Perspectiva lui Jay.
"Jay?" Spuse sor-mea atragandu-mi atenția.
" Da? "Am intrebat-o eu.
" Îți dai seama ca dacă directorul a venit , el trebuie sa tina primul discurs"...Spuse ea.
"La naiba!" Eu nu vreau ca ea sa mă vadă din prima zi." Hhmm....îl pun pe Jake sa tina discursul. Ca în fiecare an de altfel. Momentan nu o sa anunț pe nimeni ca am venit în tabăra. "
"Și eu ce am sa fac toată vara?"
"Găsesc eu un post și pentru tine."
"Unchiule, mama, am ajuns !"Striga Ana de pe hol înainte ca trenul sa oprească.
Perspectiva lui Lexi.
" Liniște! " Spuse un domn care era pe scena din fata noastră și imediat o liniște mormânt se lasă.
"Așa mai merge! " Spune el după care trage o gura de aer." Majoritatea din voi știți ce înseamnă sa va petreceți toată vara aici! Sunt însă câțiva "intruși" în fiecare an cărora trebuie sa le faceți ritualul de bun venit!" Spuse el stârnind câteva șoapte." Dar va rog sa nu îi speriați! Anul acesta se pare ca va fi unul mai exigent în ceea ce privește cursurile voastre. Aveți câte doua ore in fiecare zi. Acestea fiind spuse nu am ce sa va mai comunic decât sa va urez o vacanta plăcută tuturor." Spuse el și coborî de pe scena și veni spre mine."Ai făcut ceva? " Mă întreba Raul în spatele meu.
" Nu..Din câte știu eu! " i-am zis înainte ca instructorul sa se apropie de noi.
"Lexis Matthews? " întreabă el uitandu-se la mine.
"Da?" Răspund mai mult ca o întrebare.
"Vino cu mine!" Imi spune el.
"Am făcut ceva greșit? " L-am intrebat și acesta mi-a zambit.
" Nu! Trebuie sa vorbim ceva în ceea ce privește tabăra de vara." Spune el și eu aprob.
"Pot veni și eu ?"întreabă Raul în spatele meu.
"Formalități pentru începători! " striga instructorul inapoi și Raul se oprește. " I-a loc !" Spune instructorul și eu m-am asezat pe scaunul din fata sa.
"Deci...?" L-am privit întrebătoare.
"Deci..."Spuse el asezandu-si un teanc de hârtii pe birou. " În primul rand sa o luam cu începutul. Eu sunt Jake Marsson!"Imi întinse el mana.
"Eu nu trebuie sa mă mai prezint pentru ca deja mă cunoașteți. Îmi pare bine de cunoștința! " am zis și el a zâmbit.
" Umorul nu lipsește niciodată!" Spuse el. "Sa revenim. Eu o sa fiu instructorul tău pe timpul verii. Adică dacă ai vreo problema vii la mine ci nu acționezi de una singura. Am sa te păzesc din umbra și dacă este cazul am sa intervin. Tine minte nu ai voie sa umbli cu băieți pe terenul fetelor. Cabana ta este.."se uita pe hârtie" nr. 13.!" Spune el și se incrunta.
" Ce s-a intamplat?"l-am intrebat văzând ca nu mai spune nimic.
" Cabana aceea este supusa riscurilor în caz de cutremur. Tu și cu colega ta de camera o sa va mutați în clădirea principala. "Spuse el și eu m-am incruntat.
" Care mai e și aia? "L-am intrebat incruntandu-ma și el râse.
"Cladirea în care sta directorul când vine aici."
"Deci eu o sa stau în aceeași clădire cu directorul? "L-am intrebat puțin prea tare.
"Doar în prima săptămână, pana când se vor decide care elevii rămân aici!"
"Cum adica? "
"Prea multe întrebări acum. O sa afli totul săptămână asta de la Raul! Tot ce ce trebuie sa știi acum este ca eu sunt instructorul tău și o sa trimit pe cineva care sa iti arate în ce camera ai sa stai tu cu colega ta!"se puse el și eu m-am ridicat de pe scaun.
"O zi bună!"Am spus inainte sa ies din biroul lui Jake.
"Ce a durat atât? "Mă întreabă Raul la ieșirea din Clădirea Instructorilor.
"Nimic. Mi-a zis ca el este instructorul meu pe timpul verii și ca trebuie sa mă mut din cabana nr. 13 pt ca este supusă riscurilor de cutremur. "
"Unde?"
"Clădirea principală. "Am spus și el si-a marit ochii la mine.
"Iti dai seama ca tu o sa stai o săptămână în aceeași clădire cu directorul? "Mă întreba el și ei am oftat.
"Da, dar nu văd ce face toată lumea haz de necaz. "
"Se spune ca este cel mai rău director dintre toți, chiar dacă anul trecut nu a stat decât o săptămână, a dat afară o gramada de angajați. "
"Și? "
"Am sa iti mai spun ceva. Am înțeles că anul ăsta va sta toată vara deci toată lumea va fi mai cuminte. De asta ne-au mai pus doua ore de curs. Pentru ca a venit el și totul trebuie sa fie perfect. "
"Lasă-l pe director pe alta data. I-a spune-mi și mie despre ce este vorba la finalul săptămânii viitoare. Ca nu am înțeles."
"Aaa...pe timpul saptamanii viitoare toți elevii vor fi supuși unor teste de inteligenta, apărare și alte chestii , dar nu iti face griji pt ca de obicei trec toți mai puțin cei care nu asculta de instructorii lor în prima săptămână.
"Am înțeles"
"Revenind la director. Cum îl cheamă ?"
"Nimeni nu știe. Dar când a luat masa anul trecut cu noi toată lumea îi zicea Sir."
"S-o crede Dumnezeu! " am zis și pe Raul la bufnit rasul.
"O sa am cu cine sa mă distrez anul acesta! " Spuse el oprindu-se în fata terenurilor fetelor și eu m-am uitat întrebătoare la el. "Nu mai am voie a doua oară"
"Vin repede. Jake a zis ca o sa trimită pe cineva sa îmi arate camera în care am sa stau săptămâna viitoare."
"Te aștept în sala de mese!" Spuse el și făcu stânga împrejur.
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Action"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...