"Imi spui și mie ce mama naibii căutai acolo?" Mă întreba Ana privindu-ma terifianta în timp ce Jake mă întindea pe pat.
"Venisem sa te caut pe tine după ce ajunsesem în camera. Am stat și te-am așteptat vreo 10 minute. Când am văzut ca nu vii am plecat după tine. Cand am intrat în cantina nu era nimeni și m-am gândit sa te caut la baie , iar când am văzut ca nu mai e nimeni acolo , m-am intors și usa era încuiată. La un moment dat se auzi un sunet în bucătărie și când m-am dus acolo am văzut focul." Am spus aproape vorbind și ea și Jake se puseseră la capul patului privindu-ma terifianti.
"Vrei sa spui ca cineva a vrut sa te omoare?" Întreba Ana terifianta.
"Ce motiv aș avea sa mă sinucid? " am întrebat eu și Jake s-a încruntat.
"Eu va las. Dacă ai nevoie de ceva Ana o sa te ajute și sa nu te prind ca te ridici din pat pana la cina!"Spuse acesta după care pleca.
Perspectiva lui Jay.
Mă învârteam nervos prin birou când usa acestuia se deschise brusc, pe ea intrând un Jake încordat.
"Trebuie sa vorbim! " Spuse acesta uitandu-se la mine. Am oftat amandoi și i-am făcut semn spre scaunul din fata biroului , cât eu m-am asezat pe al meu.
"Ascult!" Am zis cât se poate de calm deși nu eram tocmai așa. Cu câteva minute urme Lexi era sa moara , cum pot sa fiu eu liniștit?
"Lexi! " Spuse simplu facandu-ma atent la el.
"Ce s-a intamplat cu ea? E bine?" L-am intrebat și fata lui exprima puțin amuzament înainte sa se incrunte.
"Nu s-a intamplat nimic cu ea. E bine..deocamdată! " Spuse absent uitandu-se în gol pe perete.
"Ce vrei sa spui?" L-am intrebat curios.
"Cineva îi vrea răul!" Spuse și eu m-am incruntat.
"Trebuie sa scot fiecare vorba de la tine?" L-am intrebat trecandu-mi mana prin par. "Explica dracului ca sa înțeleg și eu!"
"Am vorbit cu Lexi. Cineva a incuiat - o în cantina și a dat foc bucătăriei!" Spuse el și eu m-am incruntat.
"La dracu!" Am bătut nervos în birou. Cineva îi voia răul lui Lexi și aproape reușise dacă nu ajungeam la timp.
"Știi cine ar putea fi?" Mă întreba prietenul meu și m-am uitat la el. Era la fel de neliniștit ca și mine. La urma urmei el venise aici la cererea mea , pentru ca altfel nu si-ar fi părăsit familia pentru o amărâtă de tabăra de vara.
"Nu știu ce sa zic! " am zis oftând trecând încă o data mana nervos prin par.
"Oricine ? Putea fi chiar Raul pentru ca nu s-a culcat cu el. Dacă vrea răzbunare? " întreba prietenul meu.
Pai dacă ar fi sa o luam așa ar fi vreo 4-5 pe lista. Primul este Arthur, Aiden, Johnson, și Raul. Acum nu știu care din ele ar putea fi valabile.
"Dar pe unde dracului a iesit dacă mai întâi a închis usa și după a dat foc bucătăriei? Exista doar o ieșire din sală de mese." Am zis și m-am lăsat pe spate analizând tabloul de pe perete.
Am oftat stresat și m-am ridicat de pe scaun, urmat de Jake.
"Astăzi spunele și celorlalți coordonatori sa stea în cabane. Vremea e prea urata afară și după cele întâmplate nu cred ca mai are nimeni chef de joaca în aer liber."am zis și el a aprobat părăsind biroul înaintea mea. Mi-am luat telefonul și cheile de la cabana și am ieșit afară indreptandu-ma spre cabana mea. Odată ajuns în camera am deschis trapa care lasa tunelul secret la iveala. Am sărit în el și ajuns mers cu pași de uriaș prin el ajungând la trapa care ducea spre cabana celor doua persoane importante din aceasta tabăra.
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Action"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...