Karakterlerin detaylarıHyunjin duygusal bir insandı fakat benim yanımda asla güçsüz olmak istemezdi. Ben ise tam tersi sadece onun yanında gardımı indirebiliyordum.
Hwayoung ve Hyunjin'in birbirine olan duygu aşk değildi. Biri ölen en yakın arkadaşının yerini doldurmaya biri ise her şeyden değerli olan ablasının yerini doldurmaya çalışıyordu. İkiside bunu aşk zannedip acı boşlukları birbiriyle tamamladı. Zamanla boşluklar kapanınca duygular değişti. Ve aşka döndü...
Hwayoung'un her başını belaya sokması ve onun arkasını Hyunjin'in veya diğerlerinin toplaması ise yetersiz ailesi ilgisinden kaynaklanıyor. Ailesi ne kadar onu sevsede işleri yüzünden ilgilenmekte oldukça zorlanmakta ve Hwayoung her zaman bunun boşluğuyla büyüp kalacak.
Hwayoung'un güven problemi ve arkadaşlık konusunda hassas olmasının sebebi en yakın arkadaş gurubu tarafından yapmadığı bişey yüzünden suçlanıp okulundan ve spor kulübünden atılmasına sebep olmuştur. Kısacası hayatının en önemli voleybolu nerdeyse kaybetmek üzere olduğu için bu konuda hassaslaşmış ve insanlara olan güveni kırılmıştır. Eunbi onda büyük travmalara yol açmıştır. Kötü yanı ise o bunları yaşarken böbrek yetmezliği ile karşı karşıya kalıp canından çok sevdiği voleybol hayatı bitmek üzereyken en yakın arkadaşı Ja-young yaşadığı hayata dayanamayıp intihar etmiş ve böbreklerini en yakın arkadaşına bağışlayıp ona hediyeler,mektuplar dolu kutu bırakmıştır.
Hyunjin'in soğukluğu ise çocukluk travmalarına dayanmakta. Küçük yaşta istemediği bir alana yöneltilmesi ve hayatını tamamen onun üzerine kurulması, kendini robot olarak görmesine sebep olmakta. Ablası ölünce ailesi parçalanmış ve hayatı katlanılmaz bir hal almıştır. Annesi,abisi,babası hepsiyle yabancılaşmış eski duyguları hissetmez olmuştur. Sevmediği formula pilotluğunda profesyonelleşmiş ülkesini temsil eder olmuş olan Hyunjin,hayatına Hwayoung girene kadar hiç bişeyden zevk almaz olmuştu.
Nayeon'un sürekli birilerine olan ihtiyacı baba eksikliğinden gelmekte. Annesi ve babası küçük yaşta boşandıkları için Nayeon babası olmadan ağabeyi ile büyümüştür. Fakat babası zaman zaman annesine şiddet uygulamış ve Nayeon buna şahit olmuştur ve unutamamıştır. Nayeon'a ismini babası vermiştir. Babası, Nayeon'un annesinden önceki evliliğindedir ölen eşinin adını yeni karısından olan kız çocuğuna vermiştir. Bunu öğrenen Nayeon yıllarca isminden ve babasından nefret etmiştir ama aynı zamanda ona sarılıp ağlamaya ihtiyacına vardır. Babasının eksikliğini abisinin tamamladığını sanan Nayeon, abisinin psikopat bir katil olduğunu ve babasının birinci karısından olduğunu öğrendikten sonra tamamen boşluğa düşmüştür...
Eunwoo'nun hayalet motorcu olmasının sebebi aile yetersizliği. Eunwoo,Nayeon'un babaları aynıdır fakat anneleri farklıdır. Babasının ilk karısı Eunwoo'nun annesidir. Fakat Eunwoo'nun annesi bayan Hwang ünlü Hwang ailesinin bir parçasıdır. Trajedik ve hala çözülmemiş bir şekilde ölen annesinden sonra ona ilk zamanlar belediye başkanı olan dedesi Hwang bakmıştır. Fakat dedesi Hyunjin ve Eunwoo'yu çok karşılaştırmaktadır. Eunwoo,Hyunjin'e kıyasla formula yarışçısı olmayı her şeyden çok istesede bi türlü bu işte yeterli olamıyordu. Dedesi Eunwoo'yu görmezden gelip Hyunjin'in yeteneğinin üzerine düştüğü için ilgisiz bir şekilde büyüyen Eunwoo bir kaç sene sonra yeni kız kardeşi Nayeon ile tanışır. Eunwoo bütün hayatını Hyunjin'den nefret ederek geçirmiştir. Ve ondan intikamını en kötü şekilde, sevdiği her şeyi elinden alarak başlayacaktı. Aynı Hyunjin'in fark etmeden ona yaptığı gibi.
