Son dersin zili çaldıktan sonra eşyalarımızı toparlayıp Nayeon ile spor salonuna doğru yürüdük.
Yürürken voleybol hakkında konuşuyorduk ki arkamızdan gelen erkek sürüsü ile dikkatimiz dağılmıştı.Nayeon: işte, bir avuç kendini bişey sana basketbol takımı. Birazdan arkasından da futbol takımı gelir.
Okulun çıkışına doğru baktığımızda bir gurup kızın bizimle aynı yöne doğru yürüdüğünü gördük.
Nayeon: bunlar da voleybol takımı. Amigo takımı da var ama henüz bu seneki seçmeler başlamadı.
Hwayoung: vay be... amcama bak sen okulun hakkını vermiş.
Nayeon: ne?
Hwayoung: yok bişey. Hadi gidelim.
Salona girdiğimizde Nayeon trübünlere gideceğini söyledi ve koridorun başında ayrılmıştık. Koridorun sonundaki kız soyunma odasına doğru yürüyüp kapıyı açtım. Boş bulduğum bir dolaba eşyalarımı koyduktan sonra üzerimi değiştirdim ve voleybol salonuna geçtim. Basket takımı da oradaydı. Sporcu dinlenme yerlerini işgal etmişlerdi. Suyumu yanlarına doğru koyduğum süreçte garip bakışları üstümde hissetmiştim ama umursamazca suyu bırakıp hocayı beklemeye başladım.
Hocayı beklerken gözüm voleybol filesine dalıp gitmişti. O sırada biri omzuma dokundu ve irkilmeme sebep oldu.
Jay: korkuttuysam özür dilerim.
Hwayoung: hayır hayır sorun değil.
Evet, farkındayım. konuşurken çocuğun içine düşecek gibi bakıyordum. Ama cidden Jay kadar kusursuz birini görmemiştim.
Jay: voleybol takımındamısın?
Hwayoung: pek sayılmaz. Okulda yeni olduğum için seçmelere geldim.
Jay: senin adına sevindim. Umarım seçilirsin. Birlikte antrenman yapmak güzel olucak hm?
Hwayoung: birlikte?
Jay: evet, ısınma yada kuvvet antrenmanları gibi şeylerde futbol,voleybol ve basketbol ortak antrenman yapıyor. Sadece topla antrenmana geçildiğinde ayrılıyoruz. Hatta bazen spor amaçlı yarışmalar yapıyoruz baya eğlenceli oluyor.
Hwayoung: Anladım... o zaman umarım bende seçilirim. Sen eğlenceli diyorsan öyledir.
Jay: umarım.
Jay ile konuşmamızın bittiği sırada hoca gelmişti. Herkes çizginin hizasında sıraya girdi ve hocanın yoklama almasını bekledi. Yoklamadan sonra sıra dağılmadan hoca beni yanına çağırdı.
"Gençler aramıza yeni katılan arkadaşımız Hwayoung. Lütfen antrenman çıkışı yapması gerekenleri söyleyip onunla anlaşırsanız çok sevinirim."
Herkes onaylarcasına başını salladıktan sonra hoca serbest ısınmaya geçmelerini söyledi. Daha sonra tekrar bana dönüp konuştu.
"Kenarda en hızlı ama iyi bir şekilde ısınıp yanıma gel. Seni bi denemeye alayım"
"Tamamdır hocam."
Kimsenin olmadığı bir duvar kenarına geçip hızlıca ısınmaya başladım. Bu sırada gözüm trübünlerde oturan Nayeon ve Yeonjun'a kaydı. İkiside bana gülümseyip elleri ile yumruk yaparak destek vermek istercesine "fighting" dediler. onlara gülümseyerek karşılık verdikten sonra hem ısınma hareketlerini yapan hemde yanıma yürüyen Hyunjini gördüm.
Hyunjin: Milli voleybolcumuz da buradaymış. Kazanacağına eminim dert etme.
Hwayoung: bende kazanacağıma eminim ama stres yapıp ya her şeyi batırırsam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanficSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...