Life

141 12 17
                                    



Üçüncü Kişi Ağzıyla

Şişe dört kere döndü.

Soran Jennie cevaplayan Taehyung.

"Taehyung..."

"Doğruluk"

Jennie kısa bir süre düşündü.

"Eunwoo'dan neden nefret ediyorsun?"

Hwa-Young'un gözleri, Nayeon'u buldu. Nayeon tüm dikkatiyle Taehyung'un ne diyeceğini bekliyordu.

Taehyung yutkundu.

"Çünkü Nayeon'dan hoşlanıyordum. Eunwoo bunu öğrendiğinde 'senin gibi bir ite kardeşimin yüzünü bile göstermem' dedi. O gün birbirimize girdik. Olan oldu işte..."

Nayeon başını eğerek parmaklarıyla oynamaya başladı.

Biliyordu... bu gün bu oyun hiç iyi bitmeyecekti.

Şişeyi çeviren Hyunjin'di.

Soran Jay cevaplayan Yeonjun.

"Woğah! Uzun süredir bu anı bekliyorum Yeonjunahh... Hwa-Young'dan mı hoşlanıyorsun?"

"Ne?! Hayır hoşlanmıyor biz yakın arkadaşız!"

"Hwa-Young! Sen değil Yeonjun cevaplayacak" Jieun Hwa-Young'a sesini yükselttiğinde, Hwa-Young sakin kalmaya çalıştı.

"Hayır ondan hoşlanmıyorum. Dediği gibi. Yakın arkadaşız"

"Hwa-Young ilk geldiği gün sırasına telefonunu bırakıp kızdan zorla numarasını istedin. Bu yeterince açık değil mi?"

Jay, Yeonjun'u zorlamaya devam etti.

"Evet ama bu ondan hoşlandığım anlamına gelmiyor. Arkadaş olmak istedim ve numarasını aldım. Bu kadar"

Hyunjin'in gözleri Yeonjun'u buldu. Sakinliğini korumaya çalışarak şişeyi çevirdi.

"Peki, öyle olsun"

Şişe tekrar döndü, döndü ve döndü...

Soran Minho, cevaplayan Jieun.

"Cesaret"

"İlk turdan cesaret seçeceğine eminmisin?"

"Eminim. Gönder gelsin"

"Hwa-Young'dan özür dile"

"NE?! Benimle dalga mı geçiyorsun?!"

"Sana söylemiştim. Oyun bozancılık yapma Jieunahh~ hadi!"

"Özür dilenecek bişey yok"

"Var ya da yok. Görevin bu. Şimdi Hwa-Young'dan özür dile"

"Hwa-Young'dan asla özür dilemem"

"Jieun özür dilemezsen konuştuklarımızın hepsi biter"

Bütün gözler Hyunjin'e döner.

Hyunjin ne konuşmasından söz ediyordu?

Jieun yavaşça Hwayoung'a döner. Boğazını temizleyip "ö-özür dilerim" der.

Hwa-Young, Jieun'un özürü karşısında şaşkınlıkla kalır. Konuşmaları ne olabilirdi ki onu bu kadar korkutsun? Jieun ise daha fazla kendini aşağılanmış hissetmemek için şişeyi çevirir.

Never or Heartless || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin