Bir kaç saat sonra okula dönüp derse yetişmiştik. Sabahki olay dışında son derece sıkıcı ama kavgalı bir gün geçirmiştim. Her zaman ki gibi Hyunjin'le öğle arası kavga ettik. Yemek sırası bendeydi fakat önüme geçtiği için sinir olup tepsisini elinden almıştım. Oda tepsiyi geri almaya çalışırken ikimizde sulu ramenin kurbanı olmuştuk. Eğer Nayeon beni yemekhaneden çıkarmasaydı büyük ihtimalle disiplinlik olacaktık. Ayrıca Nayeon sabah okula geldiğimde kimse görmeden boynuma sağlam bir kapatıcı sürmüştü ne olduğunu sorduğumda ona çiçek dahil tüm olayı anlattım. Olayı anlattığımda gözlerindeki hüzün beni gerçekten önemsediğini gösteriyordu. Boynumu acıtmamak için o kadar narin hareketlerle sürüyordu ki mayışmış uykum bile gelmişti.Avuç içlerim ve dizlerim kabuk tutmaya başladığı için bandaj kullanmama gerek kalmıyordu. Son ders zili çalınca Nayeon ve Yeonjin'le kızlar tuvaletine gidip hazırlanmaya başlamıştık. Evden getirdiğim kıyafetlerimi üzerime geçirdikten sonra saçlarımı tepemden sıkıca toplayarak at kuyruğu yapmıştım. Nayeon boynumdaki kapatıcıyı tazelerken biraz da rimel sürüp dudaklarımı renklendirmişti.
Kolye ve küpeler Nayeon'un eklemesiydi onun dışında her zamanki bendim. Nayeon ve Yeonjin'de hazırlanınca eşyalarımızı toparlayıp tuvaletten çıktık. Tam o sırada sınıftan dışarı çıkan Felix'i gördüm. Yeonjun'lara okulun çıkışında beklemesini söyleyip Felix'in yanında gittim.
Hwy: Felix! Biz festivale gidiyoruz gelmek istermisin?
Flx: eee biz Hyunjin'le takılacaktık ama...
Hwy: a tamam tamam o zaman hiç sormadım var say. O zengin zuppeyle güzel günümü bozmak istemiyorum.
Flx: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ neden anlaşamadığınızı bir türlü çözemedim.
Hwy: Yah! Kavgayı uzattıkça uzatıyor ben napim?
Flx: bu arada çiçeği ne yaptın Hwayoung
Hwy: aa! Çiçek! Doğru! Aishhh! Ben onu atmayı unuttum o kadar yorgunum ki onu bile unuttum... eğer benden erken siteye gidersen bizim eve girip odamdaki çiçeği çöpe atarmısın?
Çantamın ön gözündeki anahtarı çıkarıp ona verdim.
Flx: tamam atarım.
Felix elimdeki anahtari alırken Hyunjin gelmişti. Gözleri elimdeki anahtara kaydıktan sonra bana bakmıştı.
Hyj: oğğğ bizim yemek canavarımızda buradaymış~
Hwy: geldi yine züppe
Hyj: hah! Bana diyene bak, senin yüzünden ramenden soğdum.
Hwy: bu beni hiç ilgilendirmiyor. Ayrıca iyi olmuş. Görüşmemek üzere züppe ve sarı civciv arkadaşı.
Flx: görüşürüz Hwayoung görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanficSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...