Güven?

159 13 6
                                    



Nayeon çok yakınımdı ve belkide bazı şeyleri ondan öğreniyordu. O zaman şu an yarışan kim?!
Saçmalama Young o değildir. Hayalet motorcumuz her an bizimleydi. Çevremizdeki insanları tekrar gözden geçirmemiz gerekiyordu.

Eunwoo döndüğünde hızlıca eve geçmiştik. Eunwoo motoru görünmeyecek bir yere park etmiş ve geri gelmişti. Salonda Nayeon ben Eunwoo Yeonjun Yeonjin ve bebekle birlikte oturmuş gelmelerini bekliyorduk.

...

Hyunjin

Herkes dağıldığı için yarış ertelenmişti. Bizimkiler ile birlikte kimsenin olmadığı yok kenarında olanları konuşuyorduk.

Jay: şu yeni motorcu her kimse ona yardım ediyor olmalı.

Felix: ayrıca iyi kullanıyor fakat çok acemice kullanıyor. Bence o da ne yaptığını bilmiyor.

Hyj: o zaman önce onu şutlayalım. Kolay lokmaya benziyor.

Jk: en azından şansımızı deneyelim.

Minho: yarış sorumlusu ve ekip liderinin adı Lucas değil mi? O bilmiyor mu kimin katılıp katılmadığını?!

Hyj: nerden bileceğiz doğruyu söylediğini. Belki başka bir isimle katılıyor.

Minho: o da doğru...

Felix: hadi eve gidelim de bizimkiler yalnız kalmasın.

Hepimiz motorlarımıza doğru yürürken Minho bir anda kolumdan tuttu.

Minho: Hwa-Young'a neden öyle dedin?

Hyj: ne demişim?

Minho: Hyunjin... kıza güvenmediğini söyledin. Hemde o aramızda en çok sana güvenirken...

Hyj: neden öyle söylediğimi sormayacakmısın?

Minho: bunun bir nedeni olabilir mi? Kız yerle bir oldu bildiğin. Bunu senin de fark ettiğine eminim çünkü modun düşük ve sürüş esnasında virajlarda bok gibiydin şeritleri yanlış aldığın için çok geride kaldın. Sen Formula1 pilotusun böyle bir hata yapma lüksün yok.

Hyj: Gelmesin diye öyle söyledim! Tabiki ona güveniyorum. Ama gelmemesi için bişey yapmam gerekiyordu. Onu bu bokun içine atamam. Bide bu açıdan bak Min!

Minho: yinede öyle söylememeliydin. Bu gün onun doğum günü.

Hyj: önemli günlerimizde hepimiz acı çektik çekmeye de devam ediyoruz. Bu herkesin başına gelebilir.

Minho:  bu bizim elimizde olan bişey değildi. Ama onu mutlu etmek bizim elimizde çünkü o bizi ailesi olarak görüyor.

Hyj: Minho! Hala neyi tartışıyoruz? İyi olması için yaptım tamam mı?! Artık oldu geçti ve gitti. Daha fazla uzatmayalım.

Minho sıkıntılı bir nefes verip arkasına döndü ve motoruna bindi.

...

Hwa-Young

27 Nisan Perşembe

Okula gitmek için formalarımı giymekle meşguldüm. Dün gece doğru düzgün uyuyamamıştım çünkü sınav haftasındaydık aynı zamanda maçlarda başlamıştı. Bu gün okul çıkışı rakip okuluna ev sahipliği yapacaktık. Yani bizim okulun salonunda maç olacağı için herkes orada olacaktı.

Motoru almıştım fakat yorgunluktan ne kullanacak halim nede dışarı çıkacak vaktim olmuyordu o yüzden arada gidip temizliyor ve çalıştırıyordum.
Spor çantamı ve sırt çantamı tek koluma yükleyip aşağı indim. Annemlerle kahvaltı yaptım ve Nayeon'u kapıda beklemeye başladım. Her zamanki gibi...

Never or Heartless || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin