32.Cabana 13.

7.4K 375 17
                                    

"Îți spun clar ca nu stiu ce a fost în capul meu!" I-am zis Anei care se uita chicotind la mine.

"Lexi, termina odată cu aberațiile astea. Ce a trebuit sa se întâmple , s-a intamplat! Nu te mai gândi atât!" Imi spuse ea când ne-am asezat la masa.

"Îi simt privirea pe mine!" I-am zis începând sa mananc.

"Pai chiar se uita la tine! "Spuse ea chicotind.

"Astăzi se decide cine rămâne în tabăra și cine nu. Cine crezi ca plece?" Am intrebat-o.

"Nimeni!" Imi spuse ea zâmbind.

"De unde știi? "

"Aseară am dormit la mama pentru ca dormitorul nostru era ocupat! Am intrebat-o pe ea cine rămâne și cine nu , și ea mi-a zis ca din cauza ca au plecat Arthur și Aiden nu o sa mai dea afară pe nimeni. Oricum am înțeles că nu erau dați afară mai mulți de doi elevi!" Spuse ea.

"Aaa! " am zis continuând sa manac. "Atunci e de bine! Dar noi o sa rămânem în aceeași clădire cu Jay sau o sa ne mutam?"

"Mama a zis ca ne mutam mâine în cabana în care trebuia sa stăm inițial."

"Tu nu ai văzut în ce stare e acea cabana! "i-am zis revoltata. "Nici nu am văzut sa fie vreo schimbare la ea. Dacă vine o furtuna de vara cade peste noi!" Am zis și ea a s-a uitat ciudat la mine.

"Știu, dar aia e singura cabana de pe terenul fetelor care are tunel subteran care duce în camera lui Jay."

"Și cabana lui Aiden? "

"Aia e pe terenul băieților , dar nimeni nu știe de tunelul care duce direct stie spre cabana directorului , se stie doar partea în care Aiden dădea petrecerile." Spuse ea ridicandu-se."Mai ai?"

"Nu!" Am zis ridicandu-ma și eu de la masa. Amândouă ne-am indreptat spre ieșire.

"Suntem primele care am terminat de mâncat! " a zis când am ieșit.

"Știu , dar dacă mai stăteam puțin acolo cu privirea lui Jay pe mine , mai ca mă duceam la el și îi luam capul dacă nu termina. Și ai să vezi ca o sa apara și Jake cât de curând pe urmele noastre!" Am zis când eram la jumătatea aleii când usa salii de mese s-a deschis.

"Lexi, unde te duci?" Întreba el venind spre noi.

"Ti-am zis!" Am spus și ea a început sa rada." Spune lui Jay ca ne plimbam!"

"Sa fiți în curtea mare în 20 de minute!"Spuse el după care se întoarse.

"Unchiul tău e prea posesiv!" I-am zis Anei și ne-am continuat plimbarea.

"Ce căutăm aici? "Întreba când am ajuns în fata casei în care trebuia sa stăm inițial.

"Am venit sa văd unde este acel tunel. Pentru ca eu nu l-am vazut când am venit prima data!" Am zis și ea a aprobat.

"Bine!" Spuse când am intrat înăuntru.

Am pășit încet în mica încăpere și am început sa căutăm peste tot o usa secreta sau ceva de genul.

"Dar aici nu este nimic! " am spus eu după ce am căutat trandindu-ma în fund pe covor când am auzit un scârțâit.

"Ai auzit?" Mă întreabă Ana , iar eu m-am ridicat repede. Am dat covorul la o parte lăsând la vedere o mica trapa.

"Am găsit-o! " am strigat amândouă și am bătut palma. Am deschis trapa , și sub ea era un tunel.

