25. Îl iubesc- Te iubește.

7.7K 408 4
                                    

"Esti nebun?" L-am intrebat dar el era câte se poate de serios.

"Sari" Spuse când o alta pârâitură se auzi. M-am ridicat în picioare și mi-am dat drumul căzând în brațele celor adunați.

"Tu chiar ești de speriat !" Spuse Jake apărând de nicăieri.

"Eh...așa sunt eu..obișnuiți-va cu mine ! " am zis și i-am făcut pe toți sa chicoteasca.

"Ei bine câștigătoarea trebuie sa ajungă pe scena !" Spuse Taylor și se lasă pe vine ca sa mă urc pe umerii lui.

"Sigur poți sa mă ții?" Nu ca as fi eu grea....

"Da nu iti fa griji!" Spuse el și ieși din pădure. L-am vazut pe Jay și pe Julia cum se uitau speriati la mine.

"A apărut câștigătoarea. Rog toți elevii sa se întoarcă."Spuse el după ce mă privi câteva secunde.

"Cro-co-di-lii! Cro-co-di-lii! Cro-co-di-lii! " exclamau cei din echipa mea indreptandu-se spre scenă.

"Deci tu ești câștigătoarea primului joc!" Spuse Jay când eu încercăm să cobor de pe umerii lui Taylor.

"Așa se pare !" Am zis când Julia mi-a dat un microfon în mână.

"Cum ai reușit acest lucru?" Mă întreabă el.

"Mă scuzați , dar dumneavoastră tocmai m-ati intrebat în mod indirect unde m-am ascuns. Ei bine nu am sa va spun. Doar cei din echipa mea au dreptul sa știe! " am zis făcând lumea sa râdă scurt.

"Premiul echipei tale este o zi întreabă la spa-ul din tabăra. Și cum tu ești cea care a adus victoria echipei Crocodililor , primești și aceasta medalie."Spuse el scoțând din spatele lui o medalie , chipurile din aur pe care era desenat un trofeu.

"Mulțumesc !" Am zis și mi-am pus medalia după gat.

*******

"Cum mai sta treaba cu petrecerea aia? "I-am intrebat în șoaptă când încercăm să mancam prânzul, dar nu prea îmi era foame.

"Mai încet !"Spuse Raul aplecandu-se în fata. "Aiden a zis ca la ora 9 toată lumea sa înceapă sa vina la cabana lui. Dar sa nu mergem în grupuri mari ci doar câteva doi ca sa nu dam portarilor de bănuit!" Spuse el.

"E pe terenul băieților? Cum o sa intru acolo ? Sunt fata!" Am spus și lui i-a apărut un zâmbet pe fata.

"O sa iti împrumut niște haine de la mine ca sa te ascunzi sub ele."

"Ok! Dar dacă suntem prinși tu ești de vina !" I-am zis și i-am dat un ghiont.

"Sa trăiți! " Zise el

***

"Copii pun ceva la cale !" L-am auzit pe Jay trecând pe lângă usa camerei mele.

"Aiden , bătăușul da o petrecere secreta pentru fratele sau. Este ziua lui de naștere." Se auzi și vocea Juliei.

"Aaa...tu cum ai aflat?" Întreba el dar nu am mai auzit pt ca s-au departat de usa camerei.

"Ai auzit și tu?" Am intrebat-o pe Ana care statea lipita de usa ca si mine.

"Da. Dacă mama a aflat , unchiul nu o sa ne facă nimic !" Spuse ea și se duse sa se mai uite încă o data în oglinda.

"Mergem? " am întrebat - o și ea a aprobat.

"Sigur !" Spuse și imediat o ciocanituri se auzi în usa.

M-am uitat la Ana care ridica din umeri si deschise usa, dând peste un Jay relaxat.

"Plecați undeva fetelor?" Întreba el intrând în camera.

"De parcă nu ai știi! " Spuse Ana și se duse în spatele lui. "Vă las să vorbiți! Lexi te aștept !" Spuse ea și ieși din camera.

"Ce faci aici?" L-am intrebat și el s-a apropiat de mine.

"Am vrut sa văd dacă va duceți la petrecerea lui Aiden. În prima zi era sa te iei la bătaie cu el."spuse si își puse mana peste obrazul meu.

"Sa spunem ca am început relația cu Aiden cu stângul !" Am zis și el s-a uitat în ochii mei.

"Rochia asta roșie te prinde foarte bine !" Spuse el trecând cu mana peste spatele rochiei.

"Mersi!" Am spus și am dat sa mă ridic.

" Nu așa repede!" Spuse el tragandu-ma de mana , intorcandu-ma inapoi spre el , lăsând fetele noastre la câteva secunde distanta.

"Dar..." am început dar am fost intrerupta de buzele lui moi care se luptau cu ale mele. M-am intors calumea spre el și m-am pus cu fundul pe genunchii lui, el stand în pat pe fund. Mi-am pus mâinile după gatul lui și m-am desprins din sărut.

"Asta nu e bine !" Am spus și m-am ridicat. "Nu e bine deloc! Tu ești directorul și eu sunt o simpla eleva ! Dacă afla cineva...." am zis oprindu-ma din mers, sa îl privesc dar el mă privea amuzat.

"Lexi..." Spuse el , dar l-am întrerupt ridicand degetul la el.

"Nu Jay! Nu mă duci tu cu zăhărelul. Inca nu am uitat ca imi ascunzi acel lucru. Nu mă fraieresti pe mine. De acum relația noastră este stric director-elev! " am zis după care am ieșit din camera lasandu-l singur.

"Ce a durat atât? " Mă întreabă Ana.

"Unchiul tău încearcă sa mă duca cu zăhărelul , dar nu îi merge. Crede ca dacă mă sărută o sa uit ca îmi ascunde un secret?" Am intrebat-o și ea a oftat.

"Lexi...Cand o sa înțelegi ca el face asta doar pentru a nu te răni?"Mă întreabă ea luandu-ma de ambii umeri. "Unchiul meu te iubește , la fel cum și tu îl iubești pe el! Doar ca sunteți încăpățânați și nu vreți sa arătați asta. Va ascundeți așteptând ca unul sa facă primul pas. E ca și când ați căuta acul în carul cu fan!" Spuse ea la , dar nu prea am mai ascultat-o.

Îl iubesc? Ăsta sa fie motivul monstruletilor din stomacul meu? Sau a impulsului de a-l săruta de fiecare data când ne aflam în aceeași camera. Dar la naiba 10 ani diferența...și secretul.

"Lexi!" Tipa Raul scotandu-ma din gandit.

"Ce ? Da! Aici! " am spus confuză.

"Puneți asta pe tine !" Spuse el intinzand un hanorac lung."e întuneric afară și portarii deja au adormit , deci nu o sa fie probleme." Spuse el cat eu m-am îmbarcat , dar gândul meu era tot la Jay și la ceea ce spusese Ana. Dacă ea nu se înșeală?....

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum