"De ce bați la usa când..."am zis , dar când am deschis usa am amuțit când l-am vazut pe Jay stand la usa. Am inspirat adânc când mi-am reamintit ca eram într-un prosop minuscul care imi ținea sânii strânși și trecea foarte puțin de fund. Am roșit puternic și am simțit cum picioarele devin din ce în ce mai moi. Am dat sa inchid usa dar el a blocat-o cu piciorul și intra în camera. Închise usa în spatele lui contiunând sa mă privească.
La dracu cu tot corpul meu? De ce reacționăm așa? Picioarele îmi erau mult prea moi,ceva în stomac mă enerva ,iar temperatura era mult prea mare deși eram acoperita doar de un prosop minuscul.
"Domnule director..." am zis dar m-am oprit când își ridica degetul aratator pe buzele mele. Doamne ! Ce e cu mintea mea? De ce vreau sa îl sărut ?...dar știu sigur ca buzele alea ar sta mai bine peste ale mele. La naiba! La naiba ! La naiba! Tocmai m-am sarutat cu Raul și acum vreau sa mă sărut cu Jay ! Ce minte toanta am! Toanta! Toanta!
"Cuvintele nu contează! " Spuse el și făcu un pas în fata iar eu m-am dat unul în spate.
Bravo Lexi! El vrea sa te sărute iar tu îl respingi ,deși îți dorești la fel de mult același lucru. Asta arata ca scenele din filmele alea siropoase.
Cat timp eu mă certam în minte ,Jay făcea pași în fata iar eu în fata. În camera se lasă din ce în ce mai întuneric, pentru ca Ana a avut minunata idee sa tragă draperiile, iar soarele apusese deja, dar cu toate astea îl vedeam extrem de bine. Și el era la fel de încins ca mine! Nu doar eu știam ca e prea cald aici!
"Lexi..." șopti el și imediat eu am simțit peretele lipit de spatele meu.
"Jay..!" Am șoptit și eu văzând ca se apropie de mine la fel de lent ca pana acum.
Va mai întreb o data! E greșit sa vreau sa îl sărut? La naiba cu tabăra asta! Nu ai voie sa faci aia, nu ai voie sa faci ailaltă...Nu ai voie sa faci nimic aici.
"Esti frumoasa când roşești !" Spuse el mangaindu-ma cu degetul pe obraz.
Cand a ajuns langa mine? Aolo...sunt acoperita doar de un prosop!
"C-ce f-faci? " l-am intrebat balbaindu-ma. "Dacă vine Ana și ne vede așa.." am spus arătând cu degetul intre noi doi.
"Nu-i nimic!" Spuse el aplecandu-se puțin ca sa își lipească fruntea de a mea ,facandu-mi inima sa vrea sa iasă din piept.
"Dar...!" Am încercat sa protestez însă si-a pus degetul pe buzele mele.
"La naiba cu toate astea Lexi! " Spuse el după cinici minute în care am stat lipiți și ne-am privit, mă lua prin surprindere lipindu-si buzele de ale mele.
Ei drăcia dracu! Se simțea atât de bine ! Doamne da-mi cu ceva în cap dacă e greșit ceea ce fac acum ! Am spus în timp ce sarutul devenea tot mai aprins. La naiba! Mi-am pus mâinile după gatul lui și el m-a ridicat de la sol, facandu-ma sa îmi încolăcesc picioarele în jurul lui. La dracu cu prosopul ăsta minuscul care nu acoperă mai nimic !
Perspectiva lui Jay.
La naiba! Sarutul ăsta e tot ce contează acum! Azi la piscina simțeam ca am sa explodez dacă o mai vedeam râzând cu Raul. Toată masculinitatea prezenta se uitau la cei doi numai eu trebuia sa trag cu ochiul.
Am adâncit sarutul și mai mult făcând-o sa își duca mainile după gatul meu și sa își încolăcesca picioarele în jurul meu. La naiba și cu prosopul ăsta minuscul care abia acoperă ceva! Trebuia eu sa vin fix când ea a iesit din baie.
Ne-am departat puțin, doar ca sa luam amandoi o gura de aer și apoi am continuat ceea ce începusem. La dracu! Doamne trezeste-ma dacă e greșit ceea ce fac! Ma sărut cu fiica femeii pe care am ucis-o.
"La dracu!" Am șuierat când ceva îmi dădu târcoale în stomac. M-am departat de ea lasand-o sa privească în gol. Era greșit ceea ce făceam noi aici, dar în același timp era intens.
"Este greșit! " Spuse ea aranjadu-si prosopul.
"Știu !" Am spus trecandu-mi mana prin par.
"M-am sarutat cu Raul !"Spuse ea lasandu-ma masca; dar mi-am revenit repede. Am parcurs distanta pe care o pusesem intre noi și i-am prins buzele într-un sărut scurt. Erau moi și miroseau a căpșuni.
"Tu ești acum a mea !" Am zis după care am făcut stânga împrejur și m-am indreptat spre usa. Cand am iesit am văzut-o stand acolo, cu un zâmbet tâmp pe față.
"Unchiule!" Exclama Ana mirată când am închis usa în spatele meu.
"S-a intamplat ceva?" Am intrebat-o.
"Ce căutai la noi în camera? "
"Ăm...am venit sa discut ceva cu Lexi. " am zis și ea a oftat.
"Bine ca am tras draperiile altfel jumătate de tânără ar fi văzut ca ești la noi în camera!" Spuse ea și eu am zâmbit. De asta era așa de întuneric în camera. Nici măcar nu observasem prezenta draperiilor.
"Eu am sa plec!" Am spus și ea a aprobat facandu-mi loc sa trec pe lângă ea.
Perspectiva lui Lexi.
"Ana s-o i-a dracu de treaba!" Am spus eu cât timp ea se amuza pe seama mea.
"Haide Lexi! A fost doar un sărut! " Spuse ea chicotind.
"Un sărut în care eu eram aproape dezbrăcată ! Cine ne-ar fi văzut, ar fi zis ca urmează sa ne-o și tragem!" Am spus eu și ea a oftat.
"Spuse vede ca aveți sentimente unul pentru celălalt!" Spuse ea punandu-se în pat.
"Chiar și așa....el tot îmi ascunde cava! Si nu am sa mă las pana nu o sa aflu !" Am zis dar Ana deja adormise.
"Noapte buna !" Am spus și m-am lăsat purtata de somnul dulce.
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Action"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...