"Mă duc eu prima!" Am zis și am coborat. "Ana tu du-te pe deasupra și asteapta - mă în cabana. Și ascunde trapa înainte sa pleci!" Am spus și am înaintat în întuneric. Mirosea a statut pe aici și se vedea ca aceast tunel nu era folosit prea des. Am simțit ceva pe umărul meu și când am dat cu mama am constatat ca aveam doar o pânză de păianjen inofensiva. Mi-am continuat drumul cu pași calculați. Trebuia sa recunosc ca era cam întuneric.

"Data viitoare îmi i-au o lanternă!" Am zis și m-am lovit de peretele din fata mea."Ei drăcia naibii!" Am zis și am frecat locul lovit. M-am uitat in sus după trapa și am văzut o gaura prin care intra puțină lumina. M-am urcat doi pași pe scara care era lângă perete și am împins trapa. M-am ridicat în fund pe lemnul rece din camera lui Jay. Cand sa inchid trapa acesta intra pe usa și se uita la mine ciudat.

"Hey! " am zis începând sa zâmbesc ca o idioata.

"Ce faci acolo? " Mă întreba în cele din urma închizând usa.

"Explorez?" Am zis și m-am ridicat în picioare.

"De unde vii?" Mă întreba.

"Cabana 13" am zis și el m-a luat în brațe.

"E singura cabana de pe terenul fetelor care are tunel subteran spre camera mea." Spuse el. "De unde știi de ea?"

"Mi-a spus Ana!" Am zis și el si-a lipit buzele de ale mele într-un sărut dulce. Simțeam cum sărutul lui mă duce pe alta lume!

"De asta m-am întâlnit cu ea când am venit mai devreme!" Spuse el și ne-am lungit amândoi în pat.

"Da!" Am zis eu și l-am îmbrățișat." Știi ar trebuii sa plec. Mă aștepta Ana!" Am zis și m-am desprins din îmbrățișarea lui.

"Bine!" Ne întâlnim diseară!" Spuse el înainte sa deschid usa.

"Așa sper! "Am zis și am închis usa în urma mea.

"Credeam ca nu mai vii!" Spuse Ana când am ieșit afară.

"Nu scapi așa de usor de mine!" Am spus și am ras.

"Nici nu vreau !" Imi spuse ea luandu-ma de mana prietenește. "Esti cea mai buna prietena pana acum și singură iubita a lui Jay pe care o plac!" Spuse ea.

"Da câte a mai avut înainte ? Și stai așa ca nici măcar nu știu dacă suntem iubiți...."am zis eu și ea am dat ochii peste cap.

"La prima întrebare nu sunt în măsura sa iti răspund. O îți zică el dacă vrea. Si cum adică nu sunteți iubiți? Te-ai culcat cu el Lexi!" Tipa Ana puțin prea tare când am ajuns în curtea principala.

"Cu cine?" Întreba Noah alaturandu-ne. "Gata spectacolul! "Spuse și toată lumea se întoarse la ceea ce făcea înainte.

"Frumoasa reclama mi-ai făcut Ana! " am zis eu sarcastica.

"Eh...Ce pot spune!" Spuse ea și eu i-am dat un pumn în umar.

"Fetelor!" Flutura Noah mâna prin fata noastră. "Am întrebat cu cine te-ai culcat!" Spuse privindu-ma serios.

"Cu patul!" Am spus și el s-a incruntat.

"Eu vorbesc serios. Răspunde"

"Shh....vorbește Jake!" Am zis și le-am captat atenția celor doi spre scenă pe care tocmai urca Jake alături de Julia și directorul.

"V-am chemat aici ca sa va spunem ce decizie am luat de-a lungul întregii săptămâni!" Spuse el formal. "În urma dezbaterii dintre coordonatori am decis sa nu mai plece nimeni pentru ca au plecat deja doi."spuse el si toată lumea începu sa cânte. "Și mâine dimineață fetele din cabana directorului de vor muta în cabana 13 în care trebuiau sa stea inițial. Acum va invitam pe toți la un picnic în spatele terenurilor de fotball! "

"Picnic!" Spuse Ana bătând din palme.

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum