Tramva

142 11 29
                                    

Odada; Jungkook,Jay,Hyunjin,Taehyung,Minho,Dohyun ve ben kalmıştık.

Dohyun: Olayı bir de sen anlatırmısın Hwa-Young?

Hwy: Oyun esnasında biri bir anda Jungkook'un üstüne atladı ve ben daha ne olduğunu anlamadan vücudum tepkime olarak ona vurdu.

Minho: yalnız nerdeyse burnu kırılıyormuş fena vurmuşsun

Hyunjin dirseğini Minho'nun karnına geçirdiğinde "tamam ya bişey demedim" diyerek geçiştirdi.

Hwy: gerçekten isteyerek olmadı yemin ederim. Ayrıca Niki'yle bi sorunum yok ama tanıştığımız günden beri onun benimle sorunu var.

Hyunjin: yaşı küçük yaptıklarını takmamaya çalış

Hwy: nereye kadar? Bu bebek değil ya emziği verelim sussun. Yetişkin bir birey olacak artık davranışlarının farkında olsun.

Jay: ne yaptığının fakrında olmayan sen değilmiydin?

Tüm gözler bir anda Jay'e döndü.

Dohyun: Jay! Aynı şey değil bir psikolojik biri...

Jay: biri ne? Yoksa kabadayılık taslayan Hwa-Young'umuz çok mu kırılganmış?

Jay yapmacık bir şekilde konuştuğunda sinir kat sayımın çok fazla arttığını hissetim. Ona doğru attığım bir kaç adımda Dohyun abi beni kolumdan tutarak kendi tarafına çekti. Jay'in bakışları kolumuza kaydıktan sonra gözleri tekrar gözlerimle buluştu.

Jay: siz ne zamandır tanışıyorsunuz?

Dhy: Şimdi konumuz bu değil Jay

Jay: abi! Sen Ne zamandır Hwa-Young'u tanıyorsun?!

Dhy: sesini yükseltme! Kendine gel artık! Kimsenin bir suçu yok gereksiz yere gerginlik yaratıyorsun!

Dohyun abiyi ilk defa bu kadar sinirli görmüştüm. Ama çok bile dayanmıştı.

Dhy: Bu konu burada kapanıyor ve birdaha açıldığını duymayacağım. Şimdi, herkes işine.

Diğerleri ile birlikte çıkacağım sırada;
Dohyun abi "Hwa-Young burda kalıyorsun" demişti. Diğerleriyle göz teması kurmamaya çalışarak tekrar içeri doğru yürüdüm. Hyunjin çıkmadan önce son kez bakmıştı.

Hyj: Lobide bekliyorum

Daha cevabımı beklemeden odadan çıktı. Baş başa kaldığımızda Dohyun kapıyı kapatarak masasının karşısındaki sandalyeye oturmamı söyledi.

Dhy: Hwa-Young ona isteyerek vurmadığını biliyorum. O an ne düşündüğünü anlatmak istermisin? Eğer benimle konuşmak istemezsen hemen bir psikolog ayarlayabilirim.

Şu an güvenebileceğim tek kişi Dohyun abiydi.

Hwy: ben kötü bir anı hatırladım. Sanırım vücudum tepkime olarak kontrolüm dışı davrandı.

Dhy: tam olarak neydi?

Hwy: yakın arkadaşımı babası üstüne çıkarak onu dövmüştü. Gözlerimin önünde. Ve ben, hiç bişey yapamamıştım. Niki'de onun üstüne atlayınca... bir anda oldu işte...

Never or Heartless || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin