Perspectiva lui Jay.
Eram beat și abia mai vedeam. După ce o lăsasem Lexi acasă , m-am dus la cel mai apropiat bar din apropiere și am început sa beau. Ce avea dacă îi spuneam ca eram cel care i-a distrus viața? De ce îmi pasa mie ? Întrebările astea mă macinau pe interior, iar cât timp am stat în cârciumă și am băut am ajuns la o concluzie. Și aceea era ca ajunsesem oarecum sa îmi pese de ea. Adică eu ...eu sa am sentimente pentru o persoana. Dar la dracu! Este cu 10 ani mai tânără ca mine și dacă afla adevărul o sa o doară..Așa ca e mai bine sa stau departe de ea. Poate am s-o uit și o sa-mi treacă acesta stare oribila.
"Jay!" Striga o voce lângă mine , dar nu am bagat-o in seama." Jay!" Mai striga odata m-am intors. Julia și Ana mă priveau triste. "Ai băut?" Mă întreba sormea mirată.
"Nu am băut! " am spus sughițând. " Am stat și m-am gândit! " am spus și ele au oftat.
"Haide acasă! " Spuse ea tragandu-ma de mana.
"Nu vreau!" Am spus ca un copil mic.
"Te rog , unchiule! " Spuse Ana privindu-ma trista. Chiar îmi era mila de ea ca trebuia sa mă vadă în starea asta, dar dacă altceva nu am avut ce face...
"Bine!" Am spus și m-am ridicat de pe scaun și ajutat de cele doua femei am ajuns la masina unde se pare ca venise și Andrew cu limuzina.
" Buna seara , domnule! " Spuse el după care am intrat în masina și firul mi s-a tăiat.
Perspectiva lui Lexi.
" Alo?" Am spus adormita răspunzând la telefon.
"Alo, Lexi, sunt Ana!" Spuse ea și mă făcu curioasă.
" Ana, ce s-a întâmplat de mă suni la ora 11?"o întreb eu adormita uitându-ma la ceas.
"Este vorba despre Jay!" Spuse ea și eu am oftat.
"Te rog , Ana! Eu cu unchiul tău am terminat orice discuție atâta timp cât el îmi ascunde adevărată lui identitate! " am spus și am dat sa inchid , dar tipatul ei mă făcu sa o ascult.
"La dracu, Lexi!"tipa ea în telefon. "Crede-ma ca unchiul chiar nu vrea sa iti ascundă asta dar e mai bine pentru tine! Acum lasă supărările și treci încoace! Jay a băut și te striga în somn și nici eu nici mama nu știm cum sa-l liniștim! " Spuse ea repede.
"Ana, îmi pare rău , dar mâine am scoala și în plus nu am cu cine sa vin!" Am spus.
"Suntem în fata casei tale! " Spuse ea după care închise apelul.
Am oftat și m-am ridicat din pat. Oare trebuia sa mă duc sa am grija de el după ce ca are secrete fata de mine? Poate ca trebuie ...cine știe de ce o fi băut Jay și în plus el a avut grija de mine când eu am avut nevoie.
"Jay asta e pentru ultima data!" Am zis luandu-mi ochelarii de pe noptiera. M-am îmbrăcat repede și mi-am luat geanta pt mâine cu mine. Am stins lumina și m-am indreptat spre usa. Cand am deschis-o limuzina lui Jay era în fata casei. Am oftat și am incuiat usa în spatele meu. Cand am ajuns in dreptul mașinii Andrew mi-a deschis politicos usa. I-am zambit puțin forțat , după care am intrat în limuzină.
"Lexi nici nu știi cât mă bucur ca ești aici!" Spuse Ana și mă îmbrățișa scurt. M-am uitat către Julia și ea mi-a zambit. M-am uitat pe cealaltă parte a limuzinei și am văzut trupul lui Jay întins pe bancheta.
"Și eu ce ar trebuii sa fac?" Le-am intrebat pe cele doua pentru ca am fost intrerupta de strigatul disperat a lui Jay.
"Nuuuu! Lexi , te rog iarta-ma! Jur ca nu am vrut sa iti ascund asta, dar stiam ca așa o sa reacționezi și...." termina el mutandu-se pe cealaltă parte. Le-am privit pe cele doua întrebător și acestea s-a uitat una la alta , dar nu mi-a răspuns niciuna."Lexi! "Spuse iar Jay intorcandu-se iar.
"Te rog , Lexi !" Spuse Ana uitandu-se la mine.
"Asta e pentru ultima data și dacă nu îmi va spuse secretul care îl macina când se trezește , sa nu mă mai căutați! " am spus și ele au aprobat , după care Andrew oprise masina în parcare.
***
"Noapte buna!" Au spus cele doua după ce , ajutate de Andrew l-au adus pe Jay în dormitorul sau. Am rămas lângă el pe pat , in fund,mângâindu-l ușor pe cap. Am stat așa pana când am simțit ca somnul mă cuprinde și m-am intis pe jumătatea cealaltă de pat , pana când într-un final am adormit.
Perspectiva lui Jay.
Capul ma durea al dracului de tare și îi era extrem de cald. Parca cineva s-ar fi agățat de mine. Mi-am forțat ochii sa se deschidă ,dar ca sa îi închid la loc din cauza luminii care intra pe geam. Am simțit cum ceva îmi întra în gura. Am dat cu mana sa văd ce mă deranjează și am văzut ca era un ghemotoc de par blond. Par? Blond? Mi-am deschis ochii calumea și am văzut-o pe Lexi lângă mine. Pardon....agățată de mine. Avea capul și unul din brațul sau micuț pe pieptul meu , iar un picior îl avea peste ale mele.
Nu zic ca nu îmi plăcea poziția asta.....dar când a ajuns Lexi sa doarmă cu mn?!?! Si cel mai important cum m-a adus acasă? Eram total confuz....Jur ca data viitoare nu mai beau așa de mult!
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Action"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...