Minho'nun insanlara olan mesafesi sahte bir ailede büyümekten kaynaklanmakta. Bay ve bayan Lee çocukları olmadığı için yakın arkadaşları Ok-ja(Hwayoung'un annesi)'nın çocuğunu kendi çocuklarıymış gibi göstererek yıllarca büyüttüler ve Minho'ya hiç bir zaman hiç bişey söylemediler. Fakat bunu bilen aile büyükleri bu işe karşı oldukları için Lee ailesine karşı hep bir soğukluk beslemiştir. Ayrıca insanlar Minho'nun sürekli soğuk ve ürkütücü olduğunu söylediği için ortaokulda çok zorbalanmıştır. Kimse onu ağlarken görmediği için insanlar bu konuda onun çok fazla üzerine gitmekte ve ağlaması için her şeyi yapmaktadırlar. Ailesi bile hiç onu ağlarken görmediği için Minho anormal bir çocuk olduğunu düşünmeye başlar.
Jay'in sürekli kibirli ve egoist olması başarısızlığı kabullenemiyor olmasından kaynaklı. Her zaman her şeyde en iyisi olmak isteyen Jay, yaptığı en küçük hatada ya da başarısızlıkta deliye dönmekte ve kendine zarar vermektedir. Ona göre her şeyin dört dörtlük olması gerekiyor. Hep başkalarının gölgesinde kalmak onu sinirlendirdiği için susup bir kenara çekiliyor ve gerçek duygularını hiç bir zaman dışa vuramıyor.
Lisa'nın hayalet motorcuya yardım etmesinin sebebi ise yine olduğu gibi aile ve çevre baskısı. Ailesi Lisa'nın başarıszlıklarından dolayı onu sürekli zorbalıyıp cezalandırmakta. tek iyi olduğu şey olan voleybolda da okula yeni gelen Hwayoung onu gölgede bırakınca sinirden deliye döner çünkü istatistikleri çok düşmekte ve ailesi ona daha çok yüklenmekte. Ailesinin psikolojik şiddetine dayanamayan Lisa çareyi fiziksel şiddete ve maddelerde bulur.
Abel hayatı boyunca gereksiz biri olarak görülmekten sıkılmış ve dönüm noktası olan Hwayoung onun delirmesine sebep olmuştur. Abel kendisine olan yetersizlikten dolayı sinirlenip sinirini başkalarından çıkarmakta.
Jieon her zaman sahte ve gösterişli hayatlara maruz kaldığı için hiç bir zaman gerçek sevginin ne olduğunu bilememiştir. Sevgi görmemiş ilgisiz büyüyen kız çocuğu çareyi insanları zorla kendine sevdirmekte bulmuş ve daha fazla olumsuzluklarla karşılaşmıştır.
Yeonjin toxsick ve yanlış ilişkiler kurması sonucu küçük yaşta hamile kalmış üstüne üstelik pek çok kez taciz ve tecavüze uğraması sonucu hayata olan bütün umudunu kesmiştir. Mucizelerle yaşan küçük bebeği ona bir an olsun umut versede Heon'u kaybetmenin acısıyla dayanamayıp ölümün döşeğine gelmiştir.
Felix yeme bozukluğu hastası olduğu için sokaklarda koşturması gereken yaşlarda odasındaki yatağında serumlarla beslenerek düşen vücut direncini toplamaya çalışıyordu. Babası hiç bir zaman oğlunun yanında olmamıştır. Felix annesiyle her türlü zor zamanları atlatıp nihayetinde gün yüzünü gördükleri babası denen adamı hayatından silmeyi öğrenmişti.
Heon hayatı boyunca gerçek ailesinin kim olduğunu ve onu neden bıraktıklarını düşünerek yaşamıştır. Hala yaşıyorlarmıydı? İyilermiydi? Hiç onu düşünüyorlarmıydı? Duygusal boşlukta yapmaması gereken bir şey yapıp her şeyden çok değer verdiği kardeşi olarak gördüğü üvey kardeşiyle yatmıştı. Hayatında pek çok cevabını bulamadığı soruyla büyüdüğü için her zaman bir tarafı yarım kalacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
ФанфикSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...