37.Deivid.

6.7K 339 2
                                    


Jay s-a dus la baie dând drumul la apa calda. Mi-am dat hainele jos de pe mine rămând doar în lenjerie intima. Am luat un doua prosoape din geamantan ducandu-ma în baie lângă el.

"Credeam ca nu mai vii!" Spuse Jay intorcandu-se spre mine, dar rămânând blocat la vederea mea.

"Am ceva pe față? " l-am intrebat râzând și acesta se incrunta.

"La dracu!" Spuse și făcu doi pași ajungând în fata mea."Esti frumoasa! " Imi șopti acesta stand cu fruntea lipita de a mea.

"Mersi!" Am spus și el mi-a luat buzele într-un dans lent. Mi-am dus mainile după gatul sau și el si-a pus mâinile pe talia mea tragandu-ma mai aproape de el.

"Haide sa facem baie și după vedem noi ce se întâmplă! " Spuse după ce ne-am desprins din sărut. Mi-am deschis sutienul și l-am lăsat sa cada în jos în timp ce Jay se dezbraca și el , dar mai mult era cu ochii pe mine. După ce amandoi ne-am dezbrăcat Jay a intrat primul în cada și eu în fata lui. La contactul cu apa am simțit cum toți mușchii mi se relaxează. Era așa de bine.

După câteva minute bune de stat în liniște și relaxandu-ne am decis ca trebuie sa mă spăl.

"Jay mă ajuți și pe mine cu spatele?" L-am intrebat și el a luat gelul de dus și a început sa îmi frece spatele în timp ce eu mă spălăm pe celelalte componente ale corpului.

*****

"Cât este ceasul?"l-am intrebat ieșind din baie înfășurată doar într-un prosop care abia îmi acoperea fundul.

"4 după-amiaza! " Spuse el.

"Ce au făcut ceilalți cât timp eu am dormit?" L-am intrebat în timp ce căutăm prin geamantan lenjeria intima.

"Nimic. Au stat în cabane pentru ca afară ploua și după incidentul de la bucătărie cred ca nimeni numai avea chef sa se joace în aer liber! "

"Și acum ce o sa facem?" L-am intrebat după ce m-am schimbat.

"O sa stăm și o sa discutam. Dar asta după ce mă duc sa mă îmbrac și eu!" Spuse el și deschise trapa , dispărând în tunelul secret.

Am oftat și mi-am trecut mana prin parul blond usor buclat. M-am asezat pe pat și mi-am indreptat ochii către fereastra din camera. O mulțime de elevi se mișcau curte. Pentru un moment respirația mi se opri crezând ca elevii l-am vazut pe Jay la mine în camera. M-am ridicat imediat din pat și am tras perdeaua. Data viitoare trebuie sa avem mai multa grija. Dacă cineva îl va vedea pe Jay la mine în cabana își vor pune multe semne de întrebare. Și chiar nu vreau ca acum sa fiu în centrul atenției. M-am întins pe pat și mi-am încrucișat mainile sub cap. La un moment dat s-a auzit un ciocanit.

"Acum!" Am strigat ridicandu-ma de pe pat. Cand am deschis usa am dat peste acel băiat care imi spusese de dimineață sa am grija de mine. Când l-am vazut m-am incruntat și acesta se uita întrebător la mine. "Ce dorești? " l-am intrebat mârâind către el.

"Am venit sa vorbim! " Spuse acesta și eu am ieșit pe mica veranda închizând usa în spatele meu. Știam ca Jay trebuie sa se întoarcă si daca băiatul ăsta îl vedea nu era de bine.

"Despre ce?" L-am intrebat punandu-mi mainile in san.

"Despre ce s-a întâmplat astăzi la cantina."

"Ce legătură ai tu cu asta? "

"Niciuna. Dar , așa cum ti-am mai zis , trebuie sa ai grija de ceea ce faci. Dacă acel cineva care îți vrea răul si nu a reușit sa te omoare din prima nu se va lăsa pana nu te va răni! " Spuse el după care se întoarse.

"Stai! Nu mi-ai zis cum te cheamă! " am strigat și el si-si-a intors capul spre mine.

"Deivid! " Spuse el continuându-si drumul.

M-am incruntat și am intrat inapoi in cabana. Așa cum mă așteptam Jay statea rezemat de peretele ușii.

"Cu cine ai vorbit afară? " Mă întreba acesta serios.

"Haide în camera ca sa iti spun totul de la început." Am zis și el a aprobat.

*****

"Tu vrei sa zici ca Deivid , te-a avertizat?" Mă întreba Jay nervos.

"Da ! De doua ori. Dar a zis ca el nu are vrei legătură cu asta!"

"Nu ar avea de ce sa te ajute așa!" Spuse el trecandu-si mana nervos prin par.

"Dacă vrea doar sa mă ajute? Dacă îmi știe adevărată poveste și nu vrea ca eu sa nu mai pățesc nimic rău? "L-am intrebat și acesta mă privi.

"Dacă e asa , înseamnă ca te ajuta pentru ca tine la tine. Aducă te place! Si...."

"Doar nu ești gelos? " l-am intrebat abtinandu-ma sa nu rad de fata lui.

"Nu!" Spuse acesta serios și se apropie de mine.

"Ba da!" L-am contrazis eu.

"Ba nu!" Spuse el micșorând și mai mult spațiul dintre noi.

"Demonstrează! "Am spus și el si-a lipit buzele de ale mele într-un sărut dur.

Își duse mainile sub fundul meu și mă ridica facandu-ma sa îmi încolăcesc picioarele în jurul lui.  Mi-am dus mainile in parul lui, când acesta mă trânti de cel mai apropiat perete. Am gemut când Jay mi-a muscat buza de jos.

Nici măcar nu mi-a dat seama and amandoi am rămas fără tricouri , dar era bine ca încă mai aveam sutienul pe mine, când usa camerei se deschise brusc. Am încremenit alături de Jay în spatele uși. Cine deschisese usa făcu doi pași și când am văzut cine era mai sa sar pe el. Era....

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum