52. Evadarea = Despărțirea

6.1K 341 26
                                    

Hey guys! Acest capitol i-l dedic minunatei Taredef pt ca se afla alături de mine :*(PS laptop-ul meu e stricat și nu știu când am sa îl repar ,așa ca am sa dedic capitolele așa ,cine mai vrea poate sa lase un comentariu).


"Și cu cine mai avem de-aface?" Întreba domnul intorcandu-si atenția spre mine.

"Iubito! " Spuse Jay și îmi puse mana pe după talie ,simtindu-i toată căldură corpului. Am arătat cel mei sincer zâmbet al meu , dar nu gandindu-ma la brațele călduroase ale lui Jay ci la micul prichindel care creștea în mine.

Avea sa fie o zi lunga , și abia așteptam seara ca sa plec....

"Barbara Queen!" A zis ea si amândouă ne-am sarutat pe obraji.

"Lexis Matthews! " am zis eu și ea s-a uitat uimita preț de câteva secunde la mine ,după care m-a lăsat în întimpinarea soțului ei.

"Edward Queen!" Spuse el și am dat mana.

"Lexis Matthews! " am zis zâmbind , iar acesta asemenea soției sale m-a privit mirat pentru doua secunde ca mai apoi sa devină serios.

"Fiule am ceva important de discutat cu tine!" Spuse el privindu-l pe Jay ,iar acesta mă strânse mai aproape de el ,parcă protejandu-ma. Păcat ca avea ultima data să mă simt așa de bine în brațele sale. Aveam nevoie de o pauza...si trebuia sa plec...

Perspectiva lui Jay.

Știam ca ambii părinți si-au dat seama cine este Lexi,dar nu puteau sa mă condamne. O iubeam , cum nu am iubit nicio femeie pana acum și am sa o iubesc pana când moartea ne va despărți...știu știu suna cam clişeic ,dar asta este cea ce sunt pentru blondina aici de fata. Observ cum mama o cercetează în amănunt pe Lexi. Chiar dacă mai are câteva vânătăi în urma abuzației lui John ,aceasta arata mai bine ca oricând ,exceptând faptul ca este cam palida la față. Parul ei blond se revarsă frumos peste umeri ,iar pe față nu are niciun pic de machiaj. Este îmbrăcată într-o cămașă alba ,puțin cam transparenta, lăsând sutienul de un roșu sângeriu la vedere, o pereche de pantaloni de yoga negri ,facandu-ma sa înnebunesc din cauza lor,iar în picioare nu poarta nimic altceva decât sandalele ei simple dar perfecte pentru aceasta ținută.

"Desigur!" Am aprobat. Lexi s-a intors puțin uimita la mine iar eu i-am dat un sărut scurt pe buze. O sa imi lipsească buzele ei dacă nu ne împăcăm. Știu ca ea zâmbește doar ca sa nu dea de bănuit părinților mei ,si asta e oarecum bine.

"Scuzați-ne doua minute doamnelor!" A zis tata și amândoi am ieșit din biroul meu și ne-am I dreptate spre cel al Juliei.

"Ce s-a intamplat?" Am întrebat când amândoi ne-am asezat pe fotoliile din biroul Juliei.

"E vorba de Lexis!" A spus el și eu am oftat.

"Tata...." am spus dar m-a întrerupt.

"Sa ai grija de ea fiule!" Spus el și eu m-am uitat uimit la el. Adică el e de acord ?

"Nu înțeleg !" Am zis și el a oftat.

"Mama ei a fost o femeie foarte frumoasa. Pot spune cap tăiat din ea. Trăsăturile fetei , ochii parul. Este Melisa întreaga fiule! " a spus el și eu m-am uitat crucis la el. De unde știa el de mama ei?

"De unde o cunoști pe Melisa?" Am întrebat și el s-a uitat la mine.

"Sa spune ca este o cunoștință mai veche! Acum doar ai grija sa nu se întâmple nimic rău cu ea!" Spuse el și mă bătu pe umar.

"Problema este ca ne-am cam certat...poate puțin mai mult..." am zis și el s-a uitat la mine.

"Adică? " întreba el curios.

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum