5. Trecutul.

11.7K 577 26
                                    

Deodata usa se deschise și ea sari în brațele mele de spaima. Pe ea intră Andrew.

"Domnule , avem o problemă! " Spuse el și după ce mă văzu cu Lexi în brațe își strânse buzele intr-o linie.

"De acum înainte bate la ușă! " l-am mustrat eu." Și dacă era vorba despre ea este aici!" Am spus și Lexi se ridica din bratele mele.

Se uita la mine impasibila după care căzu pe jos. M-am repezit și am ridocat-o în brațele mele.

"Îmi pare rău, sir!"Spuse Andrew.

"Este în regula. Acum poți pleca!" Am spus eu în timp ce o puneam pe Lexi pat.

Cand m-am intors inapoi cu fața spre usa Andrew dispăru , dar în locul lui statea doamna Rely, Ana și sormea.

"Ce s-a intamplat?" Întreba doamna Rely , venind fuga către canapea.

"Andrew a intrat brusc pe usa și s-a speriat, creând un mic atac! " am spus trecandu-mi mana prin par.

" Înțeleg!"Spuse Doamna Rely zâmbindu-mi cald." O sa își revină. Ana îmi aduci te rog frumos un lighean cu apa călduță și un prosop curat? "

"Imediat Rely!" Spuse Ana ieșind pe usa. Sor-mea se apropie și ea de Lexi asteptandu-si fica sa aducă cele necesare.

" Cum o cheamă?" Întreba Julia.

"Lexis Matthews, dar cei mai mulți dintre prieteni îi spun Lexi!" Am spus și ea a aprobat.

" Parcă am mai auzit numele ăsta undeva!" A spus ea gânditoare.

"Și ție ți se pare cunoscută? " am intrebat-o.

"Îhm...dar nu știu de unde sa o i-au!" A spus sormea privind-o iar pe Lexi care statea întinsă pe canapea.

"Atât de aproape , dar totuși atât de departe! " am spus și am oftat, iar imediat după Ana intra cu cele necesare.

Doamna Rely înmuie prosopul în apa după care îl presa ușor pe frunte. Îl lasă timp de câteva secunde după care repeta același lucru.

Stateam și priveam cele doua femei cum au grija de Lexi și nu mă puteam opri din a o privi. Acel chip inocent care probalbil ascunde atât de multe probleme.

"Cred ca si-a revenit! " Spuse doamna Rely văzând ca Lexi începe sa se miște.
"Noi am plecat , nu vreau sa se sperie când se trezește !" Spuse sormea tragand-o și pe Ana după ea.

"Unde sunt?" Întreba Lexi rotindu-si capul prin încăpere. "Oh..."Spuse ea ducadu-si mana la cap.

"Eu am sa mă retrag acum!" A spus doamna și eu am aprobat cu o mișcare a capului.

" Dorești ceva de băut?" Am intrebat-o și ea a dat afirmativ din cap.

"Putina apă!" A spus ea cu vocea ragusita.

"Imediat" am spus și m-am ridicat de pe fotoliu."Poftim" am spus intinzandu-i paharul cu apa. Ea îl lua și îl bău repede.

"Mulțumesc" Spuse ea punând paharul pe masa. Statea în fund pe canapea și mă privea atenta cum stau în fotoliu.

"Despre ce doriți sa vorbim?" A intrebat ea în cele din urma, terminându - mă de analizat.

"Despre noi!" Am spus eu și ea si-a înclinat capul intr-o parte privindu-ma confuză.

"Ca e ar fi de vorbit despre noi?" Întreba ea.

" Nu știu cum sa o zic pe ocolite, așa ca ti-o spun direct. Am vaga idee în cap ca te-am mai văzut undeva înainte de ziua de ieri , dar nu îmi pot aminti unde!" Am spus și ea s-a indreptat.

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum