Perspectiva lui Lexi.
Simt ca sunt scuturata de cineva care tot încearcă sa mă trezească.
"Domnișoară Lexi? Domnisoara Lexi? " încearcă ea sa mă trezească.
"Da?" Întreb eu somnoroasa. "Unde mă aflu?" Întreb când deschid ochii și mă uit în jur. Sunt Intr-o camera alba și luminoasa.
"Esti la cabinetul medical din tabăra. "Spune ea zâmbind.
" Dar de ce?" Întreb frecandu-ma la ochi.
"Era sa te îneci din cauza inițierii. Noroc ca te-a salvat Jake!"
"Oh..., pot sa plec?" O întreb și ea aproba.
"Acum da, dar înainte poți sa îmi răspunzi la o întrebare?"
"Desigur! Spuneți"
"Ai fost violată? " întreabă ea și mie îmi cade fata. De unde pana unde..?
"Era..." am zis mai mult în șoaptă dar se pare ca asistenta a auzit pentru ca a aprobat și mi-a făcut semn ca pot sa plec.
Cand am iesit afară am dat nas în nas cu Raul care tocmai se pregătea sa intre.
"Esti bine? " Mă întreabă el.
"Da!"
"Imi pare rau!" Spuse el și își apleca capul.
"Pentru ce? Nu am murit ...sunt întreaga!"
"Dacă nu te-am fi aruncat în apa asta nu s-ar fi întâmplat! " Spune el și se uita trist la mine.
"Raul..." i-am zis luandu-i mana într-a mea"...tu nu aveai de unde sa știi ca nu știu sa înot , și oricum ăsta era ritualul de inițiere. Acum nu te mai acuza atât și haide sa mergem. Mor de foame! " am spus și l-am tras de mana spre cantina.
"Mai ușor! " Spune el tragandu-ma de mana și lipindu-ma cu spatele de pieptul lui.
"De ce?" am întrebat în șoaptă când el m-a luat intr-o îmbrățișare de la spate.
"Mâncarea nu pleacă nicăieri! " Spune el și eu mi-am rotit ochii.
"Nu la asta m-am referit...!" Am spus și el a oftat.
"Tu chiar nu iti dai seama?" Spuse el și mă întoarse cu fata la el.
"Nu... înțeleg.." am spus și el si-a mutat ochii de la ai mei pe buzele mele.
"Eu..."Spuse și se apleca pana când frunțile noastre se atingeau.
"Tu..?" L-am intrebat privindu-l întrebătoare în ochi.
"Eu..." începu iar și se apropie tot mai mult de buzele mele și când erau aproape...
"Ce faceți voi aici?" Întreba Jake dea dreptul nervos....și magia se rupse....
" Aveam ceva în ochi și Raul mă ajuta sa îl scot! " zis frecandu-mi ochiul stâng, dar se pare ca Jake nu înghiții gluma mea.
"După prânz în biroul meu!" Spuse el autoritar după care mă lua de brat și mă trase după el inaite.
"Jake mă doare! " am zis eu încercând sa mă desprind de strânsoarea lui.
"Nu îmi pasa! Pana nu ajungem la cantina nu iti dau drumul! " Spuse el dar nu părea serios acum. Mai ca îl bufnea râsul.
"Nu înțeleg...." am spus privindu-l confuză.
"Ce?" Întreba el și slabi strânsoarea intorcandu-si capul spre mine.
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Боевик"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...