20. Directorul.

7.8K 432 23
                                    

"Ce căutați voi aici? " întreabă o voce bărbătească intrerupandu-ne momentul.

La dracu ! Nu mai putea sa întârzie și el doua minute?!?

Amandoi ne-am intors capul spre sursa zgomotului și când am văzut cine era am simțit cum temperatura devine din ce în ce mai mare. Era....

Perspectiva lui Jay.

"Jake spune-mi unde au plecat Lexi și Raul după i-a luat sânge."mârâi eu.

"Ti-am zis ca nu știu. Vorbeam la telefon când au ieșit din cabinet."

" Trebuia sa stai cu ochii pe ea!" Mă rastesc la el.

"Nu! Tu m-ai pus sa stau cu ochii pe ea. Nici măcar nu m-ai intrebat dacă vreau sa fac asta sau nu! Jay are 18 ani nu e chiar atât de proasta încât sa facă vreo prostie așa din prima săptămână! Dacă vrei sa îi știi fiecare mișcare urmareste-o tu , sau mai simplu nu te mai ascunde de ea! " Spuse și Jake enervat după care pleca.

"Bine ! Asta am sa fac !" Am spus și m-am dus afară în căutarea celor doi fugari.

O căutasem prin toată tabăra și nici Ana nu știa nimic de ea. Nepoata mea era prea ocupata sa stea cu Noah...cel mult îl mai distragea de a mai dezbracao pe Lexi din priviri.

Mergeam cu pași mici și calculați pe drumul de lângă pădure când am o cărare care ducea în ea.

" Aici ar trebuii sa fie!" Am spus și m-am strecurat printre crengile copacului. Am mers înainte pe mica poteca pana când i-am vazut pe cei doi.

"...Și acum uita-ne în aceesi tabăra și vreau sa iti spun ceea ce simt. Ceea ce mă bântuie de 4 ani încoace de când am început liceul."Spuse el și făcu o pauza și își lipii fruntea de a lui Lexi iar buzele lor erau la câțiva centimetri depărtare "Eu..."șopti el dar l-am întrerupt înainte sa se ajungă prea departe.

"Ce căutați voi aici?" I-am intrebat și amândoi si-au intors capul spre mine , rămânând nemișcați.

Perspectiva lui Lexi.

Era Jay. Ce căuta omul ăsta aici?!?! I-am zis foarte clar ca nu vreau sa mă mai caute și dacă o s-o facă sa îmi spună mai întâi adevărul.

"Noi ne plimbam!  " am zis luandu-l pe Raul de mana și acesta se întoarse puțin mirat la mine.

"Ochi mei nu au văzut același lucru! " Spuse el și eu m-am incruntat.

"Ce au văzut ochi tai?" L-am intrebat și el s-a incruntat.

"Ca aproape va sărutați!" Spuse el și eu aproape fierbem de furie. Raul urma sa îmi zică ceva important și a apărut el și ne-a striat toate planurile.

"Și tu ce crezi ca ar trebuii sa facă o fata și un băiat când sunt împreună? " l-am intrebat ironica.

"În aceasta tabăra relațiile dintre fete și băieți sunt interzise. Și el ar trebuii sa știe asta pentru ca este în aer doilea an în care vine aici! " se uita urat la Raul. "Și tu ar trebuii sa le știi!  Sau nu ai citit regulamentul? "Se uita întrebător la mine.

"Pai din moment ce aseară mi-am așteptat colega de camera ce urma sa vina azi dimineață , și din cauza inițierii în care m-am înecat cu putina apa , nu prea am avut timp sa îl citesc!" Am spus eu.

"În biroul meu acum!" Spuse el și făcu cale întoarsă spre ieșirea din locul secret care acum nu mai era secret din cauza lui.

"Mă scuzați!"Spuse Raul și Jay se întoarse la el.

"Da?"

"Care e biroul dumneavoastră? " întreabă el.

"Tu care crezi ca e?" Întreba el și se întoarse.

"Asta e tabăra ta! Nu-i așa ?" L-am intrebat și el s-a oprit intorcandu-se la mine și zâmbindu-mi cu subînțeles.

"Palarie-ntr-un picior. Ghici ciupercă ce-i!" Spuse el după care își continua drumul.

"Ce a vrut sa spună? " întreba Raul. "Și de unde îl cunoști? "

" Poveste lunga. Contează ca el este directorul acestei tabere. Mai norocoasa de atât nu pot fi!" Am zis amăgita și am început sa merg spre ieșirea din pădure.

"Directorul?" Întreba Raul venind după mine.

"Da! Este unchiul Anei! Adică barbatul ce m-a salvat de la viol. Și care imi aduce aminte de cineva foarte cunoscut dar nu îmi pot da  seama cine."

"Da?"

"Da ! Si faza e ca amândoi eram în aceeași situație , dar el si-a dat seama de unde mă cunoaște și acum îmi ascunde adevărul. Crede ca l-as putea urî dacă mi-l spune!"

"Stai usor ca m-ai băgat în ceata. Vrei sa zici ca voi v-ati mai vazut?"

"Da doar ca eu nu îmi aduc aminte! O sa am parte de cea mai grea vara din lume! Din câte tabere exista în lumea asta care erau șansele ca eu sa nimeresc chiar în ceea condusă de burlacul milionar din Seattle?  "

"Stai! Tu zici ca directorul acestei scoli este acel burlac  dorit de toate femeile din lume? În poze pare altfel ..." Spuse Raul apucandu-ma de mana.

" Pare..." am zis și am intrat în clădirea principala.

"Lexi? Mă întreabă Raul în timp ce mergeam pe hol.

"Da?"

"O sa reluam ceea ce nu am terminat mai târziu ,nu-i așa? " Mă întreba el cu o sclipire în ochi.

"Fii sigur de asta! " i-am zis și am deschis usa biroului în care se afla Jay numaibătând la usa.

"Rapizi !" Spuse el și eu m-am asezat pe scaun. Aveam de gând sa îl las sa vorbească fără ca măcar sa scot o vorba. Nu mă interesa ce avea el de spus.

Perspectiva lui Jay.

"Deci pentru ca v-am prins pe amandoi împreună într-o ipostază nu tocmai frumoasa , doar am sa va atenționez. Dar data viitoare când se mai întâmplă o sa i-au masuri!" Am spus privind-o pe Lexi care admira pereții.

"Desigur domnule !" Veni răspunsul lui Raul.

"Lexi?" Am intrebat-o și ea si-a intors capul spre mine privindu-ma urat.

"Desigur domnule director !" Spuse ea aproape mârâind la mine.

"Acum sunteți liberi!" Am zis și Lexi se ridica prima și ieși val vârtej din birou. Știam eu ca nu o sa îi convina ca sunt aici.

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum