Plan

132 12 5
                                    

Nayeon kantine gidip geleceğini söyledi bende sınıfta kalıp ders için hazırlık yapıyordum. Sınıfın kapısından içeri giren Felix ve Hyunjin'i görünce dikkatimi onlara vermiştim. Felix beni fark ettiğinde gülümseyerek yanıma geldi ve "günaydın" dedi. Aynı şekilde ona karşılık verdiğimde sırama sandalye çekip oturdu. Hyunjin telefonuyla ilgilenerek yanımıza geldi ve yüzümüze bile bakmadan sıramın üstüne kalçasını yaslayarak yarım bir şekilde oturdu.

Felix'in gözleri dizlerime ve avuç içlerime takılınca bir anda ayağa kalkıp ellerimi tutarak avuç içlerime baktı.

Flx: sana bunu Haejun mu yaptı?!

Hyunjin kafasını aniden telefondan kaldırıp bana doğru baktı.

Hwy: Hayır! Evin önünde düştüm kimse bişey yapmadı.

Hyj: doğruyu söyle Hwa-Young

Hwy: doğruyu söylüyorum ayrıca sana hesap vermek zorunda değilim. İkinizde değilim. Arkadaş guruplarınızın yanına gitsenize.

Felix: yakın arkadaş olduğumuzu sanıyordum

Hwy: Hyunjin'in olmasaydı olabilirdik Felixshii

Hyj: Yah! Dönüp dolaşıp yine konu ben oluyorum ayrıca ne yapmışım ben de on bir haftadır trip atıyorsun?

Hwy: Trip atmıyorum arkamızda olmayan arkadaş ilişkisini bitiriyorum

Hyj: öyle olsun Hwa-Young olmayan arkadaş ilişkimiz bitsin.

Telefonunu cebine koyarak sıradan kalktı ve kendi sırasına gidip oturdu ve bir defter çıkartıp anlamadığım şekilde bişeyler yapmaya başladı. Tekrar Felix'e döndüğümde bana bakıyor olduğunu fark ettim.

Flx: çiçek konusu hakkında yeni bir teorimiz var mı?

Anlat ona Hwa-Young!... Haejun'un sana söylediklerini anlat!

Eğer ona anlatırsam başıma bişey geldiğinde en azından kimin yaptığını bilir ve gözümün arkada kalmamasını sağlardı. Yani öyle umuyorum.

Zihnimde kendimle verdiğim savaşın ardından boğazımı temizledim, sandalyemi Felix'e yaklaştırarak aramızdaki mesafeyi kapattım. Sadece ikimizin duyacağı şekilde ona yaklaşıp konuşmaya başladım.

Hwy: sana anlatacaklarım aramızda, söz mü?

Flx: söz

Felix ağzını fermuar kapatıyormuş gibi yapıp anahtarını attı, bende anlatmaya başladım.

Hwy: geçen gün antrenman çıkışı durakta Haejun'u gördüm...

Tam o sırada zil çaldı ve sürgülü kapı  kırılmak istercesine sert bir şekilde açıldı. İçeri Jay ve Yeonjin aynı anda girince herkesin dikkati onlara döndü. Yeonjin'in yanına gitmek için ayağa kalktığımda Felix bileğimden tutarak beni durdurdu, anlatmaya devam etmemi söyledi.

Hwy: teneffüste anlatırım Yeonjin'le ilgilenmem gerekiyor.

Felix bişey demeden bileğimi bıraktı ve yutkunarak önüne döndü. Kısa bir süre ona baktıktan sonra sınıfın köşesinde dolabıyla ilgilenen Yeonjin'in yanına gittim.

Hwy: Yeonjin, ne oldu?

Ynj: ne mi oldu? O güne dair her şeyi tekrar anlatmamı istedi! Neymiş aramızı düzeltmek istiyormuş beni hala seviyormuş falan filan!

Ne diyeceğimi bilmiyordum, o an sağlıklı düşünemiyordum çünkü aklım hala Haejun olayındaydı bu yüzden yalnızca onu dinledim.

Ynj: kimseyle konuşmak yada barışmak istemiyorum hayatımda sadece sen ve Nayeon olsun istiyorum. Çünkü gerçekten güvenebileceği tek siz varsınız.

Never or Heartless || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin