O kadar kafam dağılmıştı ki kapının çaldığını fark etmemiştim. Jay kapıya bakmaya gittiğinde bizde müziğin sesini kısıp koltuklarda oturuyorduk....
Jay kapının kolunu indirip kendine doğru çekti. Gördüğü kişi ile aniden dona kaldı,olduğu yere çivilendi. O an her şey durmuş gibi hissetti. Gördüğü kişi gerçek olamazdı. Olmamalıydı.
Jay: senin burda ne işin var?!
Yeonjin: Jay lütfen Hwa-Young ile konuşmama izin ver.
Jay: kimseyle konuşamazsın git burdan!
Yeonjin: Jay ona gerçekten ihtiyacım var bırak da konuşayım.
Yeonjin elindeki küçük bebek ile içeri girmeye çalıştı. Jay ise onu kolundan tutup engelledi.
Jay: derdin ne senin ha?! Git burdan kimse seni istemiyor.
Yeonjin: Jay! Yalvarırım yardıma ihtiyacım var!
Yeonjin ağlayıp bağırmaya başladığında örtüye sarılı bebek ağlamaya başladı. İçerdekiler sesleri duyunca hemen kapıya koştu. Hwa-Young, Yeonjin'in karşısında durduğunu idrak edememişti.
Minho: Yeonjin?! Senin burda ne işin var?!
Yeonjin düştüğü dizlerin üzerinden kalkıp Hwa-Young'un önünde durdu.
Yeonjin: Hwa-Young... lütfen bana yardım et...
Yeonjin ağlayarak Hwa-Young'a yalvarırken Young ne yapacağını bilemedi. Bebek ağlamaya devam ederken kimse neler olduğunu anlamamıştı.
Hwy: içeri gel...
Hwa-Young ve herkes içeri girip koltuğa oturdu. Yeonjin kucağındaki bebeği susturup kızarmış gözlerini Hwa-Young'a odakladı.
Hwy: neden geldin?
Yeonjin: yardımına ihtiyacım var...
Hwy: bunca zamandır yoktun ve şimdi mi aklına geldi?!!
Yeonjin: biliyorum. Haklısın ama yemin ederim saklanmam gerekiyordu. Her şeyi anlatacağım ama kimseye söylemeyin... lütfen...
Hwy: Anlat...
Yeonjin: b-ben Haejun ile çıkıyordum... onunla sevgiliydik ve çok yakındık. Sonra bir anda Jay hayatıma girdi. Ve her şey karıştı... Haejun'dan ayrılmak istedim. Ama o bunu istemedi. Zorla da olsa ondan uzaklaştım. Jay ile aramız gayet iyiydi. Kaçırıldığım güne kadar. Günlerce o adamın elinden kurtulmak için tanrıya öleyim diye yalvardım. Kendimden iğrendim. Her şey için çok pişmandım ama her şey için çok da geçti. O kadar gördüğüm işlenceye rağmen hastanede hamile olduğumu öğrendim. Doktor bunun bir mucize olduğunu söyledi. Korktum. Haejun'a hiç bişey söyleyemedim. Haejun kimseye hiç bişey yapmadı. O adam Haejun'la ilişkimiz olduğunu öğrendiğinde onun gözlerinin önünde bana dokundu. Kurtula bilmem için Haejun onunla çalışmaya başladı...
Her şey bir anda oldu çok korktum.
Haejun'un hiçbir suçu yok! Her şeyi o maskeli adam yapıyor ve başkalarına suçu atıyor...
Hwayoung
O an kafamı kaldırıp Jay'e baktım. Ne Yeonjin'e ne de başka birine gözlerim o an sadece Jay'i buldu. Çünkü o bunu hak etmemişti. Ben Yeonjin'i her şeye rağmen korurken o ise her şeye rağmen onu kandırmayı kabullenmişti. Jay'e çok fazla haksızlık yapılmıştı ve ben onun yerine bile kırılmıştım. Gözlerindeki kırgınlığı anlatmama bile gerek yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanficSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...