EPISODE 12💙💫

195 36 21
                                    

" ඔම්මා අප්පා කවදාවත් අපි ලගට එන එකක් නැද්ද ඇයි එයා අපි ළගට එන්නෙ නැත්තෙ....."

" එලී ඔයාගෙ අප්පයි සැම්චොනුයි අතර ලොකු වෙනසක් නෑ ඔයා දැන් පොඩි ළමයෙක් නෙමෙයිනෙ අපේ පවුල්වල අය ඉස්සර ඉදන්ම මාෆියාවට සම්බන්ධයි ඔයාගෙ හරාබෝජි සැම්ව්චොන් වගේම ජිනුත් එහෙමයි සමහරවිට එයා ඔහොම ඉන්නවා ඇත්තෙ අපේ හොඳට වෙන්න ඇති..."

හනා කවදාවත් එලීනාගෙ හිතේ ජින් ගැන වෛරයක් ඇති වෙන විදිහට කතා කරේ නෑ දරුවෙක් ලැබෙන්න ඉන්නවා කියලා දැන දැනත් එදා ජින් හනාව තනි කරලා යන්න ගියා එදා ඉදන් අද වෙනකන් තරුණ වයසෙ හිටපු හනා සමාජෙන් විතරක් නෙමෙයි ලගම හිටපු අයගෙන් පවා නානාප්‍රකාර කතා ඇහුවා කෙල්ල සමාජෙ ඉස්සරහ විහිළුවක් වුණා සමහර තරුණ කොල්ලො ඇවිත් මේ තනි වුණ කෙල්ලගෙන් එක එක විදිහෙ ප්‍රයෝජන ගන්න හැදුවා පිරිමියෙක්ගෙ හෙවණක් නැතුව බඩකුත් උස්සගෙන කෙල්ල අනේකවිධ දුක් වින්දා සමහර වෙලාවල් තියනවා වැරැද්ද කරන්නෙ දෙන්නම වුණාට විදවන්න වෙන්නෙ එක්කෙනෙක්ට ඉතින් හනාටත් එහෙමයි නම්ජූන් හෝසොක් දෙන්නා හිටියා තමයි ඒත් මාෆියා ලෝකෙ හොල්ලගෙන ඉන්න කිම් නැම්ජූන්ට වගේම එයාගෙ දකුණු අත වුණ හෝසොක්ට සමාජෙ ඉසසරහ හනා ලගට එන්න පුළුවන් කමක් තිබුණෙ නෑ.....

" ඔම්මා අප්පත් සැම්චොන් වගේනම් එයත් අපි දෙන්නට ආදරේ ඇති නේද පිටට පෙන්නුවෙ නැති වුණාට සැම්චොනුත් එහෙමනෙ...."

" හ්ම් ඔව් ඒ දෙන්නටම ඉස්සර ඉදන්ම එකම වගේ ගතිගුණ තිබ්බෙ දෙන්න පුංචි කාලෙ ඉදන් හොදම යාළුවො වුණාට දවසකට වචන පනහකට වඩා කතා කරන්නෙ නෑ...."

හනා ලාවට හිනා වෙලා කියද්දි එලීනා ඇස් දෙක බෝල කරන් කෙල්ලගෙ කතාව අහන් හිටියා...

" ඔම්මා කියන විදිහට අප්පයි සැම්චොනුයි යාළුවො නම් ඇයි එයාලා කතා කරන්නෙ නැත්තෙ ..."

" ඔයාගෙ හරාබොජිලා දෙන්නා නැති වුණාට පස්සෙ ගොඩක් දේවල් වෙනස් වුණා ඊට පස්සෙ ඔප්පටයි ජින්ටයි දෙන්නටම එයාලගෙ මාෆියා ගැන්ග් භාර ගන්න වුණා ඔයාගෙ අප්පා ටික ටික අපෙන් ඈත් වුණා ඒ නිසයි සැම්චොන් අප්පා එක්ක තරහ...'

*💙💫𝙷𝙴𝙰𝚁𝚃 𝙼𝙴*💫💙 (COMPLETED)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora