"Picnic!" Spuse Ana bătând din palme.
"Parcă ai fi copil mic!" Am zis eu și ea mi-a scos limba."Câți ai ani? 5?"
"2 jumate !" Spuse ea și Noah se uita la noi serios."Domnul morocănilă! " Spuse Ana și Noah se uita la ea.
"Nu mi-ati răspuns la întrebare!" Spuse el serios și noi doua ne-am uitat la el așteptând sa o pună din nou. "Cu cine te-ai culcat?" Întreba uitandu-se la mine.
"Cu patul!" Am zis și mi-ati continuat drumul spre terenurile de fotball.
"Lexi vorbesc foarte serios! " Spuse el și eu m-am enervat.
"Da pana la urma ce te doare pe tine cu cine m-am culcat eu. Pana la urma e viața mea și tu nu ai niciun drept sa te bagi in ea !" Am spus și el s-a incruntat." Și pana la urma ti-am zis ca nu e vorba despre niciun băiat."
"Minți! " Striga el.
"Mint. Ce de doare pe tine!" Am spus eu și el a înghițit în sec.
"Pentru ca.." începu el dar l-am întrerupt.
"Sti ce ? Las-o balta. Nu e nevoie sa iti dau ție explicații cu cine mă culc și cu cine nu!" Am spus și am plecat lasandu-l cu ochii în soare. Se pare ca Ana mă abandonase. Cand am ajuns in dreptul intrări de la locul pe care mi-l arătase Raul nu am mai stat pe gânduri și am intrat acolo.
De ce nu puteam avea o viață linistita ca orice alt copil? Trebuia eu sa duc o viață de rahat. M-am lăsat cu spatele de un trunchi de copac și m-am gândit. Oare eu și Jay aveam sa ajungem ceva?
Perspectiva lui Jay.
După ce Jake a anunțat micul picnic care avea loc, am așteptat ca mulțimea de elevi sa se strânga.
"Toată lumea este prezenta?" Întreba Julia văzând ca nimeni nu mai are de gând sa apara.
"Lipsește Lexi! " Spuse Taylor. Pe unde umbla fata aia?
"Mă duc acum sa o caut. Începeți fără noi!" Striga Jake după care pleca. Eu m-am prefăcut ca mi-am uitat niște foi și m-am dus după Jake.
"Ai idee unde s-ar putea duce?" Mă întreba Jake când l-am ajuns din urma.
"Exista doua locuri. Ori la ea în camera ori în pădure! " am spus și am ridicat și umeri.
"Sa le verificam pe amândouă. Tu o sa te duci în pădure și eu mă duc în camera !" A zis el și eu am aprobat. Oare ce se întâmplase? Îi spusese ceva idiotul ăla de Noah?
Am intrat în mica pădure și am început sa o caut. După ce am căutat-o în toată zona și am văzut ca nu este m-am oprit și mi-am trecut mana prin par.
"La dracu!" Am zis. Eram sigur ca avea sa fie aici. Cand m-am intors intr-o parte am văzut-o pe Lexi care adormise pe trunchiul unui copac. "Lexi?" Am întrebat apropiindu-ma de ea ,dar nu mi-a răspuns. Trebuia sa aflu de ce venise aici....
Orice ar fi trebuie sa aflu!
"Lexi?" Am întrebat și am luat-o în brațe
"Uh..?" Spuse ea a chinuindu sa deschidă ochii."Ce faci aici?" Spuse ea văzându-ma mai bine.
"Am plecat în căutare de comori !" Am spus eu și ea si-a rotit ochii. "Trebuia sa fiți cu toții adunați în spatele terenurilor de fotbal ,doar ca tu lipseai." Am spus eu.
"Aha. Acum poți sa mă lași jos? Nu vreau sa înțeleagă lumea ceva greșit dacă ne vede așa !" A spus ea ,dar nu am ascultat-o ci mi-am lipiți buzele de ale ei. Aveam nevoie de un mic sărut.
Perspectiva lui Lexi.
Buzele lui erau atât de moi și se simteau atât de bine peste ale mele. Trebuia sa recunosc ca era bun sarutul ăsta, chiar dacă încă nu aflasem cum ajunsesem la el în brațe.
"Porumbeilor nu avem timp de mozoleala! " se auzi vocea lui Jake în spatele nostru și imediat m-am departat de Jay.
Acesta mă lasă jos și când am vrut sa trec pe lângă el acesta mă prinse de mana și mă opri. M-am intors și m-am uitat la el și l-am vazut ca rade pe sub mustăți.
"Ce e așa de amuzant !" Am întrebat confuză.
"Dacă ai fi văzut ce fata aveai!" Spuse și Jake.
"Iubito,Jake e prietenul meu din liceu...știe de relația noastră."
"Diseară avem ceva important de discutat" am spus serioasa facandu-l confuz.
Am vrut sa îi mai zic ceva ,dar m-am abținut și am pornit spre terenuri. Cand am ajuns acolo Taylor mă întâmpină.
"Unde ai fost?" Întreba acesta.
" Am fost pana în camera sa i-au ceva ,dar am întâmpinat mici probleme. " am zis și el a aprobat.
"Astăzi o sa va învățăm sa faceți noduri specifice ,din frânghie! " Spus Jay care se pare ca ajunsese din nou pe scena. "Trebuia sa faceți echipe câte patru și sa va duceți la Julia sa va înmâneze fiecăruia cate o pătură!" Completa după .M-am intors zâmbitoare la Taylor și l-am intrebat.
" Vrei sa faci echipa cu mine?" Am întrebat și el mi-a zambit.
"De ce nu! " Spuse și ridica din umeri. Deodata am simțit o mana pe umar și când m-am intors am dat peste Ana și...Noah care mă privea exact așa cum l-am lăsat. Incruntat pentru ca nu i-am răspuns la întrebare.
"Îmi spui și mie unde e atâta graba?" Am intrebat-o pe Ana când Julia ne dăduse pătură pe care urma sa stăm cu toții.
"Am văzut un loc super pe care sa stăm! " Spuse ea la fel de fericita asemenea unui copil mic. Am urcat dealul și ne-am oprit în vârful lui de unde puteai vedea foarte bine toată tabăra. Într-adevăr era un loc frumos.
"Ai avut dreptate !" Am aprobat - o râzând.
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Ação"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...