"Sa nu mai spui niciodată ca ești un obiect pentru ca eu nu te consider așa!" Spuse el și începu iar sa mă sărute.
"Jay!" Am gemut mai mult decât sa îl atenționez. Ne întinsesem in pat cu el deasupra mea. Jay depunea săruturi de la colturile buzelor în jos pe gat.
"Mhm....?" Întreba el continuând. Dacă nu ne oprim acum o sa....
"Jay sunt virgina! " am zis și el s-a oprit. Si-a ridicat capul privindu-ma speriat."Ce? "
"Esti virgina? " întreba el. "La naiba Lexi ! De ce nu mi-ai spus dinainte ca ești?"
"Nu e ca și când mai intrebat!" Am zis eu dramatizand.
"Haide aici! " Spuse el și se dădu de pe mine. Oh la naiba! S-a supărat.
"Esti supărat? " l-am intrebat după un moment de liniște , stand cu capul lipit de pieptul său.
"Nu...!" Veni și răspunsul lui rapid.
"Atunci?"
"Doar ca..Nu mă așteptam la asta! Nu vreau eu sa fiu cel care îți fura inocenta!"Spuse și mă sărută pe frunte.
"De ce? Vrei sa mă culc cu altcineva și după cu tine?" L-am intrebat privindu-l incruntata.
"Nu. Doar ca vreau sa fi sigura ce vrei sa faci pasul ăsta!" Spuse el și eu am oftat. Avea dreptate nu cred ca eram pregătită să fac asta...încă.
"Bine !" Am spus și mi-am pus capul pe pieptul său.
******
"Era sa faceți ce?!?!?" Întreba Ana mirată.
"Ai auzit bine ! Eu nu mai repet a doua oară! Dar îți jur ca dacă te duci și îi ții un discurs despre asta ai terminat prietenia cu mine !" Am amenințat-o.
"Am înțeles șefa!" Spuse ea râzând. "Dar pana la urma de ce l-ai oprit?" Întreba ea devenind curioasă.
"Nu..nu cred ca sunt pregătită. Știi tu era sa fiu vio...mda și în plus nu am avut pe nimeni care sa îmi explice ce înseamnă asta! " am spus și ea a oftat.
"Off, Lexi! Ma duc sa o chem pe mama. Sigur o sa te ajute."Spuse și se ridica de pe pat.
După ce am vorbit cu Jay despre ceea ce era sa facem el a plecat spunând ca are treaba la birou , fiind directorul. După care a venit Ana în camera și m-a luat la intrebat cum ca de ce nu am venit afară și alte chestii. Și credeți-ma când va spun ca Ana are cel mai bun simt al convingerii. Nu ai cum sa ascunzi ceva de ea.
"Buna Lexi! " Spuse Julia intrând în camera.
"Buna Julia !" Am zis și ea s-a asezat pe pat lângă mine.
"Cu ce te pot ajuta?" Întreba ea dulce.
"Voiam sa va întreb ceva mai.. personal."am spus și ea a dat din cap sa continui."Știți ca numai avut pe nimeni lângă mine și nimeni nu mi-a explicat cum sta treaba când relația dintre doua persoane se încinge " am zis și ea a zâmbind înțelegând ca am luat-o pe ocolite.
"Draga mea..."Spuse ea luandu-mi mana intra sa"..Aceste lucruri se întâmplă fiecărui om. Fiecare ajungem la un moment dat sa avem sentimente pentru o persoana , atât de mult incat sa o dorim cu totul. Dacă ești sigura ca asta vrei sa faci cu Jay nu e nicio problema. Nimeni nu te va învinuii. Se vede după fetele voastre ca va iubiți deși amandoi negați asta ."
"Mersi Julia!" Am zis sarindu-i în brațe. "Dar o sa mă doară? " am intrebat-o și ea mi-a zambit trist.
"Nu iti face griji din privința asta. O sa fie ceva special dacă îți dorești asta cu adevărat! " Imi spuse după care se ridica și îmi plasa un sărut pe frunte și ieșii din camera.
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Action"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...