3.5

8K 345 239
                                    

Keyifli okumalar 💗

🌸

"Kuzey, yumurtalı şeker istiyorum! Nasıl bilmezsiniz yumurtalı şekeri ya!" Dünkü yaşananlardan sonra hiçbir şey olmamış gibi davranıyordum. Kuzey hiç kalbimi kırmamış gibi, hislerimi paramparça etmemiş gibi.

Bana aşık mısın dediğimde sustuğu için değil, gözleri bana bomboş baktığı için kırgındım. O gözlerde hiçbir şey görememiştim.

"Yumurtalı şeker ne Mavi?"

Kaşlarımı çattım. "Hani yumurta gibi şekli var, beyaz, içi bademli."

Kuzey bir süre düşündükten sonra, "Yok kendisini çıkaramadım valla." Dedi.

Bulut arkadan kahkaha attığında ayağımın ucundaki ufak taşı alıp sinirle ona fırlattım. "Bana bir daha gülersen kafana kaya atarım!"

Bulut kendini yere atıp yalandan inledi "Ah, sanırım kafam yarıldı! İmdat ambulans!"

"Bulut Allah belanı vermesin, rezil ettin bizi millete, kalk ayağa." Dedi Eren.

"Susar mısınız lütfen şu an daha önemli bir konumuz var?" Dedim.

Zühre, "Konumuz yumurtalı şeker arkadaşlar." Dediğinde güldü.

"Harbi bu yumurtalı şeker ne, kuzucuk?" Dedi Eren.

"Beyaz yumurta şeklinde, içinde bade-"

"Bunu kırk defa söyledin arkadaşım." Diyerek sözümü kesti Zühre.

"Ama öyle!" Kollarımı birbirine bağladım.

Sabah kalktığımızda kahvaltıyı dışarıda yapmak istemiştik. Bu yüzden evde bir şeyler hazırlayıp dışarıya çıkmıştık. Evet, şu anda yolda yürürken tek konumuz yumurtalı şekerdi.

Bulut ayağa kalkıp üzerini sirkelediğinde yanımızda tekrardan yürümeye başladı. "Kanka Google'dan baksana." Diyerek mantıklı bir fikir attı ortaya.

"Oha lan Bulut. Gözlerim yaşardı ilk defa mantıklı bir şey söyledin." Dedi Kuzey. Kolunu omzumun üzerine attığında ona gülümsedim. Bana göz kırpıp açık saçlarımla oynamaya başladı.

"Aslında mantıklı şeyler düşünüyorum ama size söylemiyorum." Dedi Bulut.

Zühre, Bulut'un sırtına atladığında, "Oyy, senin mantıklı konuşmanı yerim çocuk!" Diyerek yanağını öptü.
Bulut, Zühre'yi sırtında döndü. Zühre kahkaha attı.

"Durun bir bakayım." Telefonumu çıkartıp internete yumurtalı şeker yazdığımda istediğim sonucun çıkmamasıyla dudaklarımı büzdüm. Yazdığım şeyi silip içi bademli şeker yazdım. Bu sefer istediğim sonuç çıkmıştı.

"Bak, Kuzey! İşte bunu diyorum, yumurtalı şeker!" Ekranı sevinçle Kuzey'in yüzüne doğru tuttum. Kuzey bir süre ifadesiz şekilde ekrana baktı, daha sonra ifadesiz yüzünde gülüş belirdi.

"Badem şekeri, Mavi." Dedi gülerken.

Omuz silktim. "Her neyse işte benim dediğimle aynı."

MAVİ | TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin