Perspectiva lui Jay.
Am auzit trapa care ducea spre tunelurile secrete deschizandu-se arătându-i pe Jake și Lexi.
"Slava domnului ca ești bine!" Exclama Ana și ea s-a intors și m-a văzut și pe mine.
"Mersi Jake!" I-am spus prietenului meu , după care se făcu nevăzut inapoi prin tunel.
"Lexi trebuie sa vorbim!"i-am spus privind-o serioasa. Se vedea ca era ceva ce voia sa ascundă de mine ."Mersi încă odată Ana !" după care Ana ieși pe usa.
"Jake a ajuns la timp...!" A spus și m-am apropiat de ea.
"A venit Ana la mine. Ce ti-a făcut nemernicul ăla de Raul? "Am spus punând mana pe obrazul ei și ea si-a lăsat capul intr-o parte.
"Ceea ce tu ai putut face..." a zis și am ridicat-o în brațe.
"Ceea ce eu pot face?"am întrebat oarecum surprins. "Acum câteva ore nu ai spus același lucru! "
"Pai...mi-am schimbat părerea!" Spuse ea. " Nepoata ta știe sa hipnotizeze foarte bine!" A spus ea.
"Și acum la ce părere ai ajuns? " am întrebat - o punandu-ma pe pat cu ea în brațe.
"La totul și totodata nimic !" Ofta ea și eu am prins-o într-un sărut. Ei la naiba cu părerea ei. După ce Ana îmi ținuse un dita mai discursul despre ce înseamnă sa ai sentimente pentru o persoana, am ajuns la concluzia ca s-ar putea sa simt și altceva inafara de mila pentru Lexi.
La început ea nu mi-a răspuns , dar după ce si-a revenit din tranșă mi-a răspuns.
"Asta. E. Ceea. Ce. Pot. Face. Eu. Și. Raul. Nu?" Am intrebat-o printre săruturi și ea a aprobat gutural. "Sigur ești bine acum?" Am intrebat-o și am întrerupt sarutul.
"Da!" Spuse ea ragusita cu o voce sexy. Avea buzele umflate din cauza sărutului. Doamne și ce moi sunt.
"În noaptea asta dormi aici!" Am zis și am pus-o pe pat , eu ducandu-ma spre dulap ca sa îi dau un tricou mai mare pentru a se putea schimba.
"De ce?" Întreba ea puțin prea tare. "Adică...sigur este bine?" Spuse incercand sa rectifice întrebarea.
"De ce nu ar fi? Ai mai dormit cu mine odată! " am spus și i-am întins tricoul.
"Mersi!" Spuse ea uitandu-se în jur după usa de la baie. "Revin imediat!" Spuse ea ridicandu-se de pe pat. Am urmarit-o pana and intră în baie. Va avea nevoie de ajutor la fermoar.
Perspectiva lui Lexi.
Am intrat in baie și când am vrut sa îmi deschis fermoarul rochiei mi-am dat seama ca nu pot.
"Jay..."am spus și în clipa următoare a intrat pe ura. Parcă ar fi știut ca o sa am nevoie de ajutor.
"Sunt aici! Ai nevoie de ajutor?" Întreba el sprijinindu-se de tocul ușii.
"Fermoarul! " am zis intorcandu-ma cu spatele la el. El se desprinse de toc și veni spre mine. Îmi prinse fermoarul cu cele doua degete și îl trase încet în jos. Mi-am ridicat ochii și am dat de reflexia noastră în oglinda. Se uita în ochii mei și eu în ochii lui. Simțeam cu fermoarul aluneca încet pe spatele meu, dar parcă era prea chinuitor.
"Esti frumoasa...!" Spuse el și se apleca și îmi depuse un sărut pe umărul care se dezgolise , când desfăcu fermoarul.
"Semăn cu mama...." am zis și el a mai depus încă un sărut pe umar , dar mai jos. Inca îi simțeam degetele alunecând de-a lungul coloanei vertebrale, desfacand fermoarul. Al naibii fermoar era pana la fund.
"Gata!" Spuse el când fermoarul ajunsese la baza.
"Mersi! " am zis așteptând ca el sa plece, și așa și făcu după ce mă mai privii încă odată în reflexia din oglinda.
M-am dezbrăcat repede de rochie și mi-am pus tricoul dat de el. Zici ca aveam rochie de noapte. Cand am iesit din baie Jay era deja în pat , îmbrăcat intr-o pereche de pantaloni scurți gri și un tricou alb. Statea întins pe pat uitandu-se la televizor.
"Gata?" Mă întreba el fără sa întoarcă capul spre mine. La naiba a văzut ca mă holbez la el.
"Da!" Am zis scurt și mi-am pus rochia pe marginea scaunului care era în camera după care m-am intors cu fata spre el.
"Ce s-a intamplat?"Mă întreba el și eu am oftat și m-am indreptat spre pat. M-am asezat pe pat cu picioarele cruciș.
"De ce faci asta? " l-am intrebat si el a închis televizorul și s-a ridicat punandu-se în fata mea.
"Sa fac ce?"Întreba confuz.
"De ce mă săruți, dacă simți doar mila pentru mine?"l-am intrebat privindu-l în ochi și el se uita atent la mine.
"Lexi..."Spuse el luandu-ma de mana. "Am zis ca simt doar mila pentru tine , la nervi din cauza Juliei , dar adevărul e ca nu știu ceea ce simt pentru tine. Doar ea trebuie sa se hotărască...." Spuse el punând mana mea peste inima lui care bătea ca o nebuna.
"Atunci avem aceeași problema..." am spus luandu-i și lui o mana pund-o peste inima mea. "Dar..." am zis eu.
"Ce ?" Întreba el curios.
"Sunt 10 ani diferența...Și secretul!" Am zis și el a oftat.
"Cand o sa vina timpul o sa iti spun secretul....Bine? " întreba el și își trecu degetul peste buzele mele.
"Esti mai frumoasa când zâmbești! " Spuse el ridicandu-mi colturile buzelor în sus.
"Zâmbetul are și el nevoie de un motiv pentru a aparea! " am zis și el a zâmbit strâmb.
"Haide la culcare !" Spuse el după care se culca pe pat și bătu locul de lângă el. M-am uitat puțin la el după care m-am asezat cu capul pe mana lui.
"Deci...Ce suntem noi acum?" L-am intrebat crezând ca nu doarme.
"Momentan....prieteni!" Spuse scurt după care m-am asezat cu capul pe pieptul lui și am adormit.
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Action"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...