Hyunjin elimden tutmaya devam ederek beni en üst kata terasa çıkarmıştı.Bir an elimi bıraktığında boşluğa düşmüş gibi hissetmiştim. Elinin sıcaklığına alışmıştım. Bazen hala boynumdaki sıcak elini hissediyordum.
Teras boştu,armut sandalyelerden birine karşılıklı oturmuştuk.
Hyj: ben... nerden başlayacağımı bilmiyorum ama bu sıralar hiç bişey yolunda değil. Büyükbabam cumhurbaşkanı adayı olduğu için hareketlerimiz çok fazla kısıtlanıyor,adını kirleteceğiz diye aklı çıkıyor. Okul dışında başka bir yere gitmem yasaklandı. Bir yandan da sürekli yanında olmak istiyorum çünkü senin için endişeleniyorum. Yeonjin'in yaşadıklarını yaşamanı istemiyorum. Hem... Yeonjin günlerdir okula gelmiyor ve seni görmek için bile gelmedi. Bu işte bir terslik var... Sana saldıran adamları konuşturduk. Hiç biri onun kim olduğunu bilmiyormuş kimliğini her zaman gizliyormuş. Ayrıca artık bizim adamlarınız olarak onun yanında çalışacaklar ve işimizi kolaylaştıracaklar.... Fakat sorun şu ki motor kasklı hayalet sürücümüz aramızdan biri olabilir...
'Ne?!' Dercesine kaşlarını çattım.
Hyj: senin nerde ne zaman nasıl olduğuna dair her şeyden haberi var. Senin çok yakınında olan biri. Henüz kim olduğu hakkında bir fikrimiz yok. Senin aklında biri var mı?
Olumsuz anlamda başımı salladım.
Hyj: o senin peşinde çünkü senin susmayacağını ve ne olursa olsun bu işin peşini bırakmayacağını biliyor. Sen gelmeden önce kimse bu olayı ağzına bile almamıştı çünkü biz susmuştuk. Bizi susturmanın yolunu biliyordu... karşımızdaki kişi gerçekten zeki ve güçlü biri. Ona karşı çok dikkatli ve detaylı olmalıyız.
Haklısın dercesine başımı salladığımda tırnak etlerimle oynamaya başladım.
Hyj: yatta seni ittiren kişi o olabilir. Soruşturmaya hala devam ediyoruz. Bu süreçte kimseye güvenme gerekirse Nayeon'a bile...
Aklıma gelenlerle elimdeki kağıda yazmaya başladım.
Ya bu gerçekten çok yakınımızda biriyse. Minho,Felix,Jay,Jungkook...
Hyunjin ellerini saçlarına geçirerek sıkıntılı bir nefes verdi.
Hyj: Bilmiyorum. B-bu gerekten çok karmaşık. Kimseye güvenemiyorum. Elimizde hiç bir kanıt yok.
Bu sende olabilirsin. Sana nasıl güveneceğim Hyun? Sonuçta sende zekisin ve arkanda sağlam.
Hyj: b-benim olduğumu mu düşünüyorsun?
Heon'dan bile şüpheleniyorum.
Hyj: yanlış camdan bakıyorsun. Öyle olsaydı beni aradığında telefonu açmaz ve senin yanına gelene kadar aklım çıkmazdı. Heon, ben ve Minho... sana ulaşana kadar hepimiz ne haldeydik haberin var mı?!
Hayatımda ikinci defa birini kaybetme korkusunu yaşadım. Ve... ve ben nefes alamayordum yanına nasıl geldiğimi bile hatırlamıyorum.O an fark ettiğim tek bişey vardı. Hyunjin güvenebileceğim tek kişiydi. Ve ne olursa olsun her zaman yanımda olacağını hissettirmişti.
Özür dilerim Hyunjin. Bir an gerçekten sağlıklı düşünmedim yaşadıklarım ve gördüğüm rüyalar çok fazla aklımı karıştırıyor. Sende beni anla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
ФанфикSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...