En başından.

22 5 0
                                    

         "Yazarın anlatımında"
   Asya kızların yanına gelince kenarda duranları görmemişti. Kenan, Rıfat, Ali, Cemal ha birde Eren kenarda durmuş kızlara bakıyorlardı. Sonradan Asyaların yanına gelen Derya erkekleri fark etmiş ki sohbete başladı:

"Ya kızlar, bunlar niye bize bakıyorlar aval aval? Bir şey söyleyeyim mi? Hepsi de kendi sevgililerine bakıyorlar."

"Deryacığım, bak Eren de sana bakıyor."

"Asya o bana bakmıyor. Sana söyledim, biz ayrıldık artık."

"Ama ben pek inanmadım Erenin seni bırakacağına. Her neyse, asıl konuya dönelim."

   Asya ve diğerleri Deryaya olan biteni anlattı. Derya duyduklarında pek şaşırmadı ama biraz gözleri büyümedi değil.

"Eee, şimdi ne yapmayı düşünüyorsunuz?"

"Bu okulu araştırmamız gerek. Anca böyle bula biliriz bir şeyler."

   Esra bunu söyleyince diğerleri de onların yanına geldiler.

"Arkadaşlar biz bir şey bulduk. Erenin dedesinin bir arkadaşı burda okumuş. O bize biraz yardım edebilir. Okul çıkışı oraya gideceğiz."

"Kenan peki bu konu ne olacak? Yani, bence birileri bizim fena halde canımızı yakabilir. O yüzden de çok dikkatli olmalıyız."

"Siz korkmayın canım, biz buradayız. "

   Ali hemen Nazanın  yanına geçip elini Nazanın omzuna atdı. Doğal olarak Nazan da hemen kendini geriye çekip Aliye sert bir bakış atdı. Ali tam bir kediye dönünce de her kes gülmeye başladı.

" Arkadaşlar, hadi derse. Birazdan zil çalacak."

   Lamya kızları çekiştirerek götürünce Kenan da Asya'ya son bir bakış atdı sanki bir şey söyleyecek umuduyla. Ama Asya ağzını açıp tek kelime etmedi...

   ...Ders bitince hepsi okulun bahçesinde toplandı. Eren her kese konum atıp arabaya bindi. Diğerleri de onun arkasından arabalarına binip Erenin atdığı konuma gittiler. Erenin dedesinin yanına gelince Eren kapıyı çaldı.

"Kim o?"

"Benim  dede! Eren!"

"Ha geldim oğlum. Nasılsınız çocuklar? Hadi hadi, ayakta kalmayın, geçin içeri."

   Eren geleceklerini dedesine söylemişti. Gelince de hemen konuya girdiler.

"Çocuklar, nereden başlayacağımı bilmiyorum ama..."

"Dedeciğim, sen en iyisi en başından başla..."

SesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin