ජිමින් ඇවිත් නැම්ජූන් ගෙ ඉස්සරහින් හිටගත්තෙ හෝසොකො දිහත් බලන ගමන්...
" මගේ කලින් හිටපු ස්රෙකට්රිව කවුරු හරි උස්සලා....."
" මොකක් මොකද වුණේ කවුද එහෙම දෙයක් කරන්නෙ..."
හෝසොක් අහද්දි නැම්ජූන් තාමත් හිටියෙ හරිම සන්සුන් විදිහට ජිමින් දිහා බලාගෙන....
" මං දන්නෙ නෑ හ්යොන් අංකල් කිම්ගෙ ගෙවල් ළඟ කෙනෙක් තමයි දැකලා තියන්නෙ මිනිහා අපේ කම්පැනි එකට දැනුම් දීලා නැම්ජූන් හ්යොන් දැන් අපි මොකද කරන්නෙ ...."
" මම දන්නවා ඕක කරපු එකා කවුද කියලා කලබල නොවී ඉන්න මේ ප්රශ්නෙ මං විසදන්නම්..."
" ඒත් හ්යොන් අංකල් කිම් "
" මිනිහා මේ වෙනකොටත් මේ ලෝකෙන් ගිහින් ඇති දැන් ඒ ගැන හිතන්න එපා..."
ගාණක් නැතුව එහෙම කියපු නැම්ජූන් හරිම සන්සුන්ව කාර් එක පැත්තට ගමන් කරද්දි ජිමින් පුදුම වුණ ඇස් වලින් බැලුවෙ හෝසොක් දිහා.....
" රිලැක්ස් ජිමින් ඉස්සරහට ඔයාට ඔයිට වඩා දේවල් වලට මූණ දෙන්න වෙයි කිම් ෆැමිලි එකට සම්බන්ධ වෙනවා කියන එක ලොකු රිස්ක් එකක් ඒක නැම්ජුනා ඔයාට කලින්ම තේරුම් කරලා දුන්නනෙ දැන් ගිහින් වැඩක් බලාගන්න අපි මේ ගැන බලන්නම්...."
ජිමින්ගෙ පිටට තට්ටුවක් දාගෙනම හෝසොකුත් නැම්ජූන් පිටිපස්සෙන් ගියා....
" වට් ද ෆක් ඇයි එහෙම වුණේ...."
කොන්ඩෙ අතින් ඇදගත්ත ජිමිනුත් අඩි හප්ප හප්ප කා එකේ නැගලා මැන්ශන් එකෙන් පිටත් වුණා......
පාක් එකේ කෑගහ ගහ විනෝද වෙන පුංචි ළමයි දිහා පැත්තක තිබුණ බෙන්ච් එකක වාඩි වෙලා එලීනා හිස් හැඟීමෙන් බලන් හිටියා කෙල්ලට හිතාගන්න බෑ මේ මැරේජ් එක නිසා ඉස්සරහට මොනා වෙයිද කියලා හැගීම් ගොන්නක අතරමං වෙලා හිටපු එලීනා හරි සිහියට ආවෙ කවුරු හරි පිටිපස්සෙන් ඇවිත් ඇස් වහපු නිසා.....
ESTÁS LEYENDO
*💙💫𝙷𝙴𝙰𝚁𝚃 𝙼𝙴*💫💙 (COMPLETED)
Fanficකාලය කෙතරම් ගත වුවද , කෙනෙකු තුළ ඇති නිම නොවන බැදීම සැබෑ ආදරය නම් විය.....💫💙 ආදරය කියන්නෙම පරිත්යාගයක් , කැපකිරීමක් , දරාගැනීමක්... දෛවය ඔවුන් දෙදෙනාගෙ ඉරණම කෙසේ විසදාවිද...