13. Mila.

8.1K 445 14
                                    

Nu zic ca nu îmi plăcea poziția asta.....dar când a ajuns Lexi sa doarmă cu mine?!?! Si cel mai important cum m-a adus acasă? Eram total confuz....Jur ca data viitoare nu mai beau așa de mult!

Am încercat sa mă mișc în așa fel încât sa nu o trezesc pe Lexi din somn. Aveam nevoie de niște explicații de la sormea...pentru ca ceva îmi spune ca ea a pus asta la cale. Tot incercand sa ma dau jos din pat nu am reușit. Lexi era agățată de mine ca un scai și nu o puteam desprinde în niciun fel și chip.

Mi-am indreptat ochii spre usa când aceasta se deschise încet. Julia își baga capul pe usa și se uita la incruntata, dar după ce o văzu pe Lexi agățată de mine zâmbetul i se largi pe față.

" Vino sa mă ajuți! " i-am șoptit ei, dar ea a negat după care a închis usa și m-a lăsat în aceeași poziție.

Am tresărit puțin când am simțind - o mișcându-se. Se întindea ca o pisica...mai trebuia decât sa toarcă , ca totul sa fie perfect. S-a întins pana când într-un final a deschis ochii. S-a uitat prima dată spre geam după care a văzut poziția în care se afla voia sa se ridice , dar m-am prefăcut ca dorm și ca mă întorc de pe spate intr-o parte luand-o și pe ea în brațe...și surprinzător ea nu se opuse în vreun fel.

Perspectiva lui Lexi.

Dormisem așa de bine. Inainte sa dechid ochii m-am întins dezmorțindu-mi oasele. Am dechis ochii și m-am uitat pe peretele din sticla din care se putea vedea tot Seattle-ul. Am inspirat adânc când am văzut în ce poziție mă aflu. Aveam capul si o mana peste pirptul lui Jay, iar un picior îl aveam peste ale lui. Când doamne ajunsesem în poziția asta în condiția în care am adormit la marginea patului? În fine....Cand am încercat sa mă desprind se el Jay s-a intors de pe spate intr-o parte luandu-ma mai bine în brațe.

Ne întorsese amandoi pe o parte ajungând astfel ca eu sa stau ghemuita în brațele sale care emanau atâta siguranță. Îi puteam simți respirația circulara pe gatul meu, privocandu-mi furnicaturi. Am inspirat adânc și în ciuda faptului ca afară era deja lumina și ca trebuie sa merg la scoala, m-am asezat mai bine în brațele sale și am adormit la loc.

Perspectiva lui Jay.

După ce statuse așa aproximativ 30 de minute adormi la loc. M-am desprins usor de ea și m-am dat jos din pat. Inainte sa ies am mai aruncat o ultima privire spre pat și am văzut-o pe Lexi strâmband din nas. Mi-am reprimat chicotitul și am ieșit victorios pe usa.

" Neața, unchiule! " mă saluta Ana care nu părea prea fericita ca mă vede.

"Ce s-a intamplat , Ana ?" Am intrebat-o și ea s-a uitat trista la mine.

"Nu ca ce s-a întâmplat , Ana! Imi mima ea vocea. "Aseară ai băut și nu te-am vazut niciodată așa! Dacă nu era Lexi care sa vina sa avea sa aibă grija de tine , eu cu mama nu am fi știut ce sa facem!" Spuse ea ridicand tonul din ce în ce mai sus

"Mai încet! " am avertizat-o eu arătând spre camera mea. "Las-o sa mai doarmă."

"Bine! Haide sa discuți cu mama în living! " Spuse ea pornind înainte. Ce avea Julia de vorbit cu mine?

"I-a loc Jayden! " Imi spuse ea serioasa.

" Despre ce e vorba ?" Am intrebat-o.

"Un cuvânt. Doua silabe. Multe emoții! " Spuse ea facandu-ma confuz.

"Fii mai explicită! " i-am cerut eu.

"Lexi!" Spuse ea simplu ceea ce mă făcu sa îngheț.

"Ce e cu ea?" Am intrebat-o cu o urma de îngrijorare în voce.

"Trebuie sa își trăiască viața la maxim! Și cât tu nu ești în stare sa ai grija nici de tine ar fi doua soluții.

"Care?"am intrebat-o curios.

"Ori îi spui despre accident ori ea va pleca! "Spuse ea și eu am rămas stana de piatra.

"Daca îi spun adevărul este egal cu plecarea ei de aici deci amândouă au același rezultat! "Am spus eu în cele din urma văzând cum mă privește Julia.

" Nu ai de unde sa știi !"Spuse ea cu speranța în glas. "Doar încearcă măcar și nu o lasă să plece așa! "Spuse ea și eu m-am incruntat.

"De ce as face asta? "

"Pentru că se vede în ochii tai ca ți la ea! "Spuse ea enervandu-se.

"Normal ca țin la ea. Doar eu i-am distrus familia!" Am spus și ea s-a incruntat.

"Nu în felul ăsta! " se freca ea pe tample. " Vreau sa spun ca s-ar putea sa ai mici sentimente! " Spuse ea și eu m-am incruntat.

" Nu are cum! Este cu 10 ani mai tânără decât mine. Este doar o pustoaica în floarea vârstei. Posibil sa simt doar mila pentru ea!" Am și atunci un suspin s-a auzit.

Imediat eu și Julia ne-am intors capul spre usa și am văzut-o pe Ana stand cu Lexi în tocul ușii. Sper doamne sa nu fi auzit toată conversația.

"Lexi!" Am spus ridicandu-ma dar ea si-a ridicat un deget spre mine.

"Niciun cuvant. " Spuse serioasa." Vreau sa plec! " Spuse ea intorcandu-se.

"Te va duce Andrew! " am spus dar ea a negat din cap mergând în continuare.

"Mă descurc și singură! " Spuse ea după care se întoarse cu fata spre mine. "Și încă un locuru înainte de a pleca! Vreau sa nu mă lăsați în pace! Sa nu mă mai căutați niciodată! Nici măcar nu știu ce a fost în capul meu aseară de am venit aici! " Spuse după care își continua drumul pana când ieși pe usa.

"Ana du-te după ea și du-o acasă. Ca eu singura o las!" Am spus și ea a aprobat fugind pe usa după ea după care m-am intors special Julia. "Care sunt șansele sa nu fi auzit prima parte a discuției?".

"Foarte mici!" Spuse ea după care se întoarse și se duse în bucătărie.
Cred ca ar fi mai bine sa o las sa plece si sa își continue viața. Poate dacă nu o s-o mai văd o sa dispară acest sentiment neplăcut.

Perspectiva lui Lexi.

Am plecat și nu mă mai întorc! Mi-am zis în gând când am ieșit pe usa.

"Lexi!" Striga Ana după mine apucandu-ma de mana. "Lasa-mă pe mine sa te conduc.

"Nu, mulțumesc! " am zis. "O sa mai păstrăm legătură prin telefon, dar acum mă duc singura acasă!" Am spus și ea m-a îmbrățișat puternic.

"O sa îmi fie dor de tine!" Spuse ea desprinzandu-se din îmbrățișare.

" Și mie ! Dar unchiul tău a facut prea multe ca sa mă stau în preajma lui!"

"Te înțeleg! Sa ai grija te tine!"Spuse ea după care m-am departat de ea.

"Așa o sa fac ! " i-am spus și ea a zâmbit. Și așa am avut mereu, singura grija de mine. Am adăugat doar pentru mine. Nu am nevoie de mila nimănui. Am spus după care am chemat un taxi și am plecat spre casa.

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum