10 Nisan Pazartesi
İki hafta boyunca yattıktan sonra tek kelimeyse sabahın köründe "sürünerek" kalkmıştım. Duş alıp boynumdaki bandajı yeniledim. Okul çantamı ve spor çantamı hazırlayıp formalarımı giydim. Saçlarımı özenle düzleştirmiş birazda makyaj yapmıştım. Renksiz ölü gibi kaç haftadır dolaşıyordum toparlanmam gerekiyordu.
Beyaz düz taban ayakkabılarımı ve her zamanki defteri alıp kahvaltıya indim. Annem ve babam çoktan başlamış bir kaç şey bana da bırakmıştı. Babam Kore'ye döndüğü için evde dinlendiğim süre boyunca ailecek vakit geçirmiştik. Okula gitmeseydim her şey daha güzel olabilirdi...
Kahvaltımı yapıp anne ve babama kondurduğum buseden sonra evden çıkmış kapıda Nayeon'u beklemeye başlamıştım.
Elimdeki telefonun ile oyalanırken bir anda önümde duran pembe Porsche ile şaşkınlıktan gözlerim fal taşı gibi açıldı. Elimi ağzıma götürüp gülmemi bastırırken Nayeon ön yolcu camını açıp güneş gözlüklerini burnunun üstüne indirerek bana göz kırptı.Nyn: Bizi otobüs köşelerinden kurtarıyorum.
Gülerek ön yolcu koltuğuna oturdum. Kısa süre içerisinde yola çıkmıştık. Bir kaç dakika sonra Nayeon üstünü açmış ve radyoda çalan müziğin sesini hafifçe yükseltmişti.
Nyn: hele bi iyileş de alemlere akacağızzz!
Ona doğru dönüp gülümsedim. Oda bana döndüğünde kırmızı ışıklarda durmuştuk. Elimde yazdığım defteri hemen ona gösterdim.
Bu arabanın siyahını ben istiyordum benden önce almışsın ;(
Nyn: hey! Sende siyahını aldığında çift gibi bir sürü fotoğraf çekinip paylaşırız çok tatlı olur.
Annemle babam o kadar korkaklar ki dört tekerleğin üstünde bişeyi kullanamayacağımı düşünüyor!
Nyn: ㅋㅋㅋㅋ annemde öyleydi alışmak zorunda kaldı
Umarım benimkilerde alışır.
Nyn: hallederizzz. Hem seni beni mi var? Dönüşte şöför sensin ona göre.
Benin sürmeme eminmisin?
Nyn: evet. E-en fazla ne olabilir ki?
Şeytani bir şekilde gülümsediğimde yeşil ışık yandığı için yola devam etmiştik.
Okula vardığımızda Nayeon uygun bir yere arabayı bırakıp üstünü kapattı. Okula girene kadar beni gören herkes geçmiş olsun diyor sürekli bişeyler vermeye çalışıyordu. Bende teşekkür edercesine eğilip karşılık veriyordum.
Okul çok yabancı geliyordu ama herkes çoktan birbirine alışmış gibiydi. Çok fazla yabancı öğrenci vardı ve Korece konuşanın sayısı çok azdı. Nayeon'la sınıfa girip yerlerimize oturduk. Desin başlamasına daha vardı bu yüzden çoğu öğrenci dışarıdaydı veya arkadaşıyla sohbet ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanficSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...