Enduro

119 11 2
                                    

HALAZIA- Ateez

WONDERLAND - Ateez

Thing of Beauty - Danger twins

What's up Danger - Blackway, Black Caviar

(Önerdiğim şarkılarla okursanız daha zevkli olurr...)
Enduro: hızdan çok zamana karşı belli tecrübe ve yeteneklerin ön plana çıktığı yarışlara verilen genel addır.

...

Hyj: sana her yardım ettiğimde-ettiğimizde aynı şeyi yapıyorsun! Ya bağırıyor çağırıyorsun yada çekip gidiyorsun. Gerçekten yazık. Sende haklısın tabi, etrafında maddi durumu iyi olan bir sürü erkek var egon okşanıyordur. Jieun ilk defa haklıymış, sen kalktan başka bişey değil-

Hyunjin'e tüm sinirimle öyle bir tokat atmıştım ki yüzü yan dönmüş yanağı çoktan kızarmıştı. Hyunjin'in sinirle çenesini sıktığını görebiliyordum. Minho şaşkınlıkla olanları izlerken Yeonjin şok içinde elini ağzına götürmüş Minho gibi olanları izliyordu.

Hyunjin bir kaç adım atıp aramızdaki mesafeyi kapattı uzun boyuma rağmen bana doğru eğilerek konuştu.

Hyj: birdaha sakın elini bana sürme yoksa bu sefer canı yanan ben olmam.

Hwy: asıl sen beni bir daha sakın beni orospu sevgilinle aynı kefeye koyma. Canım yansa bile kendimle seni de yakarım.

Hyunjin bir üzerime doğru daha çok eğildiğinde bir kaç adım geri gitmiştim. O ise arkamdaki arabanın kapısını açıp binmemi söyledi.

Hyj: arabaya bin

Hwy: seninle aynı arabaya binemem. Mağlup elim sana falan değer canım yanar. Canımın yanmasını istemem.

Yeonjin'i bileğinden tutup Taehyung'un arabasına yürüttüm. Minho ve Hyunjin arabalarına binip hızlı bir şekilde gözden kaybolmuştu. Yeonjin'le arabaya bindiğimizde güvende olmak için kapıları kitlemiştim. Kollarımı direksiyona koyup kafamı kollarımın arasına gömdüğümde az önce olanları düşünmüştüm.

Hyunjin,Jieun'a katılarak bana kaltak demişti! Ona sinirlenip tokat atmıştım ve sevgilisinin yanında ona orospu demiştim. O ise arabaya binmemi söylemişti! Ona tokat atmama rağmen bana nankör demesine rağmen arabasına binmemi söylemişti!

Üstelik hala başım dönüyordu.

Yeonjin: az önce neler oldu öyle?

Hwy: ahğğğ! Bilmiyorum çok fazla ileri gittim sanırım. Ama bana dediğini duymadın mı?! Kaltak dedi! Jieun orospusuna katılarak bana kaltak dedi!
Delirmek üzereyim!

Arabayı çalıştırıp hızlı bir manevra ile Yeonjin'in evlerine doğru sürmüştüm. Telefonumdan saate bakacaktım ki şarjımın bittiğini fark ettim. Yeonjin'i saati sorduğunda 2:56 olduğunu söylemişti. Zaman çabuk geçiyordu ve yarışa az kalmıştı.

Yeonjin'i eve bıraktığımda 3:15'di saat. Yeonjin'den şarj aleti alıp arabada takmıştım. Yarış alanına uzak olduğum için otobana girip en hızlı şekilde yetişmeye çalışıyordum. Telefon açılınca Nayeon'un arayıp konuşmaya başladım.

Nayeon: nerdesin sen! Changbin apar topar gittiğini söyledi Hyunjin'ler peşinden geldi ama pek de iyi şeyler olmamış.

Hwy: her şeyi sonra analatacağım şu an vaktimiz yok. Kimse beni duymuyor değil mi?

Nayeon: hayır rahat konuşabiliriz.

Hwy: festival alanındaki ormanlığa hazır bir şekilde geçin. On dakkay orda olurum. Tulumu giyer yarış alanına geçerim. Kimsenin haberi olmasın.

Never or Heartless || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin