((ÖZEL BÖLÜM)) 2

861 43 7
                                    

Yarım saat sonra sonunda Arel'in iş yerine varmıştık.

Arel hemen yanıma doğru gelip elimden tutmuştu.

"Kaybolcakmışım gibi davranıyorsun .."

Bana bakıp göz kırptı.

"Bu yer baya büyük.. o yüzden kaybolmayasın diye işte. Hem mecazen hem gerçek.."

Ne diyor lan bu .
Elimi sıkıca tutmuş yürümeye başlamıştık.

Mekana geldiğimizde dışardan sakin gözüken ama içi tıklım tıklım insanla dolan bu yere varmıştık.

İçeri girer girmez herkes bize bakmıştı..hemen ardından yanımıza bir sürü gülen yüzler geliyordu.
Saçları uzun bir kız yanımıza gelip elini uzattarak

"Hoşgeldin Arel..aaa hoşgeldiniz Arel'in eşisiniz değil mi?"'

Çok içten gözüküyordu. Elimi uzatınca selamlaştık.

Garip bir ortamdı bu yer. Arel başta iki üç laf etmiş  çekimler için hazırlık yapmaya gidecekti .

"Ahah Çınar bey... Arel Bey'i biraz ödünç alacağım!!"

Kız çok enerjikti.. Gülerek onay verdim.

"Tamamdır!'

Arel bir bana bir de kıza baktı.

"E gitsene.."

"Canın sıkılmayacak mı?"

Elimi tutuyordu.. Asıl izni benden değil Arel'den alması gerekiyordu. Basbaya uzaklaşası yok gibiydi.

"Sıkılmaz...sıkılırsa da çocuğumun yanına giderim.."

"Ama dururum diyordun ya hani.."

Elimi ellerinden ayırıp ellerimin arasına koydum elini .

"Bu kadar gerilecek ne var anlamadım Arel..hadi işine dön artık. Ben kenarda bir yerde izliyor olacağım zaten seni."

Arel gözlerimin içine bakıp daha sonra kıza baktı.

"İyi ya.."

.
.
.
.
Herkes ordan oraya koşuştururken kimseye ayak bağı olmamak için .. geçen haftaki çekimlerindeki fotoğraf sergisine bakıyordum .

"İnsanın kocasının  bu kadar yakışıklı olması ne güzel... Çizim gibi herif yemin ederim.. "

Elimi fotoğrafların üzerinde gezdirirken bir adam yanıma gelmiş Arel'in fotoğraflarına bakıyordu.

İstemsizce yanından uzaklaşmıştım. Çünkü alfa feromonu kokuyordu.

Nolur nolmaz şimdi.

"Arel'in eşiniz değil mi?"

Yüzüne bakmadan fotoğraflara bakmaya devam ediyordum.

"Evet."

Elleri cebinde bana dik dik baktığından oldukça emindim. Aurası garipti çünkü.

"Yüzüme bile bakmıyorsunuz. O denli sadıksınız sanırım"

"Hıhım.."

Umursamazca yanından ayrılırken kıkırdamalarıni duymak sinirime dokunsada görmezden geliyordum.

Arkami döner dönmez ışıkların altında üzeri tamamen çıplak Arel'i görünce içime bir ürperti gelmişti.

Çünkü Arel bana dik dik bakıyordu.

Lan... Böyle çıplak görünce, bu adamı bir benimle seviştiği gerçeği... anasını satayım.Bal damlıyor sanki..
.
.
.
Kendimi gavat gibi hissetim.

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin