22. Sărutul.

7.9K 416 22
                                    

"Ești gata Julia?" O întreb bătând la usa ei.

"Da! Dar ce atâta graba?"Mă întreabă ea ieșind cu doua prosoape în mana.

"Vreau și eu relaxare!" M-am scuzat eu și a închis usa camerei ei.

"Hai nu mai mintii! Știu ca vreau sa fii cu ochii pe Lexi. Dar sa știi ca zvonurile circula repede!"Imi spuse ea și eu m-am uitat confuz la ea.

"Ce vrei sa spui?" Am intrebat-o ca sa mă lămurească.

"Am auzit azi prin tabăra ca Lexi e singura fata din echipa lui Jake. Multă lume spune ca este așa doar la comanda ta. Toată lumea știe ca Jake nu prea suporta fetele." A zis Julia când am ieșit din clădirea principala.

"Lumea vorbește numai prostii. Normal ca Jake iubește fetele de asta are și o soție și doi copii acasă. Doar ca nu îi place sa lucreze cu ele." Am spus luandu-i apărarea prietenului meu.

"Pff..se vede de la o posta ca tu ai ceva cu fata aia, dar ea nu te va baga în seama pana nu îi vei spune secretul." Îmi spuse Julia.

"Nu am sa îl spun decât dacă ar intervenit ceva extrem de important. Și cum nu a apărut nimic..."

"Atunci țineți gelozia în frâu pentru ca Raul tocmai a terminat sa o dea cu crema pe spate! " Imi zise sormea și eu o caut din priviri pe blonda mea și o găsesc tocmai când e pe cale sa se ridice de pe șezlong se pare ca Ana și ea aveau chef de o bălăceala. Trece pe lângă Jake care o privea urat, din nu știu ce motiv , lovindu-se cu umărul de el, dar își continua drumul țanțoș mișcând din fundul ăla atragand privirile tuturor băieților.

"Ei drăcia dracu!" Am zis când am văzut-o ca s-a oprit sa vorbească cu un tip și lovindu-l în joaca. Se scuza și când fu pe cale sa intre în apa o fata a striga.

"Domnule director!" Exclama cineva și Ana cu Lexi si-au intors capul spre mine. Dacă pe chipul Anei nu se citea deloc surprinderea nu puteam spune același lucru si despre Lexi , dar surprinderea îi dispăru și o incruntatură își făcu pe fața ei.

"Jay nu te mai uita urat la ea. Toată lumea se holbează la voi!" Imi atrase Julia atenția.

"Eu în carne și oase!" Am zis. "Distrați - va în continuare ca pana acum. Nu mă băgați în seama! Am zis și m-am indreptat spre un șezlong liber împreună cu sora mea, urmarind-o pe Lexi cu coada ochiului.

Perspectiva lui Lexi.

" Ce ai de gând sa făcu acum ca a venit Jay? " Mă întreba Ana la ureche ca sa nu audă toate lumea.

"Ce făceam și pana acum!" Am zis și m-am intors cu fata spre ea.

"O nu! Privirea ta nu îmi prevestește nimic bine!" Imi spuse Ana dandu-se un pas în spate.

"Haide în apa!" Am zis și ea a aprobat.

"Măcar apa nu face nimic rău." Spuse ea și se arunca în apa. "Haide!" Spuse când ieși inapoi la suprafață.

"Ei bine din câte nu iti aduci aminte eu nu știu sa înot. O sa mă mulțumesc doar cu picioarele!" Am zis punandu-ma în fund pe marginea piscinei.

"Te ajut?" Mă întreba Raul venind spre mine în apă.

"De ce nu!" Am zis ridicand din umeri. "Dar dacă îmi dai drumul capul tău o sa stea bine și la picioare. " am zis facandu-l sa râdă.

"Da, da! Acum lasă amenințările si vino sa te ajut! " Spuse el și întinse mainile ca sa mă ajute.

"Jur ca dacă îmi dai drumul , iti dau un pumn de te refuza trei spitale! " am zis și el a ras departandu-se puțin de mine ca sa mă lase sa plutesc.

"Vezi? Nu e așa greu!" Imi spuse el când îmi dădu drumul de tot.

"Cât de bine se simte! " am zis zâmbind ca un copil mic afisandu-mi gropitele.

"Acum încearcă sa vii spre mine!" Spuse el și se depărta de mine.

"Nu pot!" Am zis și m-am uitat speriata la el. Era prea departe."Raul?" Am zis văzând ca disparuse și imediat am simțit cum cineva mă apuca de picioare și mă trage în jos. Mi-am ținut respirația când am intrat sub apa , dând de un Raul zâmbitor. S-a apropiat de mine și si-a lipit fruntea de a mea, dar eu nu îmi mai puteam tine respirația mult pentru ca nu eram obișnuită cu apa...și într-un moment neașteptat Raul își lipii buzele de ale mele. Buzele lui erau atât de moi...dar se despărți înainte sa rămânem amandoi fără aer și ne trase la suprafață, unde toată lumea își vedea de treaba lui, mai puțin Jay și Jake ,cei doi draci care erau cu ochii pe mine.

"Îmi place apa!" Am zis și m-am departat puțin de Raul. Pana la urma nu era așa de greu sa înoți. Doar ca mie îmi era frica la început.

"Mă bucur!"a zis el făcând pluta.

"Vreau și eu!" Am zis și el a ras.

"Vino sa te ajut!" A spus și eu m-am uitat puțin în direcția lui Jake care se uita la mine zâmbindu-mi pe sub mustăți. Nu știu ce aflase el , dar se pare ca privirea lui Jay dădea de înțeles că este gelos. Arg! Cat îl urăsc pe omul ăla.

*****

"Mi-a plăcut la piscina!" Am zis când am ajuns în camera împreună cu Ana.

"Și mie! " Spuse ea. "Unchiul meu nu te-a părăsit din priviri nici măcar o clipa!" Imi spuse ea și eu i-am zambit.

"Asta era și ideea! " i-am zis și ea a ras scurt.

"Numai prostii sunt în capul tău! " Imi zise ea și de data aceasta era rândul meu sa rad.

"Mda...și asta nu e tot. Auzi am sa iti zic ceva , dar dacă spui la cineva jur ca nu mai vorbesc cu tine niciodată." Am amenințat-o făcând-o totodată curioasă.

"Uimeste-ma! " Zise ea căutând ceva în geamantanul ei.

"Raul m-a sarutat!" Am zis făcând-o sa se oprească și să se întoarcă surprinsa la mine.

"Cand ?"

"Astăzi la piscina când m-a tras sub apa!" Am zis și ea a ras.

"Vai de capul meu. Tu te ții numai de prostii. Nu știi ca sunt interzise relațiile? "

"Nu ne-a văzut nimeni." Am zis.

"Nu încă. O sa iasă un scandal monstru dacă se afla ca voi doi sunteți împreună. S-ar putea sa fiți dați afară."

"Nu prea cred asta. În fine...Cum facem dus? Tu prima sau eu?" Am intrebat-o căutând un prosop curat.

"Eu mă duc la mama în camera. Și așa ea nu a intrat azi în apa !" Spuse ea și eu am aprobat intrând în baie doar cu prosopul.

"Ok! Ne vedem după dus atunci!" Am zis închizând usa.

Am început sa mă spăl și când apărăm iesit din dus , infasurandu-mi prosopul în jurul meu , am auzit doua ciocanituri în usa. O fi Ana ..Mi-am zis.

"De ce bați la usa când..."am zis , dar când am deschis usa am amuțit când l-am vazut pe....

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum