Perspectiva lui Lexi.
Au trecut 3 săptămâni de când am plecat de la faimosul burlac Jayden Queen din apartament. El nu m-a mai căutat și eu nici atât. Nu știu care a fost discuția dintre el și Julia de la bun început , dar eu am auzit doar ce trebuia sa aud." Este cu 10 ani mai tânără decât mine. Este doar o pustoaica în floarea vârstei. Posibil sa simt doar mila pt ea!" Mila. Doar asta simțea pentru mine. Nimic mai mult. De atunci și pana în prezent singura cu care am mai vorbit a fost Ana, nepoata lui Jay, dar am ocolit orice discuție despre el. Cu Johnson nu am nici cea mai mica idee ce s-a intamplat cu el , sper doar sa fi rămas închis în pușcărie pt ca acolo unde ii este locul. Am dat și bacul și l-am trecut cu brio..doar eram tocilara scolii. Am decis ca astăzi sa plec definitiv în tabăra de vara. Nu suport sa mai stau acasă singura și sa nu fac nimic. La serviciu Tommas știe de plecarea mea în tabăra și este de acord ca trebuie sa mă mai distrez. Dar ceva mă tine în loc sa nu plec de acasă. Parcă aștept pe cineva sa mă vadă. Este un sentiment ciudat.
" Domnișoară Lexi!" Striga la mine taximetristul și eu m-am uitat la el. Eram absorbita în gândurile mele încât nici nu am observat ca am ajuns la gara.
"Mulțumesc! " am spus și am coborat din masina. Inainte de a-i da banii,iar acesta mi-a dat micuțul geamantan pe care l-am luat cu mine.
"Vă mai așteptăm pe la noi!" Spuse el după care pleca.
Mi-am luat geamantanul în mana și am pornit spre peronul de unde trebuia sa i-au trenul. Tabara se afla în mijlocul pădurii și singură modalitate în care puteai ajunge acolo era cu trenul.
"Rugam pasagerii trenului Inter 12344 sa se prezinte pe peron deoarece acesta va ajunge în 10 minute la gara. Repet trenul Inter 12344. Va mulțumesc! " Spuse o doamna necunoscuta. M-am uita pe biletul meu de tren și era fix cel care trebuia sa ajungă la peron în 10 minute. Mi-am pus picioarele în mișcare ajungând la peron.
Am presimțirea ca în tabăra asta se vor întâmplă multe lucruri și bune și rele și asta nu prea îmi place.
Și încă mă simt aiurea ca plec. Parcă as vrea sa vina cineva sa mă oprească ss facă asta.
Perspectiva lui Jay.
Trei săptămâni
21 de zile
504 ore.
De atâta timp nu am mai vazut-o pe Lexi. De primit vesti am mai primit de la Ana și de la ajutorul meu Austin pe care l-am angajat în secret sa o păzească și urmărească pe Lexi. Ea a plecat și nici ca s-a mai intors. Julia mi-a zis ca s-ar putea sa fie o chestie minora și se v-a întoarce sa-mi ceara explicații despre părinții ei, dar ea n-a facut-o pana acum ceea ce înseamnă ca nu a auzit toată discuția.
"Buna ziua , domnule Jay!" Spuse Austin intrând în birou.
" Pentru numele lui Dumnezeu. Spune-mi Jay doar suntem prieteni! "Am spus și el a aprobat lent.
"Am vesti! "Spuse el.
" Te ascult! "Am zis facandu-ma comod pe scaun.
" Pleacă astăzi în tabăra din mijlocul pădurii. Tabara Adventure. "Spuse și eu l-am privit confuz. Numele ăla îmi zicea ceva.
"Și ce-mi spui mie?"
"Idiotule, tabăra aia e a ta! "A zis su eu am căzut pe gânduri.
"Vreo idee?" L-am intrebat și el a rânjit
"I-ați o pauza de la toate hârtiile astea și petreceți vacanta așa cum se cuvine! "A spus el.
"Sa mă duc după ea? Dar dacă nu vrea sa mă mai vadă? "L-am intrebat și el a oftat .
" Sa te i-a dracu , Jay. De când a plecat ea de aici parcă nimic nu-ti mai convine. Eu încerc sa te ajut și nici măcar nu gândești. Ți-am adus multe informații despre ea. Ți-am spus ca nu se comporta normal pot o fata de 18 ani care abia a terminat liceul. Vrei sa-ți desenez ca sa înțelegi? "Mă întreba prietenul meu de-a dreptul furios.
"Bine , atunci. Mergem după ea. Spune-i doamnei Rely sa pregătească bagajele și anunță-le și pe Julia și Ana ca plecam. Și spune-i lui Andrew sa i-a bilete de tren. Plecam chiar azi!"
"Așa te vreau! " a zis și s-a ridicat de pe scaun.
O sa fie o vara încărcată. Mi-am zis în gând și m-am ridicat de pe scaun.
CITEȘTI
The secret (Vol. I)
Acţiune"Lexi?" Întreabă el punând mana peste obrazul meu,dar eu mă m-am tras și m-am ridicat de pe pat. "T-tu ai fost în tot acest timp? Tu Îți dai seama ce spui?" Îl întreb eu enervata și trădată în același timp. "Înțelege ca nu am vrut sa te pierd." "Nu...