Erenin sınıf arkadaşı... ◉⁠‿⁠◉

19 5 0
                                    

                  "Asya'nın anlatımında"
   Eve geldim, üzerimi bile değiştirmeden yatağıma öylece uzandım. Sabah yine okula gidecektim. Ve yine onu görecektim. Kenanı görünce böyle bir garip oluyorum. Ne bileyim, sanki heyecanlanıyorum, ellerim titriyor. Onu görünce ne yapacağımı şaşırıyorum.
   
   ...Sabah oldu. Ben gece pek uyuyamadım ama hiç de uykum yok. Yine siyah giyip odamdan çıktım. Annem hala uyanmamıştı. Benim için çok endişelenmişti. O yüzden de dün gece hiç uyuyamamıştı. Eh, doğal olarak bu gün de uyanamadı. Babam da aynı şekilde. Her ikiside hala uyuyorlar. Neyse, ben onları uyandırmadan gitsem, iyi olacak gibi.

   Bu gün okula yürüyerek gitmek istiyorum.  Zaten hep öyle gidiyorum da ama yine de söyleyeyim dedim. Evden çıkarken Deryayı gördüm. O hep otobüsle giderdi okula. Neden çıktı ki şimdi?

"Derya, sen niye şimdi çıktın ki?"

"Asyacığım ne zamandır seni doğru düzgün göremedim. Seni görmek umuduyla çıktım. Ve tahminlerim doğru çıktı. Hadi birlikte gidelim okula"

"Eh madem geliyorsun, hadi gidelim."

   Deryayla bir süre konuşmadan gittik. Sonra sessizliği ben bozdum:

"Eee, söyle bakalım, Erenle nasıl gidiyor? Ne zamandır sohbet edemedik."

"Hiç sorma. Ayrıldık gibi görünüyor."

"Aaa, niye ki? Ben Erenin sevgisine çok güveniyordum ama. Noldu da birden?"

"Evet ya, nasıl oldu ben de anlamadım. Birden durup dururken ayrılmak istediğini söyledi ben de ne diyeceğini bilemedim. Ne yapalım, bu macera da buraya kadarmış. Neyse, kapatalım bu konuyu. Sen söyle, birisi varmı?"

"Ne bileyim? Kendimi o kadar zayıf hissediyorum ki, ne yapacağımı şaşırdım. Hem galiba var. Ama emin değilim."

"Ne?! Birisi mi var? Asyacığım, inan bana bunu duyduğuma o kadar sevindim ki anlatamam. Nihayet bu senin 'lanet' bozuluyor öyle mi?"

"Derya daha belli değil diyorum. Ne diye atlıyorsun ki?"

"Tamam, peki. Eee, kimmiş bu şanslı arkadaş? Ah pardon, enişte?"

"Derya... Bak çok oluyorsun söylüyorum sana."

"Asya söylemeyeceksen ben kendim öyrenirim. Baştan söyleyeyim de."

"Aman kalsın, senin bulmanı biliyoruz. Her kese yayacaksın."

"Ama söyle!"

"Şu Kenan var ya hani. Erenin sınıf arkadaşı..."

"Ne?! O mu? Kızım gerçekten mi? Ouvvv çocuğu kapmışsın ha?"

"Derya kapatalım bu konuyu."

"Tamam. Kapatalım, ama sonra yine açacağız oldu mu?"

"Peki. Bak geldik okula. Hadi bakalım sen de git artık sınıfına."

"Görüşürüz!"

"Görüşürüz."
 
   Derya gidince ben de kızların yanına gittim. Okula geldiğimize göre artık ses yine bizimle baş başa...

SesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin