Ne anladıysan o

153 12 4
                                    

Eve girdikten sonra annemlere selam verip odama çıktım. Eşyalarımı bir köşeye koyduktan sonra duşa girdim. Ilık bir duşun ardından pijamalarımı giyip erkenden yatmak için yatağa doğru yürüdüğüm sırada odamın camına çarpan şeyin sesini duydum. Yavaşça cama doğru yürüdüm ve perdeyi çektim. Perdeyi çektiğimde aşağıda beni görünce el sallayan Hyunjin ve diğerlerini gördüm. Yanında Felix, Jungkook,Minho,Jay,sunoo,jungwon ve Yeonjun'da vardı. Hepsinin ne ara geldiklerini anlamamıştım Yeonjun eliyle camı açmamı işaret etti bende camı sessizce açtım ve annemlerin duymayacağı şekilde konuşmaya çalıştım.

"Yah! Gitsenize niye hala burdasınız?"

"Aşağı gel de anlatalım"

"Hayır gelmiyorum." Jungkook'a sert bir cevap verdikten sonra onu görmezden geldim. İyide benim garizim Jungkook'a değildi, ama arada yanan o olmuştu.

"Aishh Hwayoung illa evine girmem mi gerekiyor seni dışarı çıkarmak için?!"

"Aklından bile geçirme Hyunjin"

"Geçmesini sağlama o zaman"

"Annemler çıkmama asla izin vermez bu saate. Ayrıca duştan yeni çıktım Islak saçla çıkamam. O yüzden gidin"

Minho ve Jungkook birbirine bakıp güldüğünde neyin komik olduğunu anlamadığım için sinir olmuştum.

"Yahhh! Neye gülüyorsunuz ?!"

"Kızım ne bağırıyorsun?!"

"Felix sus yoksa arada yanan sen olursun"

"Hwa-Young son kez söylüyorum. Ya güzelce aşağı inersin yada ben seni alırım"

"Hyunjinshi daha önce de dediğim gibi ben senin uşağın değilim her istediğini yapacak hiç değilim."

"Sen bilirsin"

Hyunjin bir anda evimizin kapısına doğru yürüdüğünde şokla gözlerimi açtığımda diğerleri gülmeye başladı. Hızlıca odamdan çıkıp aşağı kapıya doğru koştum.

"Hwa-Young tatlım bişey mi oldu?"

"Hayır! Hayır anne bişey yok"

"Eminmisin?"

"Eminim. Şey Felix hastaydı ya ders ile ilgili bişey istedi bahçede beni bekliyor çıkabilirmiyim?"

"Tabikii. Selam söyle"

"Kime?"

"Kime olacak kızım Felix'in yanına gitmiyormusun?"

"Hağhağ aklım bi karış havada işte. Neyse ben çıktımm"

"Pijamaların güzelmiş"

Tam kapının kolumu açacağım sırada annemin dediği şey ile kafamı eğip üstüme baktım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Never or Heartless || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin