Başlayalım hesap meselesinden...
Kenan Asyaya mesaj atarken, öncelikle, hesaplar gizliydi. Sonra Asyaya takip atıp bekliyordu. Asya ise doğal olarak, takipleri kabul etmiyordu. Bunun üzerine Kenan hesapları silip yeni hesaplar açıyordu ki, Asya sonradan bu hesapları araştırmasın.
Takip edilme olayı...
Bildiğimiz gibi, Asya hiç kimseye dikkat vermeden yürüyen bir kızdı. Kenan da onu takip ederken buna dikkat ederdi. Ve hala da dikkat ediyordu. Asya onu takip eden birisi varmı diye hiç merak etmezdi. Bu da Kenanın işine geliyordu.
Bir parkın önünden geçerken Asya kalemini yere düşürdü. Tam onu yerden alıcakken Kenanı fark eder gibi oldu. Dönüp arkasına baktığı an Kenan topluma karışıp gözden kaybolmuştu bile. Zaten ondan sonra Asyayı takip ederken daha dikkatli olmaya çalıştı.
Ali de bu işin içindeydi. Doğal olarak Kenana en çok yardım eden kişi oydu. Nazanı zaten biliyorsunuz. Onun üzerinden bilgi toplıyordu Kenan. Nazan Aliye telefonunun kilidini söylemişti. Ali de Nazanın telefonundan Asyanın numarasını alıp kayd etmişti.
Devamlı olarak Kenan Asyaya mesajlar atıyordu. Dünya üzerinden toplu mesajlar. Hangi yerde, hangi zamanda neler oldu, neler yaşandı...
Kenan bu mesajlar üzerinden Asyayla iletişimini sağlıyordu. Bir çeşit, toplu haber sunumu gibi bir şey.
Asyanın geçmişini de mahalleye gelerek öğrenmişti. Asyayı takip etdi, ve sonra kendini onun mahallesinde buldu. Oradaki insanlar bir şey anlamasın diye işlerini gizlice halletdi. Kenan bu mahalleyi araştırıp durdu. Ve bir çocuğun buraya yeni taşındığını öğrendi. O çocuk üzerinden Asya hakkında bir iki şey öğrenmeyi başarmıştı.
Şimdi diyeceksiniz ki, bu çocuk harbiden manyak. Ama o manyak değil, o sadece bir aşık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ses
ActionOnun karşıma çıkmasıyla birlikte hayatım değişti. Karanlık dünyam aydınlandı. Ama sadece bu olmadı. Bir intikam oyununun içine düştük. Belki de lanet, belki de intikam, belki de oyun. Ama en korkuncu bizim bu olaydan nasıl çıkışımız. Her kes bu oyun...