22 Mart PerşembeSabah alarmdan önce uyanıp hazırlanmış kahvaltı bile yapmıştım. Heon eve hala gelmediği için merak etmiştim. Telefonumu bulup numarasının üstüne tıkladığımda bir kaç kez çaldı.
"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılmıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz..."
İki gündür elli beş kere aramıştım. Ama ne mesaj atıp dönüyordu nede eve adımını atıyordu.
Spor çantamı ve sırt çantamı da alıp ayakkabılarımı giydim ve evden çıkıp Felixlerin evine doğru yürüdüm.Kapılarını çaldığımda Felix sırtında çantasıyla açmıştı.
Felix: Günaydın
Hwy: Günaydın
Flx: Bişey mi oldu? Solgun görünüyorsun.
Hwy: Heon'la kavga ettik. İki gündür telefonlarımı açmıyor evede gelmedi.
Flx: bi de ben arayayım.
Felix bir kaç kez aramasına rağmen Heon telefonlarını açmamıştı.
Flx: Konu neydi de bu kadar büyüdü?
Hwy: Boşver... hadi gidelim.
Felix,Nayeon ve ben otobüs durağına yürüyüp otobüsü bekledik. Otobüs geldiğinde kalabalığın arasında tutunacak yer arıyorduk.
Nayeon: Aisshh! Bu otobüs kalabalık olduğunda hiç çekilmiyor. Ne diye kendi arabalarımızla gitmiyoruz ki?
Hwy: Sabahın köründe araba sürmeye kafam yetmez benim.
Okula vardığımızda rahatlamıştık resmen. Sınıfa çıkıp derse hazırlanıyorduk.
...
Okul çıkışı spor çantamla birlikte salona doğru yürümüştüm. Soyunma odasına girip üzerimi değiştirdim ve sıraya girip antrenörü bekledim.
Antrenör geldiğinde dün olmayanlara oldukça iyi bir azar işittikten sonra kuvvet antrenman yaptırmıştı.
Antrenman çıkışı o kadar yorgundum ki kızlarla konuşacak halim kalmadığı için hızlıca üstümü değiştirip salondan çıktım. Hızlı adımlarla okulun çıkışına doğru yürürken kapıda gördüğüm tanıdık arabayla adımlarım yavaşladı. Kapıyı açıp arabadan inen Heon'u görünce hızlıca yanına yürüdüm. Önünde durduğumda omzundan sertçe itip ona bağırmaya başladım.
Hwy: Yah! Seni kaç kere aradım haberin var mı?! Çok sorumsuz bir insansın! Aklımdan neler geçti! Öldüğünü bile düşünmüştüm!
Heon: eve gidelim Young.
Hwy: TEK DİYECEĞİN BU MU GERÇEKTEN?!
Bu sefer omzundan daha sert ittirdim. Onu ittirmeye devam ettiğimde bileklerimden tutup sakin olmamı söyledi.
Hwy: Böyle yapacaksan İtalya'ya geri dön!
Heon bir anda durdu.
Hwy: çok ciddiyim Heon. Eğer böyle olacaksak birdaha konuşmayalım. Bende seni merak etmeyeyim sende benimle uğraşma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanficSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...