Ders bitdikten sonra hemen eve gitmek istiyordum. Ancak çocukların son anda karar vermesi ile birlikte okulun yanındaki kafeye gitdik. Her kes yan yana oturunca Kenan ve ben de yan yana oturmak zorunda kaldık. Bu, tabiikide Esra ve Lamyayı şaşırtdı. Ama nedense Cemal ve Rıfat hiç tepki vermedi.
Ali menü isteyince bu konu kapandı. Ama hala eminim ki, akıllarında bu mevzu dönüyor.
"Ben bir tane çikoatalı pasta alayım." Lamyanın en sevdiği pasta çikolatalı pastaydı
"Tamam efendim, peki sşz ne alırdınız?"
"Ben bşr tane çay alırım. Asya sen ne istersin?" Kenan bana sorunca garson da soru dolu gözlerle bana baktı.
"Ben de çay alırım."
"O zaman Esra ve bana da birer türk kahvesi lütfen"
"Bana da türk kahvesi ve pasta. Lütfen Lamya ve benimki aynı olsun."
Siparişler gelene kadar size grubumuza yeni katılan Esra, Rıfat,Lamya ve Cemal hakkında bahsedeyim:
Lamya sakin, düz bir kızdı. Babası savaşta şehit olmuştu. Ama buna rağmen Lamya hayat dolu bir kız. Ve beni de çok seviyor. Çünki acı çekenin halinden yalnızca acı çeken anlardı. Lamya Cemal ile birlikte.
Cemal da iyi bir çocuk. Sadece biraz boyu uzun. Biraz mı? Tamam, tamam baya boyu uzun. Hatta Lamya ile yan-yana geldiklerinde 'Keloğlan' filmindeki 'Uzun ve Huysuz'- a benziyorlar. İnanın bana çok komik görünüyorlar.
Esra ben krize girince beni sakinleştirmeyi başaran üç kişiden biri. Başka hiç kimse. Zaten okulda beni sakinleştiren bir tek o var. O yüzden onsuz nefes bile alamıyorum diye bilirim.
Esrayı anlatmak bence o kadar da önemli değil. Çünki ben onu hep kendime sakladım. Ve hep te saklayacağım...
Rıfat kaba-saba, Esra ile birlikteliyini sürdüren, Hoş bir çocuk. Ama kaba olan bir çocuk.
Her neyse, bunları geçelim, zaten sonra bunları göreceksiniz.
"Buyurun efendim, siparişleriniz."
Her kes kendininkini alır-almaz garson yanımızdan uzaklaştı. Ve konuyu Ali açtı:
"Eee, neler yapıyorsunuz, çifte kumrular?" Alinin bu cümlesine gülmemek mümkün değildi.
"İlk defa seni gülerken görüyorum Asya." Kenanın tepkisi beni şaşırtmıştı. Ne demek oluyordu bu şimdi? Ne yapmaya çalışıyordu? Ya gerçekten Busenin dediği gibiyse? Yok canım. Öyle bir şey olmaz. Olamaz. Kim, beni neden sevsin ki? Dediğim gibi, öyle bir şey yok. Her neyse, bunlar konuşulmayacak kadar boş konular.
"Her kes bitirdiyse, artık hesabı ödeyip çıksak mı? Lamya her şeyden habersiz gibi, ya da konuyu dağıtmak için söze girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ses
ActionOnun karşıma çıkmasıyla birlikte hayatım değişti. Karanlık dünyam aydınlandı. Ama sadece bu olmadı. Bir intikam oyununun içine düştük. Belki de lanet, belki de intikam, belki de oyun. Ama en korkuncu bizim bu olaydan nasıl çıkışımız. Her kes bu oyun...