...Tam 2 yıl 1 ay önce,Asya bir çocuktan hoşlanıyordu.Ne tesadüf ki,çocuk da ondan.Tam 7 ay 1 gün sonra bu güzel mi güzel rüya sona ermişdi.Bunun üzerine Asya,çok büyük bir kriz geçirdi.Şimdi diyeceksiniz ki,bir insan için değermi bütün bunlar?Evet,değer.Eğer siz o insanı kendi canınızdan bile çok seviyorsanız,DEĞER!
Arada Asyayı gülümseten olaylar oldu tabiikide,ama bunlar Asyaya onu unuttumadı...
Asya eve gittikten sonra biraz uyudu.Ve kalkıp yemek yedi,biraz ders çalışdı,ve yine de uyudu.
Sabah oldu.Asya okula yine aynı düzenle gitti.Okul bahçesine girer girmez kenanı gördü.Ama çokta kafasına takmadı.
Gelelim Kenana.Kenan geceleri Asyayı düşünmekten uyuyamazdı.Kenan normal hayatı yolunda giden bir çocuktu.Dersler dışında hiç bir şikayeti yoktu.
Her gün,ama her gün Mustafa onu kışkırtıyordu:
"Abicim,sen niye gidip bu kıza açılmıyorsun ki?Bas-bayağı aşıksın işte oğlum! Daha neyin inadı bu?!"
"Ya Mustafa,gelme üstüme,anla işte,korkuyorum,ya beni istemezse,ya beni beyenmezse? O zaman ne olacak?"
"Ya oğlum,sen niye bunu dert ediyorsun?Git,açıl işte!"
"Tamam ulan,gidip açılacağım!"
"Ha şöyle,laf dinle biraz."
"Mustafa,bak böyle dalga geçmeye devam edersen,külahları değişiriz ona göre."
"Peki Kenan bey,nasıl isterseniz."
Asyanın 12B sınfından Gizem diye bir arkadaşı vardı.Çantasını sınıfa bırakıp bahçeye çıkan Asya Gizemle karşılaştı.
Gizem Kenanın Asyaya nasıl baktığını sezmişdi.Ve tabiikide dayanamayıp Kenanla konuşmuştu.Bu sabah da Kenan Gizeme söylemişti ki,Asyayı 5-ci kata çıkarsın.Orada itiraf edecekmiş.
"Asya'cığım,gel bak sana ne göstereceğim."
"Nereye gidiyoruz?"
"5-ci kata."
"Ne?! Orada ne işimiz var bizim? Hem oraya çıkmak yasak,bilmiyormusun?"
"Biliyorum,ama sana orada bir şey göstereceğim.Tamam,söz veriyorum,10 dakika sonra geri geleceğiz."
"Öfff,tamam geliyorum.Sana karşı koymak mümkünmü ki?"
"Tabiikide hayır."
"Tamam o zaman. Hadi gidelim."
Asya olanlardan habersiz Gizemi takip ediyordu.Tam o sırada,Kenan da Muratla birlikte 5-ci kattaydı.
"Murat,ben çok heyecanlıyım.Nasıl gireceğim söze,nasıl başlayacağım ha?"
"Tamam oğlum,telaşlanma,başlayacaksın işte bir yerden.Merak etme sen."
VE O AN GELDİ.Asya 5-ci kata çıktı. Ve çıkar - çıkmaz Gizem ve Murat koşar adımlarla aşağıya doğru koştular.Asya neler olduğunu anlamadı.Ve arkasını döner dönmez karşısında Kenanı gördü. "Sen de nereden çıktın?" diye söze başladı Asya. "Şey... Ben... Aslında..." Kenan söze nasıl başlayacağını bilmiyordu. "Ben.. Seni... Aslında... Nasıl söyleceğimi bilmiyorum." Birden kopan çığlık sesi ile ikisininde kafası karanlık koridora doğru yöneldi.Evet, bu bir çığlık sesiydi.Sesin inceliyine bakılırsa,galiba bir kadın çığlığıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ses
ActionOnun karşıma çıkmasıyla birlikte hayatım değişti. Karanlık dünyam aydınlandı. Ama sadece bu olmadı. Bir intikam oyununun içine düştük. Belki de lanet, belki de intikam, belki de oyun. Ama en korkuncu bizim bu olaydan nasıl çıkışımız. Her kes bu oyun...