Plan şu!

26 8 5
                                    

"Oooo,demek tanıştınız hayırlı olsun!" Alinin sohbet açmasıyla birlikte her kes konuşmaya başladı:

"Bence,telefonda bir grup kuralım." Nazan bu fikri ortaya atar-atmaz Kenan da onu onayladı.

"Bence de bir grubumuz olmalı"

Nazan her kesi anında bir gruba ekledi:

"SES" isimli gruba eklendiniz

"Kenan,senin numaran bende yok.Telefonuma yazarmısın rica etsem?"

"Tabiikide."

"Hadi şimdi her kes kendi sınıfına gitsin.Dersden sonra bu konu hakkında konuşuruz." Alinin son cümlesiyle her kes sınıflara dağıldı.Kenan ve Ali sınıfa doğru yürürken Ali Kenana sordu:

"Ha,bu arada sen Asyaya bir şey söyledinmi?"

"Yok ya abi,fırsatmı oldu ki? Tam açılacaktım,birden şu çığlık sesini duyduk. Sonra baktım Asya korkmaya başladı,indirdim onu aşağı"

"İyi yaptın. Bence de Asyanın güvenliği her şeyden önemli."

Tam bu sırada Asyayla Nazan da sınıflarına girdiler.12B sınfıyla 10B sınfı üst-üsteydi.

...Dersin bitmesine tam bir saat kalmıştı.Teneffüs olunca Asya merakına yenik düşüp 5-ci kata doğru yürümeye başladı. Sanki bir şey onu 5-ci kata çekiyordu.Yaklaşdıkça uğultu sesleri duymaya başladı.Tam o sırada bir adım geri atdı.Ama bu sesin kaynağını çok ama çok merak ediyordu.İşte o yüzden yürümeye devam etdi.

5-ci katın karanlık koridoruna doğru bir adım atdı.Tam o sırada hafif bir rüzgar Asyanın yüzüne çarptı.İçeriye adımını tam atacakken birisinin onu geriye doğru çektiyini gördü.Bu, Kenandan başkası değişdi.

Nazan Asyayı bulamayınca Kenanla Aliye haber verdi. Hepsi dağılıp Asyayı aramaya başladılar.Uzun bir süre iz bulamayınca Kenan onun beşinci kata çıka bileceğinden şüphelendi. Ve şüphelerinden yanılmamıştı.Ayayı son anda durdurmayı başarmıştı.

Asya sanki bir uykudan uyanmış gibi davranıyordu:

"Ne oldu bana? Ben buraya nasıl geldim? Kenan,senin burada ne işin var? Başım fena halde dönüyor."

"Asya, korkma güvendesin. Sen nasıl olduda buraya geldin? Belliki senin de henüz haberin yok."

"En son buraya çıktığımı hatırlıyorum. Ama ondan sonrası boş.Ancak..."

"Ne? Ancak ne?"

"Kendimden geçtiğimde bir uğultu sesi duydum. Ve bir de rüzgar..."

"Neler söylüyorsun sen Asya?"

"Bilmiyorum dedim ya. Söylediğim gibi:en son ses ve rüzgar..."

Asyayla Kenan konuşurken birden Nazan ve Ali çıka geldiler.

"Asya! Ne oldu sana böyle?"

"Kenan,ya oğlum bir şeyler söylesenize! Adamı çatlatacaksınız illa yani." Alinin sesi tüm koridora yayıldı.

"Tamam ya,bir sakin olun. Anlatacağız.Ali,biraz yavaş be! Sesin tim okuldan duyuldu.Hoparlörden konuşsan bu kadar olud yani."

"Tamam,tamam.Ama sizde bir şey söylemiyorsunuz.Asya,bari sen bir şeyler söyle. Nasıl geldin buraya? Ne işin var burada?"

Asya kendine gelir-gelmez konuşmaya başladı:

"Arkadaşlar! Diyorum ki,önce bir aşağı insek? Yani,ben artık buradan gerçekten korkmaya başlıyorum."

SesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin