...Eve girdikten sonra üzerimi değiştirip, yatağıma atdım kendimi. Telefonu açıp grupdan yeni bir mesaj varmı diye baktım. Telefonu elime alır-almaz bildirim geldi:
"Ses isimli grupdan yeni bir mesajınız var."
Yazan Kenandı. Şöyle diyordu:
' " Kenan: Arkadaşlar, yarın bir yerlere mi gitsek? Yani bir birimizi zaten tanıyoruz da, işte biraz da yakından tanıyalım diyorum."
"Ali: olur be abi. Zaten ben de yrın boşum iyi olur."
"Nazan: Ben de okey'im."
"Rıfat: Esra biz de gidelim eğer senin için de uygunsa."
"Esra: Bana uyar."
"Lamya: Cemal sen de geliyorsun itiraz yok."
"Asya: Tamam da, nerede buluşacağız?"
"Kenan: Ben size konumu atacağım. Yarın görüşürüz." '
Şimdiden ne giyiniceğime bakmaya başladım bile. Malmıyım ben? Galiba Malım. Ben niye ne giyineceğime karar vereyim ki? Yarın düşünürüm işte...
Saat 23:37.
Ve ben hala uyumadım. Ben her gece uyumadan önce bazı şeyler yaparım. Aslında bazı etkinlik de diye biliriz:
Mesela, ay ile konuşurum her gece. Sonra, benim bir yıldızım var ben onunla arkadaşım. Hayatımda en çok onlara güvenirim ben. Ha, bir de oyuncak ayım var o da en yakın arkadaşım :)
Her gece yatmazdan önce bana bir mucize göndersinler diye gökyüzündeki yıldızlara yalvarıyorum. Artık ben de gülmek istiyorum. Ama bana hiç izin vermiyorlar. Bilmem, belki de ben kendime izin vermiyorumdur. Zaten ben bu zamana kadar neyi bildim ki, bunu da bileyim.
Allahım, nolur benim kafamın içinden onu sil, ben artık nefes almak istiyorum. Nereye gitsem o. Nereye baksam o. Düşünemiyorum onun yüzünden. Hiç aklımdan çıkmıyor. Aynadan kendime bakamıyorum. Sanki bakınca onun o duruma düşürdüğü Asyayı göreceğim. Duyamıyorum hiç kimseyi. Sanki başkalarını duysam onun bir daha hiç sesini duyamayacağım. Boğuluyorum, nefes almak istiyorum. Ama onu da yapamam. Çünkü nefes alırsam onun nefesi kesilecekmiş gibi hissediyorum. Konuşamıyorum. Eğer başkasıyla konuşsam onunla bir daha hiç konuşamayacağım sanıyorum. Ben nasıl bir şeyin içine düştüm ya... Niye hiç kimse bana yardım etmiyor? Niye hiç kimse beni anlamıyor? Ya da anlamamakta ısrar ediyor? Bunun sebepini anlata bilirmisiniz bana? Beni iyileştire bilirmisiniz? Soruyorum size, bana yardım edebilirmisiniz?
Eğer içinizden biri bana yardım edebilirse, yaza bilirmi lütfen?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ses
ActionOnun karşıma çıkmasıyla birlikte hayatım değişti. Karanlık dünyam aydınlandı. Ama sadece bu olmadı. Bir intikam oyununun içine düştük. Belki de lanet, belki de intikam, belki de oyun. Ama en korkuncu bizim bu olaydan nasıl çıkışımız. Her kes bu oyun...