((43))ANSIZIN

691 49 8
                                    

Ufak bilgi..

" Konuşurken

*Mırıldanırken

Çınar'ın olmadığı bir bölüm yazmak garip hissettirdi...

..................................................................
..................................................................
..................................................................

Arel'den:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Arel'den:

Çınar'a bu kadar bağlandığımı bilmiyordum... Onun kokusunu özleyeceğimi tahmin bile edemezdim... Şuan kafayı yemek üzereydim...
.
Çınar 'a olan sevgimle kendimi delirtmeden daha ne kadar dayanabileceğimi bilmiyordum.

Ve hemen koltuğumda Çınar'ın kokusunu aldığım bir bebek vardı...
.
Ryan... O kadını getirmemeliydin... Benim yardima ihtiyacım yok..sadece içimdeki bu acıya son vermek istiyorum..

Sevdiğim... aşık olduğum adamdan bana kalan bu bebegi kolayca kabul edemem...

Bebeğin hafiften ağlamasıyla...benimde gözlerimden yaş gelmişti...

* Sende arıyorsun birilerini değil mi?...Boşluk içerisindesin... Ama...ahh ben hiç sorun olmaz.. bütün sevgimi size veririm sanıyordum..annenin gerçekten beni sevdiğini düşünüyordum. Ne şaka ama...*

Yaktığım..midemi bulandırsa bile içtiğim sigarayı camda tüttürürken... Her yerin soluk renkleri...cansız...isteksiz görüntüsünün izliyordum...

Elimi gözlerime getirip dişlerimi sıktım.. Hayatımın amına koyup gitmesinin ne önemi vardıki... Bana asıl büyük kötülüğü babam değilde sen yapmış gibisin Çınar...

Ama sözde bu boşluğu o kadın mı dolduracaktı...siktir....git...me..

.
.
.
Bebeğin biraz daha ağlamasıyla ardıma dönüp bebeğe baktim.. Camları kapattıktan sonra bebeğe doğru yavaş adımlarla yaklaştım...

"Seni sulu göz... Neydi adın... "

Turşu..

Siktir..

Dudaklarım titrerken yere çömelip oturdum..

"Siktir...siktir... ÇINAR...UMARİM TEKRAR KARŞİLAŞMAYIZ ÇÜNKÜ SANA OLAN KİNİM ,SEVGİMİ GÖRMEZDEN GELEMİYOR!!!!"

Adını anarken bile içim ürperiyordu...

Bebek susmayınca istemsizce kucağıma almak zorunda kalmıştım onu.. Başını boynuma koyup sırtını pışpışlamaya başlamıştım..

"Anneni unutmak istiyorum ama..keşke bu kadar benzemeseydiniz.. Kopyala yapıştır gibisiniz...sinirlerimi bozuyor bu halleriniz.."

...

Ryan gelene kadar...ciddi manada ben bakıyordum bebeğe... Arada ağlıyordum, sinirimi boks torbasından çıkarıyordum... Garip duyguların esiriydim sanki ..

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin