42 . Johnson , plicul și secretul.

5.9K 340 6
                                    

"Am aflat!" Spuse Jay nervos când eu si Jake am intrat la el în birou.

"Ca ce?" L-am intrebat eu la fel de serioasa.

"Ca Johnson a iesit din închisoare pentru comportament exemplar!" Spuse el și eu m-am uitat mirată la el  trebuia sa para ca nu l-am mai vazut pe Johnson.

"Ce?" Am întrebat. "De unde știi? " l-am luat la rost.

"Am angajat un detectiv sa rezolve cazul. I-am dat presupușii suspecți și el a cautat informații despre el și așa am aflat." Spuse el.

"Ai făcut ce?" L-am intrebat nervoasa. "Și eu de ce aflu tocmai acum?"

"Lexi trebuia sa se ocupe cineva de cazul ăsta. Nu pot sa stau pur și simplu cu mâinile în sân când cineva îți vrea răul!" Spuse el după care usa biroului se deschise brusc.

"Deivid !" Am exclamat mirată. Acesta intra înăuntru. Purta o pereche de pantaloni de trening gri și un maiou alb lasandu-i pătrățelele sa se vadă perfect. Arata ca unul din revistele playboy,dar eu aveam iubitul meu asa ca nu aveam nevoie de el.

"Ce cauti aici?" Întreba Jay calm,dar era clar ca ziua ca nu voia sa aibă de aface cu el.

"Am venit sa iti dau asta!" Spuse el și îi întinse un plic alb impecabil ,după care se făcu nevăzut la fel de repede cum a și apărut. Jay statea și privea plicul ăla ca felul 19.

"Ce mai aștepți?  Deschide plicul! " Spuse Jake fiind la fel de curios ca și mine. Pana la urma nimeni nu știa ce se ascunde în spatele lui.

Jay a deschis plicul cu cea mai mare atenție pe care o poate avea un om. Trebuia sa recunosc ca îmi era frica de conținutul lui. Nu știam dacă scrisoarea avea sa ne aducă vesti proaste sau vesti rele.

După ce Jay deschise plicul scoase o foaie alba împăturita impecabil, neavând nicio imperfecție. Jay începu sa citească scrisoarea doar pentru el.

"Citește și pentru noi!" Am zis ,dar el nu m-a băgat în seama ci a continuat sa citească numai pentru el. După ce termina de citit pe față lui se putea citi frica.

"Ce scrie?" L-am intrebat și el a început sa împătureasca foaia și sa o pună la loc.

"Nimic ce ne-ar putea ajuta !" A spus el repede ca abia l-am înțeles .

"Atunci da-mi și mie sa o citesc!" Am insistat, dar nu m-a băgat în seama."Jay!" Am mârâit la el.

"Dacă am zic ca nu scrie nimic de ce complici lucrurile. "Întreba el nervos. "Acum du-te la cursuri am ceva important de discutat cu Jake!" Spuse el și eu m-am incruntat.

"Poți sa discuți și cu mine aici! Nu trebuie sa mă excluzi ! Pana la urma sunt iubita ta ,nu? " am întrebat simțind cum lacrimile îmi stau în ochi.

"Iubito nu o lua așa! " a spus el incercand sa se apropie de mine.

"Vorbim diseara!" Am zis și am făcut stânga împrejur ieșind din biroul lui fără sa mă uit inapoi.

Pășeam nervoasa prin curtea de elevi care se duceau la cursuri. De astăzi începeau cursurile de logică ,care aveau sa fie miercurea și joia. Nu era de ajuns ca îl aveam pe Johnson  pe cap ,acum trebuia sa le mai am și pe astea. Și pe deasupra acum trebuia sa aflu ce scria și în idioțenia aia de scrisoare.

Nu aveam de gând sa mă duc la prima ora de curs. Aveam sa mă duc în cabana ca sa mă liniștesc puțin. Si trebuia sa imi fac un plan prin care sa i-au scrisoarea aia. Pana la urna de ce o adusese Deivis?Cand am ajuns in fata ușii am constatat ca aceasta era descuiata.

Oare Ana nu plecase încă ? M-am intrebat când am deschis usa și am intrat usor în cabana rămânând șocată în tocul ușii. În patul meu statea fiul dracului în persoana, Johnson.

"Ti-a fost dor de mine păpușă? " întreba el ranjind.

"De ce mi-ar fi dor de o jigodie? " am întrebat și am închis usa în spatele meu. Nu trebuia sa îl vadă nimeni pe Johnson aici. Și mă rugam în minte ca Ana sa nu dea pe la cabana inainte de începerea cursurilor.

"Vorbește frumos păpușă!  Am venit cu gânduri pașnice! " A spus el și cu o rapiditate inumana s-a ridicat de pe pat și mă țintuit de perete. Eu doar am icnit la contactul cu peretele rece în timp ce el a rânjit.

"Dement !" Am mârâit.

"Am venit sa iti dai asta! " Spuse el și scoase din buzunarul pantalonilor un plic ca a lui Jay. I l-am luat din mana și m-am uitat întrebătoare la el."Deschide-l! " porunci acesta.

"Ce este acesta?" Am întrebat fluturând plicul prin fata lui.

"Știam ca Jay nu o sa iti arate plicul ,așa ca am venit eu personal sa ți-l aduc!" A spus el și eu m-am incruntat.

Am deschis plicul și am început sa îl citesc.

Draga Jayden, iti dau aceasta scrisoare doar ca sa te atetionez.Ai de ales si depinde de tine ce se va intampla mai departe: ori stai departe de micuța blondina ,Lexi,ori stai lângă ea și riști ca SECRETUL pe care îl ascunzi sa iasă la iveala,o sa fiu sigur ca îl va afla !-Anonim.

" De unde știi de secret?" Am întrebat ,dar javra de Johnson se evaporase lasandu-ma singura. "Sa te ia te duci dracului!" Am zis și am luat scrisoarea în mana. Aveam nevoie de explicații. De unde știa javra aia de secret ? Era același secret pe care îl ascund e Jay de mine ?...Argh situația scăpa de sub control!

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum