((48))BERZAN BEY

666 53 3
                                    

Zaman bir sekilde bizi beklenmedik bulmacalara sokuyordu.
.
Peki ya basit gördüğümüz bu bilmecelerden hiç kurtulamazsak ne olacaktı?
.
.
.

Hayatımızda çoğu şey değişmişti. Bu daha çok Arel'in bana olan takıntısı denilebilirdi tabiki.

.

Ne kadar çok birbirimize olan hislerimiz capcanlı olsada  yakınlaşmamızı engelleyecek olan küçük bebeğimiz Berzan... Her romantik anın ağzına sıçabiliyordu.

Çünkü Berzan her birbirimize yaklaştığımızda ağlamaya başlıyordu. Başta sevimli buluyorduk fakat dozajını kaçırmıştı işte. Gerçi bu halleri komikti az çok kime çektiği ortaya çıkmıştı .
.
.
.

"Bir bebek nasıl olurda annesinden nefret eder lan??!!"

Bende sinirliydim tabiki .... Bebek bizim her temasımızda ağlıyordu. Bunun sebebinin uzun süre terk etmeme yoruyordum. Çünkü eğer bebeğin annesi omegaysa doğar doğmaz annesinin feromonlarını hissetmesi gerekiyordu.

Ama buna fırsat vermeden çoktan terk etmiştim Berzan'ı.

Arel'in kucağında  öylece boş boş duruyordu.

Başta kabul etti sanıyordum ama naz yapıyordu.

"Anneni arasak.. gelse buraya yardım etse?''

Arel duymazdan gelip bebeğin saçlarını okşamaya başladı.

"Ya.. biliyorum Arel senin içinde zor ama .. Eninde sonunda annen o senin.."

Saçma bir argüman ile karşısındaydım. Bana kızsa haklılık payı çok yüksekti.

"Annem değil o."

Arel'in yanına yaklaşmış elimi boynuna getirdim .

"Arel bana bak.."

Dişlerini sıkmış gözüme bile bakmıyordu. Çünkü biliyordum. Eğer gözlerime baksaydı beni reddedemeyecekti.

"Çınar.. nolursun bu konuda zorlama beni. Zaten sinirliyim. Eşime bile elimi süremiyorum doğru düzgün! "

Gerçekten buna mı takılıyorsun amk.

"Hah!!... Hay sıçtığımının hayatı .... Bir defa gülsek arkamızdan iş çeviriyor amına koyayım"

Diyerek koltuğa oturdum.Arel ise ayakta bebeği uyutmuş pışpışlıyordu.Sonunda salondaki salıncağa koymuş  üzerini örtüyordu.

Bana bir bakış atıp hemen dibimde bitti.

"Ahh.. bu bebek işi beni çok yoruyor ulan!!! Bebek bakıcısını da kabul etmiyor Berzan zaten.. Allahtan annesinin sütünü içiyor çocuk şaşırttı beni.."

Kendi kendine söylenerek konuşuyordu. Bu olanlar onu fazlasıyla geriyordu. Normaldi aslında bebek beni reddedince doğal olarak bebeğe bakan Arel'di.

Yanıma oturmuş Arel'e bakarken onu koltuğa doğru uzanmasını sağladım. Daha sonra da göğsüne doğru yaslanacakken iki eliyle başımdan tuttu.

"Eğer kokun üzerime sinerse Berzan sinirlenir"

Yüzümü somurtup yumruğumu sıktım.

Bu ne sikim bir cezaydı bana !!!...Elimi gevşeten Arel gözlerimin içine bakıp

"Sakin ol... Düşünme bir yolunu bulucaz tamam mı?.. Doktor ne dedi. Şimdilik zorlamayın zamanla alışır demedi mi? Akışına bırakalım.."

Aslında sinirlenmiyim sinirlenmiyim diyorum. Neredeyse 7 aydır sevişemiyorduk bile ..(bebek 4 aylık)

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin