((10)) MUTLU

1.3K 73 2
                                    

Eve girdikten sonra...Arel görmediğim diğer arkadaşlarının yanında duruyor onlara kızıyordu..

"Anasını satayım tek derdiniz bu mu cidden ...içmeyin bidaha!!!"

Saçma bir kavga olduğunu düşünüp umursamayacakken...Ryan elini omzuma koyduğunda irkildim...

Ona bakacakken kafasını bana yaklaştırıp...

"Bu üçlü hep kavga edip dururlar ..maksimum 4 5 dk sürer..."

Arel bağırırken bir anda geldiğimizi farkettiğinde sesini alçatıp

"N-ne ara geldiniz... farketmedim bile..."

Dedi..

Ryan gülümseyip

"O kadar bağırıyordun ki... kapının sesini bile duymamıssın.."

Emre ayağa kalkıp

"Anasını satayım ben Amirle aynı odada yatmam aq "

İkisinin bağırışını Arel bile bastıramıyor gibi görünüyordu.. Sessizce ortamın sakinleşmesini beklerken...
.
.

Sanırım sonunda her şey hallolmuştu...ikisi de farkli odalarda yatacaktı...

Odalarına gittikleri için ortamın sessizliğiyle beraber yatacağım kanepeye doğru yaklaşırken...

"Hop hop sen nereye Çınar?"

Ryan'a dönüp ne diyo bu diye bakarken...

"Arel'in eşi salonda yattı detitirmek mi istiyorsun?"

Umrumdışı olup...Kanepenin üstündeki örtüyü kaldırıp tam uzanacagim sırada...

"Çınar....orda yatma...Arel eşine bir şey de!! Hamile birisi böyle sert yerlerde nasıl yatabilir??!!!"

Sinirlenmeye başlıyordum...Birkaç dakika önce söyledikleriyle şimdi söyledikleri arasındaki bir tane bile bağlantı bulamamıştım..

Arel de sinirlenmiş ola ki

"Sanane ki bundan ??"

Demişti...

Ryan omuz silkip elimdeki battaniyeyi alıp oturağa fırlattı...

"Ne kadar aranızda bir şey olmasada birlikte yatmanız gerek...bebeğin sağlığı için"

Küfür etse daha rahatlatıcı olurdu diye düşündüğüm... Ve o anda sözlerini tartarken...

Omzumdan sertçe sarsıp ikna etmeye çalışıyordu...Aslında amacını anlamam uzun sürmemişti ....

Bütün olanlara karşı gelip ilgimin oluşmasını sağlamaktı...Hayır daha doğrusu ondan soğumamı istiyor bile olabilirdi ...

Çünkü ondan(Arel) bahsetmem bile sinirlerimi bozmaya yetiyordu..

İkimiz aynı anda...

"Öyle bir şeyi yapmayacağım!!!"

Demiştik...Ryan ikimize de bakıp güldü...

"Ne kadar inkar etseniz de...ben burda yatacağım...ev sahiplerinin yatak odasında yatmayi sevmiyorum"

Hangi siksonik biri bu yalana inanırdı ki...

"Yalan söyleme!!!"

Ryan sesimi bastırarak

"Hey Çınar neden sakin olmuyorsun!!!Git ve uyu hemen... en azından bebeğin sağlığını düşün..."

Sinirle arkamı dönüp Arel'in bileğinden tutuğum gibi yatak odasına götürdüm...

Kapıyı hızla kapatır kapatmaz onu yitip bağırdım...

KÜÇÜK BİR KIVILCIM ||GAY||OMEGAVERSE||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin