"Ascult! " am zis și Ana s-a asezat in fata mea.
"Unchiule jur ca eu nu știu nimic! A mai avut coșmaruri și când dormeam amândouă în cabana , dar niciodată nu pronunța vreun nume. Doar tipa și se întorcea de pe o parte pe alta în pat." Spuse ea privindu-ma atenta. "Dar de ce te interesează dacă a mai avut coșmaruri? " întreba ea curioasă.
"Curioșii mor repede! " am zis și ea a pufăit punandu-si mainile in san supărată.
"Sunt curioasă de mica si pana acum nimic nu s-a intamplat! " ei cu asta mi-a închis gura.
"Nu am dreptul sa știu dacă iubita mea are coșmaruri? " am întrebat și ea s-a uitat neîncrezătoare la mine.
"Plec. Toată lumea trebuie sa fie deja afară! " a spus ea și eu am aprobat.
După ce ea a închis usa în urma ei , m-am ridicat de pe scaun si mi-am căutat telefonul.
-Alo? Se auzi vocea serioasă a lui Austin.
-Jayden la telefon ! Deranjez?
-Nici vorba. Cu ce ocazie? Intreba el referindu-se la apel.
- Pai sa iti urez felicitări pentru fetița ta și sa iti dau o treaba importanta!
-Mersi pentru urări . Te ascult.
-Sigur poți vorbi acum? Am intrebat și el a oftat.
-Vrei sa ne întâlnim în alta parte ca sa imi dai toate detaliile? Sau preferi sa mi le spui acum?
-Mai bine acum ! Deci vreau sa mă ajuți cu ceva.
-Are legătură cu frumoasa blondina? Intreba el râzând scurt.
-Da. Cineva o urmărește. Acum doua zile cineva a vrut sa o omoare și a incuiat-o în sala de mese și a dat foc bucătăriei. Vreau sa investighezi cazul și sa îl rezolvi bineînțeles.
-Am înțeles. Ceva suspecți aveți?
-Desigur. Dacă vrei am sa iti trimit un email cu toți suspecții și cu alte date.
-Eventual sa îmi spui de ce sunt suspecți. La sa totul în grija mea. Am sa te sun când dau de ceva informații, și dacă și tu mai ai ceva noutăți nu ezita sa mă suni.
-Mersi Austin.
-Nicio problema! A spus după care mi-a închis telefonul în nas.
Trebuia sa mă apuc sa scriu acel email cât mai repede. M-am ridicat de pe scaunul din fata biroului și m-am indreptat spre fereastra care dezvăluia curtea plina de elevi. Și când te gândești ca mai sunt 2 zile și vine luna august. Nici măcar nu știu când a trecut tipul așa de repede.
Perspectiva lui Lexi.
"Ana!" Am mârâit la ea.
"Niciun Ana ! Tu sa îmi spui de ce e unchiul meu așa de nervos! O sa-i creasca peri albi. Ceva din tine la pus pe jar și e mai stresat ca niciodată! "
"Eu nu i-am făcut nimic. El mă tot bate la cap cu cel care mă urmărește și vrea sa îmi facă rău!"
"Îți vrea binele! Este normal ca cineva sa se comporte asa cu iubita lui!"Spuse ea ridicandu-se de pe banca pe care stăteam cu câteva secunde în urma.
"Bine , am înțeles ideea. Nu trebuie sa dramatizezi atât. În fond nu am nici cea mai vaga idee de cine mi-ar putea face rău! Trebuie angajat un detectiv ca sa verifice el. Jay nu poate face nimic sa mă ajute!" Am zis și ea a aprobat ridicandu-si capul spre fereastra de la biroul lui Jay.
Mi-am mutat și eu chipul spre fereastra lui și l-am vazut nervos pentru ca își trecea mana prin par de prea multe ori , și părea ca poarta o conversație la telefon. Sau mai degrabă tipa.
Am înghițit în sec când m-a văzut ca il privesc. Puteam vedea în privirea lui ura și mulți nervi.
Dacă...daca a aflat ca Johnson a scăpat din închisoare și ca e pe urmele mele? Asta putea sa afle doar dacă punea un detectiv pe urmele mele. Dar când ? A făcut asta după ce azi-noapte l-am confundat cu fiul dracului în persoana? Argh...trebuie sa mă duc sa vorbesc cu el , dar e nervos și dacă privirea ar putea ucide pana acum eram moarta. Dar oare asta îmi era soarta ? Sa fiu îngropată pana la gat cu probleme ?
"Lexi!" Striga Ana facandu-ma sa îmi mut privirea la ea.
"Prezent! " am zis și ea s-a incruntat la mine.
"Nu ai auzit ce am zis nu-i așa? " întreba ea și își puse mainile in sold. Arata precum modelele care era gata sa intre sa defileze pe un podium la cea mai vizitată casa de moda din Paris.
"Scuze eram prinsa în gânduri. Ce ziceai?" Am întrebat și ea a oftat trecandu-si mana prin parul care îi ajungea pana la jumătatea spatelui.
"Jake vrea sa te duci cu el în biroul lui Jay. Dar tu erai atât de prinsa în gânduri încât nici măcar nu l-ai văzut când am vorbit cu el.
"A fost aici?" Am întrebat mirată. Ar trebuii sa nu mai visez cu ochii deschiși când sunt persoane în jurul meu! M-am mustrat singura în cap.
"Da ! Te așteaptă mai întâi în biroul lui după care veți merge la Jay. Erai intr-o stare de meditație și a zis sa te las sa te gândești pentru ca păreai destul de prinsa."
"Mă duc sa văd ce pun la cale cei doi!" Am zis și m-am ridicat de pe banca. Mi-am ridicat capul spre fereastra lui Jay , dar el era cu spatele purtând o discuție aprinsa cu cel de la capătul celălalt al telefonului.
"Aștept sa îmi povestești tot când vii inapoi in cabana. Și asta sigur nu o sa se întâmple prea curând pentru ca după cum pare unchiul meu de nervos sigur o sa stai sa discutați foarte mult!" Spuse ea după care am plecat lasand-o cu ochii în soare.
"Intra!" Se auzi vocea groasa a lui Jake de după usa.
"De ce m-ai chemat?" Am zis prinzându-mi tot parul intr-o coada de cal perfecta pentru ca afară erau pe puțin 35 de grade și aerul era insuportabil în aceasta perioada a anului.
"Jay mi-a zis sa te chem la mine în birou pana termina el de vorbit la telefon! "
"Mda....mersi ca îmi ții de urat ce pot sa zic!" Am zis și el s-a incruntat .
"Ai idee despre ce vrea sa vorbiți ? Sa știi ca părea destul de nervos când m-a chemat pe mine sa mă anunțe de tine!"
"Nup!"
Mincinoasă! Strica conștiința în capul meu.
Mai taci!
Am fost trezita din mica 'ceartă' cu conștiința mea de către telefonul de pe biroul lui Jake.
"Acum!" Spuse simplu înainte sa trântească telefonul si sa se ridice de pe scaun.
"Suntem așteptați! " Spuse el ca eu sa ma ridic și sa îl urmez în liniște.
"Am aflat !" Spuse Jay nervos când eu si Jake am intrat în biroul lui.
"Ca ce? "L-am intrebat și el s-a incruntat la mine.
"Ca....
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Action"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...