Deci....Fără deci. M-am gândit la o mulțime de lucruri ,dar am nevoie de ajutorul vostru.
În primul rand vreau sa va mulțumesc celor care mi-au citit povestea. La început eram cam negativista cu aceasta poveste. Mă gândeam ca nu o sa fie atât de citita încât sa depășească 15k de cititori. Sunt cea mai fericita din lume. Știu ca acum ar trebuii sa le mulțumesc fiecăruia în parte ,dar nu prea am timp și nici starea necesara ,dat fiind vremea de afară care este extrem de urata și friguroasa.
În al doilea rand vreau sa va spun ca volumul doi o sa vina destul de curând ,dar asta depinde de voi. Dacă la volumul I am dat eu titlul cărții acum vreau sa va rog sa mă ajutați cu câteva sugestii și cred ca o sa aveți nevoie de o mica descriere pt asta. Dar ideile mele nu sunt puse tocmai intr-o ordine logica. Dar sa speram ca o sa iasă ceva...
Deci Lexi o sa rămână încă acasă la Raul unde o sa își crească copilul. Inca nu m-am gândit timpul care va trece de la un volum la altul ,dar în orice caz nu mai mult de 2 ani. În timp ce Lexi a stat la el ,a început sa tina într-un fel la Raul și s-ar putea sa fii înflorit ceva acolo înăuntrul ei.
În timp ce Lexi devenea tot mai fericita din cauza copilului ,Jay se comporta din ce în ce mai ciudat. Trecuse foarte mult timp de când cei doi nu se mai văzuseră și tot atât timp de când el nu mai avusese parte de un somn cumsecade,așa ca mai mereu era nervos și morocănos.
Dar destinul se pare ca nu îi vrea pe cei doi despărțiți. Ana ,nepoata lui Jay,organizează un bal,la care obligat-forțat Lexi va trebuii sa fie prezenta,dar bineînțeles ca ea nu va veni singura. Va veni însoțită de Raul și poate și copilul ei(încă nu știu sigur) și inevitabil cei doi se reîntâlnesc și când Jay vede copilul efectiv turbeaza.
De acolo începe acțiunea pe care nu am sa vi-o dezvălui prea curând :)))(hihihi)Eu doar va rog sa mă ajutați cu un titlu ,pt ca am sa mă descurc eu cu coperta :*
Mulțumesc anticipat încă o data. Fiți pe faza ca am sa anunț când pun primul capitol :*
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Acţiune"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...