Korkma!

11 4 0
                                    

Çocuklar geceyi burada geçirdiler. Sabah olunca da yürümeye başladılar. Yürüdükce önlerine ağaçlar çıkıyordu. Ama bir süre sonra bir yolun kenarına geldiler. İşte burda telefon çekmeye başlamıştı.
"Abiciğim, burada telefon çekiyor. Hadi çabuk gelin."

"Bekle orda Rıfat, geliyoruz."

"Kenan, şu otobüs şoförünün numarasını söyle çabuk. Telefon çekiyorken arayalım şunu."

   Kenan numarayı Rıfata verirken Buse, Esra, Nazan ve Lamya Asyayı sıkıştırmış bir şeyker konuşuyorlardı. Evet, Asyaya sataşıyorlardı:

"Asyacığım, neden Kenanın yanına gitmiyorsun? Hadi bak, sana bakıyor. Bak, bak yine baktı."

   Lamya Asyaya sataşmaya devam ederken Kenan gerçekten de Asyaya bakıp duruyordu. Artık ikiside ne yapacaklarını şaşırmıştılar. Asya Kenana güvenmek istiyordu. Ancak korkuyordu. Kenan da aynı şekilde. Asyaya daha çok bağlanmak istiyordu, ancak o da korkuyordu.

   Korkmak insanı sevmekten, onu mutlu eden her şeyden uzaklaştırır. O yüzden korkmayın, sevmekten, sizi mutlu edenlerden... Hiç birinden korkmayın.
Sizebir tavsiye; Ne zaman korkarsanız, yıldızlara, aya ha bir de gündüz olursa gökyüzüne bakın. Çünkü  orda sizi koruyan sevdikleriniz var. Orda sizi seven onlarca insan var.

   Oraya bakın,çünkü ben oradayım. Ve ben sizin hep yanınızdayım. Biz sizin hep yanınızdayız.

                                                KORKMAYIN!

SesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin