"După mine!" Spuse Raul și ne conduse după el pana la cabana nr 16. A ciocanit de doua ori în pat și acesta se dădu la o parte.
"Tuneluri secrete?" L-am intrebat ,dar era prea concentrat ca sa imi răspundă.
"Intrați repede! Sa va ajut!" Spuse Taylor ajutandu-ne pe toți trei sa coboram.
"Tuneluri secrete?" L-am intrebat pe Taylor și el mi-a zambit.
"Da. Sunt foarte multe astfel de tunele ,doar ca pe ăsta la marit Aiden ca doar e al patrulea an când vine aici!" Imi explica el în timp ce ne conduse la o masa.
"Buna seara fetelor!" Spuse cineva în spatele nostru și când ne-am intors am dat peste Aiden în carne și oase.
"Hey Aiden!" Spuse Ana imbratisandu-l. "E tare petrecerea!" Spuse ea după care Aiden se uita la mine.
"Tu nu zici nimic?" Mă întreba.
"Hm.." am zis dar am fost intrerupta de el.
"Hey...știu ca prietenia noastră a început cu stângul ,dar putem îndrepta asta ,nu-i așa? " Mă întreba el zâmbind.
"Bine. Am sa încep prin ați spune ca îmi place locul pentru petrecere !" Am spus eu după care el se făcu nevăzut prin mulțime.
"Sa înceapă distracția! " striga Ana după ce ne-am lăsat portofelele pe masa.
******
"Ar cam trebuii sa plecam!" i-am spus Anei văzând ca ceasul este 12 și nimeni de la petrecere lui Aiden nu spunea nimic.
"Lexi nu am sa plec de aici la 12 ,doar pentru ca așa vrei tu!" Spuse ea și se întinse după o doza de bere."Poftim ,ditreaza-te și tu puțin! " Spuse ea după care se pierdu în mulțimea de persoane.
"Ce pierd dacă mai stau puțin? " am spus și am desfăcut doza de bere. Nu știu ce conținea ,dar era buna.
"Ce faci ,Lexi?" Mă întreba Raul apărând în spatele meu.
"Stau ,tu?" L-am intrebat.
"Vrei sa dansezi cu mine?" Mă întreba Raul și în clipa aia "Say Something " începu sa cânte.
"Desigur!" Am spus și mi-am lăsat berea pe masa și l-am urmat pe Raul pe ringul de dans.
Mi-a pus mana pe talia mea și am început sa dansam. La finalul melodiei am ajuns sa stau cu capul pe pieptul lui.
"Raul?" L-am intrebat simțind ca mă strânge de mijloc. Mi-am ridicat capul de pe pieptul lui și am văzut ca mă privește ciudat."Raul ti-a pus cineva ceva în băutură? " l-am intrebat îngrijorată văzând ca toată lumea începe sa se comporte ciudat.
"Vino după mine Lexi!" Spuse el și începu sa mă tragă după el. Am încercat sa o caut pe Ana prin mulțime ,dar nu era...Dacă a pățit ceva....
"Unde mă duci Raul?"l-am intrebat văzând ca intram pe alt tunel.
"Undeva unde o sa ne simțim bine împreună!" Spuse el și eu mi-am tras mana dintr-a lui.
"Nu înțeleg! " Am zis și el s-a uitat pervers la mine.
"Haide Lexi! Știu ca și tu vrei sa facem asta! " Spuse el și mă privii flamand din cap pana în picioare.
"Nu...Nu vreau sa fac asta!" Am zis și el s-a incruntat.
"De ce? Nu mă placi?" Mă întreba el apropiindu-se de mine ,dar m-am dat un pas în spate punând spațiu intre noi.
"Ba da! Te plac! Doar ca nu în felul ăsta. Te văd mai mult ca pe un frate,decât iubit !" Cred...am continuat în minte.
"Dar pe cine iubești Lexi?" Întreb el apropiindu-se de mine.
"Pe cine mă iubește! " am zis și am dat cu spatele de perete.
"La dracu ! Si eu te iubesc ! Si am sa fiu cu tine ,fie ca vrei sau nu!" Spuse el nervos.
"Raul cineva ti-a pus ceva în băutură pt ca eu nu știu așa! " am zis și el s-a uitat pervers la mine.
"Ba nu Lexi! Sunt același eu ! Nimeni nu mă poate schimba!" A zis el și a încercat sa mă sărute ,dar eu mi-am intors capul intr-o parte.
"Haide nu fi timida!" Spuse el și îmi lua capul în ambele mâini intorcandu-l spre el ,dar când fu aproape sa își lipească buzele de ale mele ,usa tunelului se deschise și pe ea intră Jake. Îl trase pe Raul de pe mine și mă privi întrebător.
"Jake..." am zis incercand sa nu plâng.
"În camera ta ,acum! Pana nu o sa regreti" Spuse el dur lui Raul. Acesta se întoarse și se mai uita încă o data la mine dezamăgit ca nu si-a dus misiunea pana la sfârșit,după care pleca.
"Haide !" Spuse Jake și mă lua de mana tragandu-ma după el pe holul lung și plin de pânză de păianjen.
"De unde ai știut unde sa mă găsești? " l-am intrebat si el a oftat.
"Ana a venit la Jay când a văzut ca elevi au început sa se comporte ciudat. Cineva a pus droguri în băuturile voastre.
"Și eu am băut ,dar mai puțin !" Am spus și el a aprobat scurt.
"E bine ca nu ai consumat în exces. Oricum astfel de petreceri nu o sa mai aibă loc în tabăra!" Spuse el și se opri. Se urca pe o mica scărița aflata pe perete după care împinse de tavan lăsând lumina sa intre înăuntru. Mă ajuta sa urc și când a ajuns și el lângă mine o voce se auzi din spate.
"Slava domnului ca ești bine!" Spuse Ana și eu m-am intors cu fata spre ea și l-am vazut și pe Jay în spatele ei.
"Mersi încă o data Ana și ție Jake !" Spuse Jay și se apropie de mine.
"Nicio problema prietene!" Spuse Jake după care ieși pe usa urmat de Ana.
"Ti-a făcut ceva nemernicul ăla de Raul?" Întreba el îngrijorat.
"Ceea ce tu nu ai putut face..." am spus și...
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Боевик"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...