Capul mă durea și corpul mă ustura. Ce se întâmplase cu mine? De ce eram așa de slăbită? Am inspirat adânc și mi-am forțat pleoapele sa se deschidă. Cand într-un final am reușit am dat de un tavan alb."Unde sunt?" Am întrebat incercand sa ma uit în jur , dar un chip palid și plin de cearcăne mi-a apărut în fata ochilor.
"Lexi! " suspina el după care îmi lua fata în mâini și începu sa depună săruturi peste tot.
"Mă doare!" Am scâncit și el s-a oprit și s-a uitat la mine.
"Esti bine?" Întreba el. L-am privit în ochi. Avea o privire îngrijorată.
"Oarecum ! Ma ustura! " am zis când o mana de al lui mi-a atins abdomenul.
"Îmi pare rău! " Spuse el și se trase mai departe de mine.
"Nu suntem la infirmerie! Unde ne aflam?" L-am intrebat și el a oftat și si-a trecut mana prin par.
"Iubito o sa iti spun totul mai târziu ,acum trebuie sa caut doctorul repede!" Spuse el și după ce mă mai sărută încă odată pe buze și pleacă lasandu-ma cu ochii în soare.
Ce doamne iarta-ma se petrecuse de ajunsesem aici? M-am ridicat mai bine în fund și am inspirat aerul ,cu miros de dezinfectant și medicamente. Am strâmbat din nas. Niciodată nu mi-au plăcut spitalele și mai ales mirosul din ele. Abdomenul mă ustura extrem de tare. Mi-am ridicat cămașă albastra de spital și tot ce am putut sa văd a fost o gramada de bandaje de jur împrejurul meu. Mi-am ridicat și mânecile de la ea și am dat peste același lucru. Ce se întâmplase cu mine de ajunsesem în acest stadiu?
Deodata usa s-a deschis și pe ea si-a făcut apariția Jay cu un domn de vârstă a doua.
"Domnișoară Lexi cum va simțiți? " întreba el venind spre mine.
"Cred ca mult mai bine !" Am zis și m-am uitat la Jay care imi zâmbea slab.
"Sa știți ca ați avut mare noroc ,domnisoara! " Spuse el și eu m-am incruntat. Ce a vrut sa zică?
"Cand pot sa ies din spital?" Am întrebat și doctorul mi-a zambit.
"Mâine ,dacă o sa respectați programul."
"Mulțumesc !" Am zis și m-am întins inapoi pe pat. Mă simțeam slăbită și aveam nevoie de acest somn dulce ,care pusese iar stăpânire pe mine.
"Acum va lăsăm să vă odihniți. "Spuse doctorul. "Domnule ,va aștept în cabinetul meu !" Spuse el și Jay aproba.
După ce doctorul a iesit din salon ,Jay a venit și m-a sarutat scurt după care mi-a șoptit un Te iubesc și ieși din salon. M-am asezat mai bune în patul incomod și m-am lăsat în somnul dulce.
Perspectiva lui Jay.
" Domnule Jay trebuie sa va spun ca domnisoara Lexi a avut mult noroc ,deoarece stadiul în care ați adus-o dumneavoastră la spital ,nu erau foarte multe șanse de supraviețuire ,deoarece pierduse extrem de mult sânge. Pot spune ca cineva acolo sus o iubește și vrea sa mai trăiască aici printre noi!" Spuse el.
"Aveți dreptate. De mica a suferit extrem de mult după pierderea părinților ei și acum ei o păzesc din ceruri! " am spus eu și el a aprobat uitandu-se peste fisa medicala a lui Lexi.
" Am sa o externez pe domnisoara mâine ca sa pot vedea evoluția celor multiple răni pe care le are. Pana atunci ea trebuie sa se odihnească și nu poate primi vizite decât odată la 4 ore. Deci o las în grija dumneavoastră.
"O sa am grija de ea! Altceva?"
"Ar mai fi ceva de zis ,dar încă nu sunt sigur!"
"Ascult !" Am zis curios la vorbele directorului.
"S-ar putea ca domnisoara sa fie însărcinată. Știți cumva cine e tatăl? " întreba el și eu am rămas uimit pe scaun. Lexi? Însărcinată? Cu copilul meu?
"Da!" Am răspuns după secunde de tăcere.
"Cine?" Întreba el luând un pix fiind gata sa noteze.
"Eu! " am zis și doctorul s-a uitat mirat la mine.
"A-am înțeles !" Spuse el bâlbâindu-se și notând repede pe hârtie." O sa va pregătesc un control de rutina peste doua săptămâni! " Spuse el după care eu am ieșit din cabinet după ce mi-am luat la revedere.
Lexi este însărcinată? Dar cum? Ah..ce prost sunt ! Nu am folosit protecție....dar am crezut ca ia anticoncepționale ca orice adolescenta de vârstă ei. Dar dacă ea este însărcinată o sa fiu cel mai fericit tata din lume.
Cu gândul ăsta am intrat în salon. Însă chipul fericit pe care îl aveam s-a transformat intr-unul neutru când am văzut cine se afla în salon.
"Se pare ca fericirea nu e de partea voastră! " Spuse el stand cu pistolul la capul lui Lexi,care mă privea îngrozită."Da-i drumul....
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Aksiyon"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...